Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#3361
Írta 2007. január 23. - 15:28
#3362
Írta 2007. január 23. - 15:16
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#3363
Írta 2007. január 23. - 14:58
#3364
Írta 2007. január 23. - 12:45
Látni sok mindent lehet, nekem is a városin 8-as kar 9-es racsni van , és valahogy mûködik....
Szeretem, ha valami könnyû, csak szép is legyen(nekem)..
#3365
Írta 2007. január 23. - 12:36
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3366
Írta 2007. január 23. - 12:32
Hát az a hajtómû elsõre, de még máodikra is úgy néz ki, mint egy 4000 ft-os B+...meg 44/32...ki az a hülye, aki így rak össze hmûvet 12-27-es sorral...még Armstrong sem menne vele hegyre...D.Ace e.v???Kíváncsi lennék a váltás pontosságra, mert ezt 61-66 fokos ücsõhöz gyártják, az montit meg 66-69-hez...Meg a váltókarok....
Miért Wellgo pedál, mikor a triple ti könnyebb?
#3367
Írta 2007. január 23. - 12:08
meg a 350 mm- est se ajánlják egyszálbelûeken kívül senkinek...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3368
Írta 2007. január 23. - 12:04
Hmmm, a váltókaron biztos megérte fogni 50 grammot (<-- tipp)? Indexált vagy súrlódós?
#3369
Írta 2007. január 23. - 12:01
Nem az enyém. KCNC nyergcsõben csak a csavar titán, a színe fekete, kb. 15-17e Ft.enté szép! te használod???? KCNC tittán nyeregcsõ kapható titán színben is?? menyi?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3370
Írta 2007. január 23. - 11:35
szép!
te használod????
KCNC tittán nyeregcsõ kapható titán színben is??
menyi?
#3371
Írta 2007. január 23. - 11:24
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3372
Írta 2007. január 23. - 10:53
Hu, már én is várom az egyedi carbon nyeregcsövemet, 1 és 1etlen lessz )
a tömege még kérdéses..
amúgy magyarországon 14.500FT ért már lehet carbon nyeregcsövet kapni.
170g körüli 350mm-es.
az szereintem yó. nem?? Ha nem yön össze az egyediség, bevállalok egy oyat...
SZia Yobo,
ez a 14500-as carbon nyeregcsõ merre lelhetõ fel nálunk? És milyen márka?
---------
2003 GT Zaskar Race & Full XT
#3373
Írta 2007. január 22. - 22:04
#3374
Írta 2007. január 22. - 21:52
a nyeregcsöved most kb. 350-370g
ha veszel másika pl. 250-270g-os akkor az 5-8ezer Ft
minusz 100g
haytómûveden/középrészeden meg szerintem 250-300g-ot sporolhatsz...nayo többett is de a pénzbõl nem fogsz kiyönni
A nehéz a bicayodon a ZOOM alkatrészek, nyereg, haytómû
és saynos a vázad illetve a villád is.
a villa aszem 2-2,2 kg.....a vázad meg szintén kb 2 kg......
könnyû villa pl. 1,6 kg könnyû váz 1,6 kg minimum......
Ha márkahû akarsz lenni, idén pl. nagyon olcsaón vannak az Author top vázak.....
meg téli telóleárazások is vannak......
ezt meg eladod és máris visszayött egy kis pénz.
#3375
Írta 2007. január 22. - 21:49
Mi a nehéz a bringámon ilyen bringák 8-9 Kg-os súlyban is lehet látni.
hajajj, no ez a 8-9kg nem így megy ám...
eleve a 8kg és a 9kg között van mondjuk 300.000 Ft különbség
egyébként pedig a sok kis dologból is összeadódik rengeteg súly, szerintem akkor van igazán értelme könnyû bicaj építésének, ha az ember eleve ilyen célkitûzéssel vág neki, és kezdetektõl a pénztárcájának megfelelõen a lehetõ legkönnyebb de még tartos cuccokat keresi...
egy 11kg-os bicóhoz pl szinte mindent cserélned kéne a gépen...
ha ügyes az ember, akkor pedig a használt piacot felhasználva szerintem reálisan 300.000-bõl lehet egy kb 10 kilós bringát összehozni... (merevfarú)
#3376
Írta 2007. január 22. - 21:48
#3377
Írta 2007. január 22. - 21:41
Egyébként mostanába Geocachingelek és sokszor a hátamon kell cippelni a bringát sokat dobna ha pár kilóval könnyebb lenne. Én is a hajtómûre gondoltam meg esetleg az üllés csõre ezen mennyi súlyt sporolnék ?
Mi a nehéz a bringámon ilyen bringák 8-9 Kg-os súlyban is lehet látni.
Max még 50.000 Ft-ot költenék.
Itt egy jobb kép mert a csomagtartóm prizmája nagyon világit
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
#3378
Írta 2007. január 22. - 21:36
igen szerintem sem tudsz ezeknél 1-1.5 kg-nál többet lefaragni..
és leg. 50 ezer FT a felsoroltak.
ha mégis belevágsz (gondolom nem az élsport a cél)
akkor elõször a haytómûvet cseréld le!!
vagy régi LX XT külön monoblokkal (p. un 73 (XT) 6000FT)
és a haytómû is szerintem már kb. 10-15 ezer közt lehet.
Vagy uy LX 28 ezer...
Aztán a nyeregcsõvel foytatnám: kb. 8ezer PRO titán szinü. (yol fog menni a vázadhoz)
de látod , igyis már sok a dolog...
szerintem a telón vagy vázon könnyíts mégis....
akár egy használt teló pl. Manitou skareb lock outal 30 ezer és máris minusz 400-500g.....
de sokan yönnek még más véleménnyel.
#3379
Írta 2007. január 22. - 21:27
Amiket cserére jelöltél, abból nem nagyon lesz 2-3 kg súlycsökkenés, vagy csak horror áron.
#3380
Írta 2007. január 22. - 20:43
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Most igy sárhányóval, lámpákkal szoba mérlegen 15 Kg.
Fõbb cuccok amin nem szeretnék változtatni :
Author váz : ???? Kg
Rockshox pilot Sl teló : ???? Kg
Mavic crossride 24 küllõs kerék, + 120 grammos belsõ + conti leader 510 gramm külsõ
2007es alivio 8-as 11-32 fogaskeréksor
Sram pc68 lánc
Avid SD 5 ös + Avid sd 7-es V fék
Deore hátsó váltó
Amin lehetne változtatni :
Zoom stucni + v.milyen kormány
Sontur elsõ lánckerék + pedál Kona platform + v.milyen monoblock
Ülés csõ + ülés
Ritchey a-head kormánycsapágy
Shimano 101 elsõ átdobó
Kb.: 12-13 Kg-os gépet szeretnék ha ebbõl össze lehetne hozni. Ötlet ?