Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6549 hozzászólás a témában

#2841
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás

....world cup. azt hinne az ember, hogy ennyi penzert mar mindenbol a leg uberebb cuccot kapja. ket ev minimalbernyi penzert en biztos hogy a maximumot akarnam....


off
Mindenbõl a legjobbat ennyiért?
Ha azt nézed, egy Speci S-works Epic váz az elég jónak számit az össztelós vázak között, és az ára az valahol 600 felett szárnyal, ha nagykeráron tudsz szerezni az még mindig 400 felett van. Ha ebbe veszel valami villát, mondjuk 1 Foxot vagy valami WC-ot akkor az összeg az mondjuk 550-800 körül lesz.
Ez még csak 2, azaz két alkatrész... Ha mondjuk merev gépet nézünk, akkor számoljuk egy Mavic Crossmax SLR-t és akkor ugyanennyinél vagyunk, ebben az esetben 3 alkatrésznél tartva.
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#2842
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
olyan 70 kilo vagyok kb. 80 meg sose voltam, mostanaban sztem nem is leszek

szerintem bevallalom :)

amugy a mopsz bringaja tenyleg barom konnyu, de nekem akkor is szurja a szemem a 700K+ ar, meg a bikepositive isis monoblokk. meg a pc49 lanc. meg a sid se world cup. azt hinne az ember, hogy ennyi penzert mar mindenbol a leg uberebb cuccot kapja. ket ev minimalbernyi penzert en biztos hogy a maximumot akarnam.

persze ettol fuggetlenul meg szep es jo, es minden, csak olyan felemas erzelmeim vannak felole...
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2843
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Mopsz: saját méréssel 8 kg. alatt? Mert akkor nagyon jó, és az ár/érték arány is, ráadásul 62 kg.-val tényleg bátrabban lehet rajta tekerni. Szóval, akkor a tapasztalat az, hogy bírják a gyûrõdést a könnyû montik (- könnyû riderrel). EGyébként nem sok könnyebb monti lehet az országban...

#2844
Mohus

Mohus

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.156 hozzászólás

felejtsem el, vagy van ez annyira eros, hogy kibirjon egy szelesebb kormanyt? easton EC70 cnt lowriser lesz. kicsit roviditve.


Attól függ hány kg vagy. Ha 80 körül vagy fölötte, akkor érdemes más típuson gondolkodni, de ha alatta vagy, akkor nem lesz gond szerintem.

#2845
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
yobo
mire készülsz? :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#2846
yobo

yobo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 500 hozzászólás
egyik nyereg ahaveromé
az a szalag meg egy Singo!!!

a szines nyeregcsõ meg csak lett.

#2847
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás
az a szalag az miaz?

#2848
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Érdekes színkombonáció :chin:
Tandem lesz?

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#2849
yobo

yobo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 500 hozzászólás
Feltöltött kép

#2850
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
90es

lehet tenyleg eladom. jo a grammozas, de nem akarok bizonytalan talajra lepni

de meg nem ert ide. kinai ebayrol vettem :) occo-occo
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2851
Gyalogkakukk

Gyalogkakukk

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.739 hozzászólás
tamaska: bisssssztos, hogy nem lesz jo az neked. Nem akarnád eladni? :D

#2852
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

buta voltam, es nem vettem eszre, hogy a F99 syntace stucni amit megvettem az gyari ajanlas szerint max 610es kormanyhoz valo. nomost en meg 630 ala semmikeppen nem akarok menni.


milyen hosszú az az f99?
120as jöhet ;)


edit: én voltam a gyorsabb! :P

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#2853
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás
azon gyakorlatilag mindenhol elkezdhetsz grammozni, lehet róla még leszedni anyagot bõven, 10 kilóig alattad tuti, hogy nem horpad be, stbstb...én alapból egy könnyebb telót vennék, aztán a kerekek következnének (sun mach IV/ sun hill rod / sun CR 18 + valami agy, mondjuk LX, ha olcsón akarsz viszonylag jót), mivel az a forgó tömeg, azt érzed meg a legjobban. ("1 gramm a keréken az 3 gramm a vázon..")

aztán jöhetne szépen sorban a többi dolog, de mondjuk azért egy TY-30as váltó mellé én nem vennék XTR fogassort...logikusan és okosan kell neked eldönteni, hogy mit könnyítesz és hol.

a te esetedben én inkább szintemelõ könnyítést végeznék, tehát nem vennék ebbõl abból sokkal könnyebbet, a többi meg marad nehéz, hanem szépen lassan lecserélnék majdnem minden alkatrészt (én is így teszek 3 éve, szilvásra kész is lesz a gép reményeim szerint) könnyebbre, hogy egy minõségileg egységes bringát kapjak, és nel egyenek kiugróan jó/rossz alkatrészek (természetesen ha nagyonnagy akcióban van a sokkal jobb cucc, akkor azt kell megvenni..), pl. egy full LX bringát én jobbnak tekintek, mint egy full aliviot XTR hátsó váltóval...

