Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6548 hozzászólás a témában

#2861
sysspo

sysspo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 890 hozzászólás

Súly/ár 7922g 722 000Ft


Elolvasva az alkatrészlistát azt hiszem ez egy nagyon jó ár a bike-odért. Egyáltalán nem tartom soknak.

#2862
burce

burce

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.694 hozzászólás

Az igen ez má durva! Ien könnyû kerékpárt :D Ha belegondol az ember a Marzochi Monster ennek a bringának a 3/4-e :D

Vagy egy autó kereke!!
Háháháá!
Kereke!!


(boccs...)

"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"


#2863
Dagi

Dagi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 836 hozzászólás

én vagyok a fórumon a leghülyébb

Végre egyszer ki is jelentesz valamit, és nem csak kérdezel...;) :D
Már nem keresek 13-15 centi körül mozgó, könnyû, tekerhetõ össztelós vázat...íme;)

#2864
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
Ez jobb, mint a Kellys csúcsgép :)
De számomra a lélektani határ egy kerékpárért, akármilyen is legyen, 500e...
A hajtómû és a fékek nem túl szimpatikusak; inkább mondjuk FRM kar.

#2865
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
hú, hát könnyûnek könnyû, de ennyiért tényleg drága.ennyibõl már lehet egy kellys csúcsgépet full xtr-el is venni, néha a bikmak hátulján szokott lenni.én vagyok a fórumon a leghülyébb, de ez tényleg drága.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#2866
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
722k? remelem ezt nem fizetted ki erte...
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2867
mopsz

mopsz

    vendég

  • fórumtag
  • 34 hozzászólás
Üdv

A kétkedõknek, hogy egy könnyû gép is lehet jó és használható.
fontos kiemelnem, hogy vannak benne kifejezetten olcsó alkatrészek is pl b+ lánctányérok, monoblokk.
A gép simán birja a Csoványos(Börzsöny) körüli sziklás terepet, vagy a Barna Ferit(Inóci vágás) lefelé.
Az igaz ,hogy 62kg vagyok
Gépem paramétere:

Corratec revolution carbon „18” Team Replica (kék fehér carbon)

Váz 1270g + alu váltófül 18g+ titán féktüske 14g+ váltóvezetõ bowden sin 4g
Villa Rock Shox SID race 2006 1288g
Felni Belsõvédõ szalag Sun Ufo 32L (374, 374) 748g Maxxis fly weigth (16, 16) 32g
Agyak + Gyorszárak American Classic (68, 230) 298g ZZYZX (26, 28) 54g
Küllõk + anya Dt Swiss Revolution. Sapim Laser (138, 136) 274g Alu anya (10+10) 20g
Gumi Belsõk Maxxis Maxlite (306, 312) 618g Maxxis fly weigth (74, 76) 150g Levegõ (15+15) 30g
Pedál Crank Brothers Egg Beater 3TI 182g
HajtómûHajtómû csavar ZZYZX carbon (428) 566g Alu b+ lánctányérok (74+36+16)Tioga cs. (12)Tiso alu M15X14 18g
Lánc Sram PC 49 262g
Racsni Shimano XTR 236g
Középcsapágy Bike+ isis 68-113 156g
Elsõ váltó Shimano XTR 34,9mm + Tune alu. cs. 120g
Hátsó váltó Sram X.O. carbon medium 194g
Váltókar MarkolatBowden Sram X.O (9s) 172g Szivacs (4, 4) 8g Nokon konkavex (váltó68, fék76) 144g
Kormány Kormányvég Syntace carbon 560mm 116g Tune RH1 alu csavarral 60g
Stucni Dugó Syntace titáncs. 92g Soul-kozak (4csavar+kupak +10dugo) 14g
Kormány csapágy ZZYZX 96gFSA carbon alátét 10mm+5mm (4+2) 6g
Fék FRM DP4 ti 2pár 264g
Fékkar FRM DP4 + alu. cs. 110g
Ülés Carbon Black Riders 90g
ÜléscsõBélésBilincsMûszer Kulacstartó FRM carbon 27,2 138g Fém bélés 40g Soul-kozak bilincs 10g Tune+ alucsavar 2db 10g
Súly/ár 7922g 722 000Ft

#2868
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

Na jó, lehet, hogy még használható egy mtb is 8,5-9 kg között (bár azért még mindig tamáskodom), de nyugaton már elég sok gép 8 kg. alatti, és még nem beszélek a hipergépekrõl, amik5-6 kg között vannak; ilyen tömegkategóriában már egy oútira sem ülnék rá... Terepen 1000 gr, körüli vázra, 1300 gr. kerékszettre, 100 gr. alatti nyeregcsõre meg 90 gr. os stucnira bízni magát a ridernek... És még valami: a gyári tömegadatokat nem lehet készpénznek venni, a legtöbb esetben rendesen lefelé csalnak, egy váz esetében ez lehet 10-15 dkg is.

