Jelentkezz be Regisztrálj

Grammmmánia - a végletekig
#2981
Posted 2007. March 31. - 00:14

jujujujujujjjjj
veszek egyet hirtelen
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2982
Posted 2007. March 31. - 00:08

mennyi ez az F99 stucni? marmint sulyra. 90mm kell, az mindegy, h OS vagy nem.
hogy is szoktátok mondani "Google a barátod!" ?

http://weightweenies....php?type=stems
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2983
Posted 2007. March 30. - 22:20

havernak megjott a CB cobalt hajtokarja, meg a titanos mono. hat el is hiszem rola, hogy 180gramm... erzesre kb mint egy falevel. a hajtokar tanyerokkal 565g. es ezek sima truva tanyerok, ugyanazok, mint amik pl a stylo-n vannak. szal biztos van naluk konnyebb, pl TA, stronglight, middleburn, stb
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2984
Posted 2007. March 30. - 20:20

Emberek!
Ez, hogy egy keréknyi levegônek mennyi a súlya ez nem hülyeség?
Ha kirakom a mérlegem a szabadba nehezedik rá egy kicsike levegô oszlop..
ugy egészen az ûrig tartó...
nem? aminek van súlya? grammnyi? komolyan?
Én nem vagyok fizikus.. de furcsállom.
Magyarázza már el valaki.
OFF
Valóban nem vagy fizikus, de ez nem baj, mert te legalább elismered.
Megpróbálom:
Természetesen van súlya. Ha jól emlékszem 1.2g/l.
A legegyszerûbben úgy tudod lemérni, ha grammos mérlegen leméred a kerekedet felfújás elött, és után.
Ha felfújod mondjuk 4bar-ra akkor egy 2,1-es 26-os kerék kb. 2.1 *2.1*pi/4 *2.54* 27*2.54*pi -> kb. 2liter
Ez 4bar-ra fújva kb. 4*2*1.2=10g.
A mérlegedre valóban nehezedik levegõoszlop, de mivel a nyomás a folyadékokban, gázokban egyenletesen terjed minden irányban, a mérleged alját is pont olyan erõvel nyomja a légköri nyomás felfelé, mint a tetejét lefelé.
Ha viszont a mérleg alja vákuumban lenne akkor össze is nyomná rendesen.
Gondold el mi történik, ha egy mondjuk egy kólásüvegbõl kiszivod a levegõt.
Kellene nyitni egy fizika topicot...
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#2985
Posted 2007. March 30. - 19:08

Mérd le!Ha kirakom a mérlegem a szabadba nehezedik rá egy kicsike levegô oszlop..


(A légnyomás minden irányban azonos és a légkörnek van egy hajszálnyi felhajtóereje is)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2986
Posted 2007. March 30. - 18:50

Ez, hogy egy keréknyi levegônek mennyi a súlya ez nem hülyeség?
Ha kirakom a mérlegem a szabadba nehezedik rá egy kicsike levegô oszlop..
ugy egészen az ûrig tartó...
nem? aminek van súlya? grammnyi? komolyan?
Én nem vagyok fizikus.. de furcsállom.
Magyarázza már el valaki.
#2987
Posted 2007. March 30. - 18:49

Az igazi grammániások, lapos kerekekkel járnak.
És kinyírják az orrszõrüket.

Most néztem, hogy az XT hajtómû csapágyakkal együtt 860g. Elõször azt hittem, hogy Andrisé azért könnyû, mert minden benne van, de ezek szerint a Shimano is úgy méri.
#2988
Posted 2007. March 30. - 15:12

egy 2,1-es gumiba 3 barnál ~50g levegõ van.
szerintem héliummal több mint 3g faragható.
Szerintem nincs annyi, ha jól emlékszem 20 alatt van.
Ha már grammánia topic...

Az igazi grammániások, lapos kerekekkel járnak.
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#2989
Posted 2007. March 30. - 11:48

vazze nehezebb mint az xtjah, akkor ezt buktam asszem.
lehet maradok a tune-nál.
nekem 27,2-es kell a konába.
én kicsit súlyosabb vagyok 72-74 kg.
Kcnc k-type hajtómûvem 868 gr
csapágyak: 107 gr (külsõ, mint H2-eseknél)
csapágyak közé porvédõ alucsõ: 17 gr
tengely: 117 gr
hajtókar csavarok: 32 gr
jobb oldali kar (lánctényérokkal):410 gr (pedál alátéttel)
bal kar (pedál alátéttel): 185 gr
868 gr
köszönet a monoblokkért az FTW Bikes-nak!
nagyon rugalmasan, gyorsan és precízen jutott hozzám a cucc!
Köszi Dávid!

