Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#3201
Írta 2007. február 06. - 21:15
Ja a grammániához úgy kapcsolódik, hogy nagyon könnyû
#3202
Írta 2007. február 06. - 20:49
nem a Te esetedre gondoltam. úgy általánosságban mondtam.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3203
Írta 2007. február 06. - 20:43
A sebesség mindent megold.
#3204
Írta 2007. február 06. - 20:23
de súlyban nyerõbb az XL-nél.
De árban nem, s a DT ráadásul acélküllõs, ami ugyanúgy rugalmas, mint a sima küllõ (mégha aero profilos is a gyári kerék), így a Cmax valszeg merevebb. De sok helyen még az SL-nél is drágább... és nem jobb. Bár ez is kinek a pap, kinek a paplan esete. Ja és V-fékesben a Mavic kerámiás bevonata etalon. És nekünk V-fékes kellett!
#3205
Írta 2007. február 06. - 20:12
de még igy is szép, és nagyon könnyû.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3206
Írta 2007. február 06. - 20:09
#3207
Írta 2007. február 06. - 20:02
#3208
Írta 2007. február 06. - 18:22
#3209
Írta 2007. február 06. - 15:36
nekem is akadt a szemem raytuk.
á kár hogy nem maradna pénzem egyéb ..hátsóváltó, váltókarok) feluyitására.
szerinted õk fõleg versenyen menetek vele..??
csak mert ezek közül fell profi versenyzõ, és bár külsõleg széepk a kerekek e ki tudya..
#3210
Írta 2007. február 06. - 15:17
#3211
Írta 2007. február 06. - 13:01
A 68 gr-os elsõagyon én is gondolkodtam, csak az élettartamában nem voltam biztos, de ha XC_Ridernek 2 év akkor nekem is jó lesz...
nekem a tárcsás változata van.
SOHA TÖBBÉ AMERICAN CLASSICOT!
én csak ezt fûzném hozzá. majd ha gondolod, megmutatom egyszer milyen fájdalmas hangja van... és kb. egy éves. persze csapágyat szerezni hozzá nem egyszerû...
inkább egy pár grammal nehezebb, de egy biztos agyat keress.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3212
Írta 2007. február 06. - 00:34
az a 210 az egész pontosan 262.....én is azt hittem hogy kényelmes, mig ki nem próbáltam a titánpálcás specko rival-t.....
most megnéztem, ha már számháború
szóval 230, és nem hiszem, hogy neked is pont ez lett volna, ez Selle San Marco Arami NightTrain Ti nyereg...
#3213
Írta 2007. február 06. - 00:28
rendeltem egy ilyen flite TT-t. remelem jo lesz. szepnek szep
elvileg a megadott 165g csak 10g-ot hazudik.
Szerintem telitalálat , ha elõtte a sima flite titanium volt .
Amiért talán egy kicsit feszesebb az hogy nem mûa hanem carbon + nem tömör
titán pálca, hanem csõ + jah még valami: mielõtt fel rakod fújd át a bõrt
velúr cipõ inpregnáló spray-val mert nagyon finom a bõr rajta ha fél évet nyersz akkor is megéri
#3214
Írta 2007. február 05. - 23:00
#3215
Írta 2007. február 05. - 22:20
elvileg a megadott 165g csak 10g-ot hazudik.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3216
Írta 2007. február 05. - 22:02
az a 210 az egész pontosan 262.....én is azt hittem hogy kényelmes, mig ki nem próbáltam a titánpálcás specko rival-t.....én pedig ilyennel tolom, bár ez 210g körül van, de elég frankó:
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3217
Írta 2007. február 05. - 21:16
#3218
Írta 2007. február 05. - 20:22
Tommey!
Megmondanád, hogy végül is miért a régebbi xtr kerekeket választottad?
A tesztben az Új-ról csak jót írtál ,nem emlékszem pontosan, de vmi olyan
volt a kicsengése ,hogy te is ilyet akarsz. Gondolom a lehetõséged med volt rá.
Akkor miért.( Nem csesztetés csak en is kereket akarok venni oszt kell az infó)
#3219
Írta 2007. február 05. - 18:17
#3220
Írta 2007. február 05. - 15:32
Ez az amit a balcsin gyártanak?Ajánlom a Black Ridert Magyar termék és három éve bevált igazi kõ kemény merev carbon de a 60kg súlyommal bírom a 70-80km távokat, a 3 év alatt 2-3 nagy esést kibirt és csak 92g, 15000Ft, azóta vettem egy használtat tartaléknak hátha eltöröm a régit de nem. Nem tudom hogy gyártják-e még de ez jó nyereg.