Súly/ár 7922g 722 000Ft
Elolvasva az alkatrészlistát azt hiszem ez egy nagyon jó ár a bike-odért. Egyáltalán nem tartom soknak.
Súly/ár 7922g 722 000Ft
Vagy egy autó kereke!!Az igen ez má durva! Ien könnyû kerékpárt
Ha belegondol az ember a Marzochi Monster ennek a bringának a 3/4-e
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960RAUH-Welt
B E G R I F F
Pc az a 8,5 és kiló minden további nélkül könnyû embernek tartós darab, fél kiló még faragható belõle, az ennél könyebbek már tényleg inkább vitrin vagy versenyenként cserélt alkatrészek....Na jó, lehet, hogy még használható egy mtb is 8,5-9 kg között (bár azért még mindig tamáskodom), de nyugaton már elég sok gép 8 kg. alatti, és még nem beszélek a hipergépekrõl, amik5-6 kg között vannak; ilyen tömegkategóriában már egy oútira sem ülnék rá... Terepen 1000 gr, körüli vázra, 1300 gr. kerékszettre, 100 gr. alatti nyeregcsõre meg 90 gr. os stucnira bízni magát a ridernek... És még valami: a gyári tömegadatokat nem lehet készpénznek venni, a legtöbb esetben rendesen lefelé csalnak, egy váz esetében ez lehet 10-15 dkg is.
Atlas kõnehéz és nem cc bike-ba van kitalálvanekem mst XT van, de télen lehet hogy váltja egy DEUS vagy egy ATLAS
Az XTR hajtómû. Nekem van olyan RF szettem, ha kell...
RAUH-Welt
B E G R I F F
Az XTR hajtómû. Nekem van olyan RF szettem, ha kell...mi 69?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
kcnc nyeregcso es nyeregcsobilincs mennyire vallalhato?
mondjuk nem sietek, jovo tavaszra tervezem, hogy kesz lesz. addig kihuzom az fsr-rel. le kellene mar mernem. szerintem relativ jo sulya van, multkor felvettem haver Trance-et, es kb egy sulyban van vele. es azon minden X.0 meg karbon, meg Fox F100.
RAUH-Welt
B E G R I F F