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2990
Posted 2007. March 30. - 11:46

Már nincs ott ahonnan vettem! Majd 1 évig volt a hibike-on akció, igaz csak a 27,0-s méretre. De mivel átalakítót használok, így nem gond. Ami nekem van az The Post, és "csak" 119€ asszem. Az UL2 az tényleg drága, és csak a titáncsavarokban különbözik.
Vaságyastól vagyok 60kg.
jah, akkor ezt buktam asszem.
lehet maradok a tune-nál.
nekem 27,2-es kell a konába.
én kicsit súlyosabb vagyok 72-74 kg.
Kcnc k-type hajtómûvem 868 gr
csapágyak: 107 gr (külsõ, mint H2-eseknél)
csapágyak közé porvédõ alucsõ: 17 gr
tengely: 117 gr
hajtókar csavarok: 32 gr
jobb oldali kar (lánctényérokkal):410 gr (pedál alátéttel)
bal kar (pedál alátéttel): 185 gr
868 gr
köszönet a monoblokkért az FTW Bikes-nak!

nagyon rugalmasan, gyorsan és precízen jutott hozzám a cucc!
Köszi Dávid!

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2991
Posted 2007. March 30. - 11:04

#2992
Posted 2007. March 30. - 10:51

akciós?
van még ilyen akció?
"listaára" 160Euro körül van, míg a Tune 110Euro...
nekem legalább 38 centis kell, ezen a kettõn kívül nehéz az összes, ami ilyen hosszban van.
hány kiló vagy?
tetszik az extralite nekem is nagyonmajd lehet csökken az egyedisége (csak legyen rá pénzem)
f99-et körbejárom. németektõl olyan 20ezer plusz postával jönne.
Már nincs ott ahonnan vettem! Majd 1 évig volt a hibike-on akció, igaz csak a 27,0-s méretre. De mivel átalakítót használok, így nem gond. Ami nekem van az The Post, és "csak" 119€ asszem. Az UL2 az tényleg drága, és csak a titáncsavarokban különbözik.
Vaságyastól vagyok 60kg.
#2993
Posted 2007. March 30. - 10:02

#2994
Posted 2007. March 30. - 09:46

A nyeregcsõ olcsóbb volt (akciósan), mint a Tune és ráadásul egyedibb is
akciós?
van még ilyen akció?

"listaára" 160Euro körül van, míg a Tune 110Euro...
nekem legalább 38 centis kell, ezen a kettõn kívül nehéz az összes, ami ilyen hosszban van.
hány kiló vagy?
tetszik az extralite nekem is nagyon

f99-et körbejárom. németektõl olyan 20ezer plusz postával jönne.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2995
Posted 2007. March 30. - 09:44

Tegnap délelõtt(?) küldtem privátot...
ezt nevezem!
syntace f99-et tervezek én is, csak nincs kedvem ($)...
fékváltókar egyben lesz: tavalyi (vagy idei) disces xtr, Nokon megvan, F80RL megvan.
kormányt nem tudom mit válasszak. syntace-nak csak karbonból van könnyû, az alu kormányai nehezek.
nézegettem a KCNC scandium kormányát, egész jó súlya van.
sid telód van ugye?
FRM mi lesz rajta?
láttam az exralite nyeregcsöved. tune nem lett volna olcsóbb? tömegük szinte azonos.
#2996
Posted 2007. March 30. - 09:33

FRM a kormánycsapágyam, és már van 1 éve tökéletes. 80g.
Ami új lesz az az Extralite fékkar, és a váltókarok.
A nyeregcsõ olcsóbb volt (akciósan), mint a Tune és ráadásul egyedibb is
Igen Sid WC telóm van.
#2997
Posted 2007. March 30. - 08:32

Az én pitótafülkém is van/lesz ilyen csini: Easton EC90, Extralite Ultralevers, XTR 2007 rapidfire, BlackBox, FRM, Nokon, Syntace F99.
ezt nevezem!

syntace f99-et tervezek én is, csak nincs kedvem ($)...
fékváltókar egyben lesz: tavalyi (vagy idei) disces xtr, Nokon megvan, F80RL megvan.
kormányt nem tudom mit válasszak. syntace-nak csak karbonból van könnyû, az alu kormányai nehezek.
nézegettem a KCNC scandium kormányát, egész jó súlya van.
sid telód van ugye?
FRM mi lesz rajta?
láttam az exralite nyeregcsöved. tune nem lett volna olcsóbb? tömegük szinte azonos.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2998
Posted 2007. March 30. - 08:28

#2999
Posted 2007. March 30. - 08:11

Akkor mégsem kérdeztem olyan nagy ostobaságot?egy 2,1-es gumiba 3 barnál ~50g levegõ van.
szerintem héliummal több mint 3g faragható.

Üdv M
#3000
Posted 2007. March 30. - 07:46

megint "szenesedett" egy kicsit a bicó, kapott egy új kormányt (talán ebben a topikban van a legjobb helye).
580-as, 9°, 127gr
nagyban
Nincs valakinek hozzávaló kormánydugója, amivel lehetne szarvat használni rajta? Sajnos ehhez nem volt, és - bár nem tervezem egyenlõre visszatenni a szarvat - megnyugtatna, ha meglenne...
Nagyon komoly a fülkéd. Én is ilyen kormányt vettem, csak hajlítottat, de én sem kaptam dugót. Egyébként nálam a kormányvégeknél vastagabb az anyag + fémháló van beleszõve, és azt írják, ha nem vágok belõle, akkor nem kell dugó.