Pc az a 8,5 és kiló minden további nélkül könnyû embernek tartós darab, fél kiló még faragható belõle, az ennél könyebbek már tényleg inkább vitrin vagy versenyenként cserélt alkatrészek....

de ha nagyon akarnék grammozásra költeni akkor ezt simán bevállalnám a 90+ kilóm alá...és nem szoktam a katalóg adatokból kiindulni, úgyhogy ezek vagy mért adatok vagy hitelesnek tekinthetõ súlyadatok :

Váz Kula Supreme 1380
Teló Fox F80RLC /tavalyi/ 1550
K.csapágy FSA 120
Stucni Pazzaz 140
Kormány Easton vagy RF 130
Váltókar X0 Gripko 198
Elsõ váltó XTR 140
Hátsó váltó X0 220
Fék Avid Juicy Ultimate 700
Kerekek Mavic Crossmax ST 1650
Gumik Svábli RR 2,1+ultralight belsõ 1200
Nyeregcsõ Pazzaz karbon 240
Nyereg Vmi 220
Fogas sor XTR 230
Lánc Vmi 300
Hajtómû XTR 770
Markolat, bowdenházak 200
Gyorszszárak+nycsöbilincs 150

Összesen 9538
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2869
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Na jó, lehet, hogy még használható egy mtb is 8,5-9 kg között (bár azért még mindig tamáskodom), de nyugaton már elég sok gép 8 kg. alatti, és még nem beszélek a hipergépekrõl, amik5-6 kg között vannak; ilyen tömegkategóriában már egy oútira sem ülnék rá... Terepen 1000 gr, körüli vázra, 1300 gr. kerékszettre, 100 gr. alatti nyeregcsõre meg 90 gr. os stucnira bízni magát a ridernek... És még valami: a gyári tömegadatokat nem lehet készpénznek venni, a legtöbb esetben rendesen lefelé csalnak, egy váz esetében ez lehet 10-15 dkg is.

#2870
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
WCS szebb....


Truva karhoz meg drága a könnyû középcsapi ami illene a karhoz

#2871
yobo

yobo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 500 hozzászólás
öhm a Truvativ Stylo (régi 5 karu 4szöges) szerintetek?

én valami 600valaháyn grammot láttam rá..az elég yó nem??
3 tányérral és csavarokkal.

#2872
yobo

yobo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 500 hozzászólás
Dave rider

De PRO PLTbõl nics 25.4 es aszem...szóval csak a "uy" tipusu kormányokhoz yó.

#2873
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

nekem mst XT van, de télen lehet hogy váltja egy DEUS vagy egy ATLAS

Atlas kõnehéz és nem cc bike-ba van kitalálva
de ha már annyit költenék hajtómûre én xtr-t vennék....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2874
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
nekem mst XT van, de télen lehet hogy váltja egy DEUS vagy egy ATLAS

#2875
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

Az XTR hajtómû. Nekem van olyan RF szettem, ha kell...


jaaa

itt asszem 66ra jon ki. de most jo a font csak azert. RF-ed lehet kellene, de csak ha olcso es ha zsir uj :)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2876
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás
ma méricskéltem egy kicsit a boltban, kíváncsi voltam:

Ritchey WCS stucni (nem 4axis) 90mm/5° 114 gramm
Pro PLT stucni (titánszín=XTR-szín?) 90mm/5° 121 gramm

árban meg majd' duplaannyi a Ritchey...(lehet hogy nem 5 fok, hanem 6, de ugyanolyan emelkedésûek voltak.)

#2877
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

mi 69?

Az XTR hajtómû. Nekem van olyan RF szettem, ha kell...

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#2878
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

mi 69?

ezer
xtr

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#2879
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

kcnc nyeregcso es nyeregcsobilincs mennyire vallalhato?

mondjuk nem sietek, jovo tavaszra tervezem, hogy kesz lesz. addig kihuzom az fsr-rel. le kellene mar mernem. szerintem relativ jo sulya van, multkor felvettem haver Trance-et, es kb egy sulyban van vele. es azon minden X.0 meg karbon, meg Fox F100.


na ja, de a váza vagy 60 dekával nehezebb :)

azér kell nekem is a dawgon grammozni......(ugyan semmivel sem fogok jobban menni vele de mégiscsak jobban esik kimondani hogy 12,2 kiló és nem 13,2 :) )
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2880
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
"ingyen" van, de meg ugy se kell. nem lesz truvativ hajtokarom, ez tuti. havernak deus van, vetetek vele egy noir-t, en meg megoroklom a RF-et :D

http://www.woburncra...px?iPhotoID=165

http://www.woburncra...px?iPhotoID=162

mi 69?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F