Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6548 hozzászólás a témában

#2961
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

Hátul legfeljebb féloldalon lehet radiál.


elöl érdemes veszõdni félradiállal tárcsafékkel, ha Revolution küllõt akarok? (2-1,5-2)

tényleg Revolutionnál jobbat tudtok? (ár is számít) ez 0,7 Euro lenne darabonként (fekete) + küllõanya.

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#2962
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Lighweight / Carbon-Sports gyárlátogatás
http://www.rouesarti...le-5828377.html

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#2963
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Számold ki, hogy mennyivel rövidebb küllõ kell a radiálhoz és megtudod mennyivel könnyebb. Szerintem kerekenként 10-15-ot spórolhatsz.


A sebesség mindent megold.

 


#2964
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

A húzott küllõ erõsebb is mint a sima.

Általában ugyanolyan erõs, de rugalmasabb. Azért nem rossz dolog a merev teló és kerék. ;)

Ha radiálba fûzök elöl-hátul húzott küllõt mtb-n (ss hátsóagy)akkor még életben maradok?

Hátul legfeljebb féloldalon lehet radiál.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#2965
cimarcimar

cimarcimar

    vendég

  • fórumtag
  • 240 hozzászólás
Thx mindenkinek! Ha radiálba fûzök elöl-hátul húzott küllõt mtb-n (ss hátsóagy)akkor még életben maradok? Mérte már valaki hogy mennyivel könnyebb a radiális fûzésû mint mondjuk a háromkeresztes?

#2966
hozé

hozé

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.747 hozzászólás

...
A húzott küllõ erõsebb is mint a sima.


Khm.Khm.
Ezt azért ne gondoljuk, szerintem a mondat helyesen úgy hangzik, hogy nem sokkal gyengébb.
(Ugyan lehet, hogy a szakítószilárdság N/mm2 nagyobb, de a keresztmetszet meg kisebb.)

"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."


#2967
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás

Van egyébként értelme 32 lukú mtb kereket húzott küllõvel befûzni v-fékhez egy kb 72kg-os bicósnak gyorszáras marzó villával vagy annyira rugalmas lesz tõle a kerék hogy már zavaró?


Hogyne lenne értelme! Sid-del, 68g-os aggyal radiálra fûzve is jó volt. Meg kell szokni. A húzott küllõ erõsebb is mint a sima.

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#2968
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás

Sztem nem laboratóriummal kéne bringázni. Talán a túlzott könnyítés a teljesítmény rovására megy nem (mármint a valóságban és nem papíron)? Van egy optimális súlyadat egy merev mtb-nál ami mondjuk egy átlagszám és még emberi körülmények között használható is terepen tõle a bringa? Mondjuk 10.4kg vagy ilyesmi? Gondolom ez persze riderfüggõ is de egy versenysúlyú fickóval számolok...


Sztem merev montinál ez a súlyhatár valahol 8 kg körül van. De ez már bõven a milla feletti kategória. Átlag felhasználásra kb 9,5kg már könnyûnek számít.

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#2969
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

Van egyébként értelme 32 lukú mtb kereket húzott küllõvel befûzni v-fékhez egy kb 72kg-os bicósnak gyorszáras marzó villával vagy annyira rugalmas lesz tõle a kerék hogy már zavaró?

a marzo villa rugalmassága mellett az már nem lesz észrevehetõ...egyébként nekem a 90+omhoz voltak v-fékhez /amíg használtam oluat/ meg tárcsához húzott küllõim.....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2970
cimarcimar

cimarcimar

    vendég

  • fórumtag
  • 240 hozzászólás
Van egyébként értelme 32 lukú mtb kereket húzott küllõvel befûzni v-fékhez egy kb 72kg-os bicósnak gyorszáras marzó villával vagy annyira rugalmas lesz tõle a kerék hogy már zavaró?

#2971
cimarcimar

cimarcimar

    vendég

  • fórumtag
  • 240 hozzászólás
Sztem nem laboratóriummal kéne bringázni. Talán a túlzott könnyítés a teljesítmény rovására megy nem (mármint a valóságban és nem papíron)? Van egy optimális súlyadat egy merev mtb-nál ami mondjuk egy átlagszám és még emberi körülmények között használható is terepen tõle a bringa? Mondjuk 10.4kg vagy ilyesmi? Gondolom ez persze riderfüggõ is de egy versenysúlyú fickóval számolok...

#2972
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
4axis, az nem valami faszányos, inkább a "hagyományos" Ritchey

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#2973
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
asszem a 4axis-ek 31.8 igen.

ilyen pille sulynal azert mar esznel kell lenni...

de nem surgos meg dontenem, mert eloszor hajtokart cserelek, aztan villat, es a kormany-stucni-nyeregcso majd csak utanna jon.

a Flite TT viszont nagyon bejott. hozza kellett szoknom hogy masfel centivel kevesebb szivacs van rajta, mint az elozon, de mostmar okes.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2974
SPX

SPX

    vendég

  • fórumtag
  • 41 hozzászólás
Pedig nemrég hívtak vissza egy csomót, nem?
Én bízom a Ritchey-ben is.

Nem, ez nem a 4axis- az nehezebb aszem
ha az az OSes...

#2975
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
4axis? mert azzal en is szemeztem, de csunya :) meg a syntace-ben vakon hiszek.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2976
SPX

SPX

    vendég

  • fórumtag
  • 41 hozzászólás
Az én Ritchey WCS stücnim 90mm
98gr... pedig csak elôl van Ti csavar benne

a levegôrôl a gumiban ...
tényleg nehezebb.. +5gr-ot mutat a mérleg
de annyi a mérés pontossága is 1kg fölött
úgyhogy az lehet 2 v 5gr is.

#2977
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
de csak a 90mm-s 99 gramm, a hosszabbak mar 100 felett vannak :) mondjuk nekem 90-es kell, szal mindegy
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2978
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.613 hozzászólás

99 g?

jujujujujujjjjj

veszek egyet hirtelen


milyen lenne már f99 100g-osan, szégyen...
a marketingesek kedvéért políroztak még rajta egy kicsit, vagy egyel kisebb betûmérettel írták rá a márkát :D

ha már gázok a kerékben, akkor szóba jöhet a gáz belsõ súrlódása is, hiszen ha kellõképen alacsony, nem is kell megforgatnod, hiszen a forgó kerék belsejében az egyhelyben áll :-O

#2979
Xabi

Xabi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 751 hozzászólás
A kerekekben a levegõ héliumra vagy hidrogénre cserélése témához csak annyit tennék még hozzá, hogy már csak azért sem éri meg, mert egy telepumpált kerék órák alatt veszítene rengeteget a nyomásból. Nem emlékszem már, hol olvastam, de olyan 2 óra alatt 4 bárról felére esne a nyomás a kerekekben. (A He molekulák jóval kisebbek a N2, O2 stb molekuláknál, így a belsõn, ami gumi és ezért porózus szerkezetû, sokkal gyorsabban átdiffundálnak).

Szal felejtõs.

X.

Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!



#2980
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
99 g?

jujujujujujjjjj

veszek egyet hirtelen
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F