#2854
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

a hajtómû az lx lesz, a külsõk explorer, a teló J3, ez a biztos eddig, vagy ki mit ajánl?


ezek a cuccok nem rosszak, de ha grammozni akarsz, akkor ott indul, hogy ne ilyeneket vegyel. mert konnyunek egyik se tekintheto kategoriajaban.

ha "csak kicsit" akarsz grammozni, az nem ennek a topiknak a temaja


on

buta voltam, es nem vettem eszre, hogy a F99 syntace stucni amit megvettem az gyari ajanlas szerint max 610es kormanyhoz valo. nomost en meg 630 ala semmikeppen nem akarok menni.

felejtsem el, vagy van ez annyira eros, hogy kibirjon egy szelesebb kormanyt? easton EC70 cnt lowriser lesz. kicsit roviditve.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2855
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
köszi a biztatást!!!!:D:D amúgy nem csak kérdezni szoktam néha megcsíp az ihlet és vannak értelmes hozzászólásaim is!!:D
egy cc-s montin ami jelenleg 12 kiló hogy kezdjek el grammozni ahol nem fog törni, szakadni horpadni ilyesmi?a hajtómû az lx lesz, a külsõk explorer, a teló J3, ez a biztos eddig, vagy ki mit ajánl?

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#2856
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Ahogy ígértem fotók:

:) Olyan vékony, hogy alig lehet észrevenni, hogy van fékkarod!

Ide kapcsolódik
Feltöltött kép

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#2857
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
Naná. Ez nem is volt kérdés. Aki itt van, az erre költ, amennyit a lehetõségei engednek.

#2858
Xabi

Xabi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 751 hozzászólás
Szerintem meg mindeki annyit áldozzon a gépére, amennyit tud/amennyit megengedhet magának/amennyit reálisnak tart. Nyilván szinte mindenki, aki itt van, olyan géppel nyomul, amit megengednek a lehetõségei/amilyet reálisnak tart. Még mindig jobb ebbe feccölni a pénzt, mint még több pia/még több cigi/még nagyobb autó/még vastagabb fux.

X.

Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!



#2859
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
Kiforgatod, ráadásul elég rosszul. Én is pont ezt írtam, "valaik erre áldoz, valaki arra." Csak arra reagáltam, hogy reális összeg azért, amit nyújt, de nekem akkor is sok lenne, mert nem érdekelnek a könnyû, merev gépek.

DH gépre viszont jóval többet is költenék/költök. Arra meg gondolom te nem. Tehát te se, én se az 50nm trabantot használjuk.

#2860
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

hú, hát könnyûnek könnyû, de ennyiért tényleg drága.ennyibõl már lehet egy kellys csúcsgépet full xtr-el is venni, néha a bikmak hátulján szokott lenni.én vagyok a fórumon a leghülyébb, de ez tényleg drága.

igen, a kelly's-szel lesz egy "tömegbicajod" ez meg azért egyedi :)
nekem is azért van KCNC hajtókarom, mert nem akarok egy "tömegbicajt", full xtr-rel és fox-szal meg crossmax-szel meg csudaságokkal szerelve ;)
mert az oké, hogy nagyon odabasz, de mindenkinek* olyan van

*külföldi élmezõny

722k? remelem ezt nem fizetted ki erte...

szerintem korrekt!

Nem tudom hol éltek, de egy ilyen listáért ez tényleg korrekt összeg. A KTM alap karbon gép például alig százezerrel olcsóbb, súlyban meg 2 kiló minusza is van.
Más kérdés, hogy én se adnék ki ennyit (merev gépre).

akkor elérkeztünk oda, hogy járjon mindenki trabanttal, 50nm-es lakásban lakjon stb...
érted ugye mire gondolok? kinek a pap, kinek a paplan. valaki erre áldoz, valaki arra...

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu