Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#3241
Posted 2007. February 05. - 01:44
kormanybol es stucnibol mar megvan a nyero EC70, illetve WCS [lehet hogy a karbon] nyeregcsovon meg varialok. Itt is a wcs es az EC70 a befuto.
szoval mondjatok konnyu de kenyelmes nyerget. SLR-t probaltam, halal. Most Specialized Rival van, ami jo, de 320g.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3242
Posted 2007. February 05. - 00:54
de a menetrögzítõt utánna hoyg "oldod fel" ?
:lol6: Pont azért írtam gyenge menetrögzítõt... Kisebb nyomásra old, viszont nem hagyja hogy összerohadjon a cucc ergo centirozni simán lehet...
Viszont amikor összerohadt nekem, a 2-1.5-2-es küllõt 4Xkörbeforgattam úgy hogy az anyát csavartam.. úgy kellett csõkulccsal megnyomkodni hogy le tudjuk szedni
#3243
Posted 2007. February 05. - 00:50
Két év után (a zsírozott) küllõanyákat játszi könnyedséggel csavartam le a küllõkrõl. Ráadásul, olyan mintha új lenne. Ja és a ratyi Bike Positive küllõanyáról van szó, nem a ultrafasza DT-rõl! A Neuzer-féle 6 Ft-os festett fekete alu anya is bontható volt, de azzal vége is volt. Alumínium anyával kerekenként 20 gr-ot lehet fogni és nem lesz tõle gyengébb a kerék. A menetrögzítõnek nem látom sok értelmét. Nekem még sosem mozdult el egy küllõanyám sem, ellenben a centrírozás sokkal könyebben ment.De az alu küllõanya akkor is baromság, akárhgy is nézzük. Összerohad, kilazul stb, elenyészõ súlyelõny egy jó kis rézküllõhöz képest.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3244
Posted 2007. February 05. - 00:42
#3245
Posted 2007. February 05. - 00:41
Az alu meg megmaradt. Ha valakit érdekel DT alu anya írjon.
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#3246
Posted 2007. February 05. - 00:40
#3247
Posted 2007. February 05. - 00:36
De az alu küllõ akkor is baromság, akárhgy is nézzük. Összerohad, kilazul stb, elenyészõ súlyelõny egy jó kis rézküllõhöz képest.
Hát, ahogy nézzük, sztem fele olyan súly és el lehet mondani hogy nem 600 hanem csak 599 gramm az e. kerék.
Nekem is összerohadt, de ezt én annak tudtam be hogy ratyi B+ anyával fûztem és nem zsiroztuk illetve menetrögzítõztük... Szerintem minõségi DT eloxált anyával (csak az meg asszem 60 ft/db )és gyenge loctite-al elkerülhetõ az összerohadás
#3248
Posted 2007. February 05. - 00:22
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#3249
Posted 2007. February 05. - 00:11
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#3250
Posted 2007. February 04. - 23:56
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#3251
Posted 2007. February 04. - 23:40
A 68 gr-os elsõagyon én is gondolkodtam, csak az élettartamában nem voltam biztos, de ha XC_Ridernek 2 év akkor nekem is jó lessz, mondjuk én nem fûzném radiálba, de az már másik történet -Kinek a pap, kinek a papné
#3252
Posted 2007. February 04. - 22:53
#3253
Posted 2007. February 04. - 22:35
Crossridera lenne pénzem de az meg kõ nehéz...
te valószínûleg valami támogatást is kapsz legalább annyit hogy csak egy részét kell fizetni a dolgaidnak(yo tudom ide el kell yutni), nekem az egészet.
meg amatõrben feleslegesnek érzem a Crossmaxet. Neked meg "létfeltétel" egy yo gyári kerék.
amugy te is elvagy tévedve meg it még nem tudom ki
az ilyen " 13 éves technológia, szimplafal (ez nagyon butsaág mert természetesen dupla),és feleannyira erõs..."
Az aluminium megmunkálásának közel a csúcsára yutottak a 90-es években azóta nincs különösebb változás..
kivéve a vázakat . kb. 1998-2000 tõl lehet kapni normális aluvázakat.
nayo de ne menyünk bele mert én sem értek ehez...de biztos van aki igen
#3254
Posted 2007. February 04. - 22:16
#3255
Posted 2007. February 04. - 22:16
de nekem ninc spénzem Crossmaxxra..és ez 4-ed anyiba fog kerülni...
Csak összehasonlításnak írtam, nem felvágni akartam. csak azt akartam ezzel mondani, hogy ne ess olyan "hibába", mint én. Én is átestem ezen, (a legkönnyebb kerék kellett, és nem dúskálok zsozsóban) de többet ér egy merevebb kerék, mint a legkönnyebb. '94-es felnit meg nem vennék, mert az már 13-éves technológiával készült, valószínûleg szimplafalú, és fele annyira lehet erõs, mint a mostaniak. Nem lesz hosszúéletû kerék, és hosszútávon többe fog kerülni... gondold át.
A 68g-os AC aggyal semmi baj, nálam is bírt 2 szezont, radiálisra fûzve, s most is jól van.
#3256
Posted 2007. February 04. - 22:11
#3257
Posted 2007. February 04. - 22:10
Deore LX centerlock agyak 36 lyukas
DT revolution 2,0-1,5-2,0 küllõk
alu niplik
Mavic XC717 Disc felnik
persze 3 keresztre fûzve
remélem nem lesz nagyon kolbász
#3258
Posted 2007. February 04. - 21:43
a szezonra a kerekeim
hátsó
agy: American Classic: 220g
küllõk 32db: DT Revolution: 141g
anyák: aluminium: 10g
felni: Matrix Mt Titan 1994 : 375g
Össsz: 746g
elsõ:
American Classic Micro agy: 58g
32db Dt Revolution ~ 141g
nipplik aluminium: 10g
Felni: Matrix Mt Titan 1994 : 375g
Össz: 584g
2 kerék: 1330g !!!
Lehet persze hogy még kis változás leszs..nem DT külllõ ill. a hátsóagyat lemérem pontosan hogy 220-e (ki tudya pontosan mennyi??)
Ill. ha a Matrix felnibõl sikerülmegszereznem az aluszinü változatot ami 258g..akkor még könnyebb is lessz...
ya 68kg a versenysúlyom...remélem birya mayd..az elsõkerekt szerintem csak versenyre és ott sem mindegyikre rakom be...
Saját vélemény: Azt az 58g-os AC agyat akkor sem fûzném be egy kerékbe, ha ingyen adnák. 1994-ben gyártott felniket sem használnék (illetve nem adnék ki rá pénzt 2007-ben azért, hogy ebbõl építsek kereket).
#3259
Posted 2007. February 04. - 21:08
azért remélem hobby/amatõr rövidtávon nem ezen fog múlni...
mégha kicsit biztos...