Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6541 hozzászólás a témában

#2841
yobo

yobo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 500 hozzászólás
Feltöltött kép

#2842
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
90es

lehet tenyleg eladom. jo a grammozas, de nem akarok bizonytalan talajra lepni

de meg nem ert ide. kinai ebayrol vettem :) occo-occo
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2843
Gyalogkakukk

Gyalogkakukk

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.739 hozzászólás
tamaska: bisssssztos, hogy nem lesz jo az neked. Nem akarnád eladni? :D

#2844
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

buta voltam, es nem vettem eszre, hogy a F99 syntace stucni amit megvettem az gyari ajanlas szerint max 610es kormanyhoz valo. nomost en meg 630 ala semmikeppen nem akarok menni.


milyen hosszú az az f99?
120as jöhet ;)


edit: én voltam a gyorsabb! :P

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#2845
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás
azon gyakorlatilag mindenhol elkezdhetsz grammozni, lehet róla még leszedni anyagot bõven, 10 kilóig alattad tuti, hogy nem horpad be, stbstb...én alapból egy könnyebb telót vennék, aztán a kerekek következnének (sun mach IV/ sun hill rod / sun CR 18 + valami agy, mondjuk LX, ha olcsón akarsz viszonylag jót), mivel az a forgó tömeg, azt érzed meg a legjobban. ("1 gramm a keréken az 3 gramm a vázon..")

aztán jöhetne szépen sorban a többi dolog, de mondjuk azért egy TY-30as váltó mellé én nem vennék XTR fogassort...logikusan és okosan kell neked eldönteni, hogy mit könnyítesz és hol.

a te esetedben én inkább szintemelõ könnyítést végeznék, tehát nem vennék ebbõl abból sokkal könnyebbet, a többi meg marad nehéz, hanem szépen lassan lecserélnék majdnem minden alkatrészt (én is így teszek 3 éve, szilvásra kész is lesz a gép reményeim szerint) könnyebbre, hogy egy minõségileg egységes bringát kapjak, és nel egyenek kiugróan jó/rossz alkatrészek (természetesen ha nagyonnagy akcióban van a sokkal jobb cucc, akkor azt kell megvenni..), pl. egy full LX bringát én jobbnak tekintek, mint egy full aliviot XTR hátsó váltóval...

#2846
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

a hajtómû az lx lesz, a külsõk explorer, a teló J3, ez a biztos eddig, vagy ki mit ajánl?


ezek a cuccok nem rosszak, de ha grammozni akarsz, akkor ott indul, hogy ne ilyeneket vegyel. mert konnyunek egyik se tekintheto kategoriajaban.

ha "csak kicsit" akarsz grammozni, az nem ennek a topiknak a temaja


on

buta voltam, es nem vettem eszre, hogy a F99 syntace stucni amit megvettem az gyari ajanlas szerint max 610es kormanyhoz valo. nomost en meg 630 ala semmikeppen nem akarok menni.

felejtsem el, vagy van ez annyira eros, hogy kibirjon egy szelesebb kormanyt? easton EC70 cnt lowriser lesz. kicsit roviditve.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2847
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
köszi a biztatást!!!!:D:D amúgy nem csak kérdezni szoktam néha megcsíp az ihlet és vannak értelmes hozzászólásaim is!!:D
egy cc-s montin ami jelenleg 12 kiló hogy kezdjek el grammozni ahol nem fog törni, szakadni horpadni ilyesmi?a hajtómû az lx lesz, a külsõk explorer, a teló J3, ez a biztos eddig, vagy ki mit ajánl?

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#2848
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Ahogy ígértem fotók:

:) Olyan vékony, hogy alig lehet észrevenni, hogy van fékkarod!

Ide kapcsolódik
Feltöltött kép

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#2849
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
Naná. Ez nem is volt kérdés. Aki itt van, az erre költ, amennyit a lehetõségei engednek.

#2850
Xabi

Xabi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 751 hozzászólás
Szerintem meg mindeki annyit áldozzon a gépére, amennyit tud/amennyit megengedhet magának/amennyit reálisnak tart. Nyilván szinte mindenki, aki itt van, olyan géppel nyomul, amit megengednek a lehetõségei/amilyet reálisnak tart. Még mindig jobb ebbe feccölni a pénzt, mint még több pia/még több cigi/még nagyobb autó/még vastagabb fux.

X.

Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!



#2851
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
Kiforgatod, ráadásul elég rosszul. Én is pont ezt írtam, "valaik erre áldoz, valaki arra." Csak arra reagáltam, hogy reális összeg azért, amit nyújt, de nekem akkor is sok lenne, mert nem érdekelnek a könnyû, merev gépek.

DH gépre viszont jóval többet is költenék/költök. Arra meg gondolom te nem. Tehát te se, én se az 50nm trabantot használjuk.

#2852
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

hú, hát könnyûnek könnyû, de ennyiért tényleg drága.ennyibõl már lehet egy kellys csúcsgépet full xtr-el is venni, néha a bikmak hátulján szokott lenni.én vagyok a fórumon a leghülyébb, de ez tényleg drága.

igen, a kelly's-szel lesz egy "tömegbicajod" ez meg azért egyedi :)
nekem is azért van KCNC hajtókarom, mert nem akarok egy "tömegbicajt", full xtr-rel és fox-szal meg crossmax-szel meg csudaságokkal szerelve ;)
mert az oké, hogy nagyon odabasz, de mindenkinek* olyan van

*külföldi élmezõny

722k? remelem ezt nem fizetted ki erte...

szerintem korrekt!

Nem tudom hol éltek, de egy ilyen listáért ez tényleg korrekt összeg. A KTM alap karbon gép például alig százezerrel olcsóbb, súlyban meg 2 kiló minusza is van.
Más kérdés, hogy én se adnék ki ennyit (merev gépre).

akkor elérkeztünk oda, hogy járjon mindenki trabanttal, 50nm-es lakásban lakjon stb...
érted ugye mire gondolok? kinek a pap, kinek a paplan. valaki erre áldoz, valaki arra...

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#2853
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
Nem tudom hol éltek, de egy ilyen listáért ez tényleg korrekt összeg. A KTM alap karbon gép például alig százezerrel olcsóbb, súlyban meg 2 kiló minusza is van.

Más kérdés, hogy én se adnék ki ennyit (merev gépre).

#2854
sysspo

sysspo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 890 hozzászólás

Súly/ár 7922g 722 000Ft


Elolvasva az alkatrészlistát azt hiszem ez egy nagyon jó ár a bike-odért. Egyáltalán nem tartom soknak.

#2855
burce

burce

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.694 hozzászólás

Az igen ez má durva! Ien könnyû kerékpárt :D Ha belegondol az ember a Marzochi Monster ennek a bringának a 3/4-e :D

Vagy egy autó kereke!!
Háháháá!
Kereke!!


(boccs...)

"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"


#2856
Dagi

Dagi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 836 hozzászólás

én vagyok a fórumon a leghülyébb

Végre egyszer ki is jelentesz valamit, és nem csak kérdezel...;) :D
Már nem keresek 13-15 centi körül mozgó, könnyû, tekerhetõ össztelós vázat...íme;)

#2857
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
Ez jobb, mint a Kellys csúcsgép :)
De számomra a lélektani határ egy kerékpárért, akármilyen is legyen, 500e...
A hajtómû és a fékek nem túl szimpatikusak; inkább mondjuk FRM kar.

#2858
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
hú, hát könnyûnek könnyû, de ennyiért tényleg drága.ennyibõl már lehet egy kellys csúcsgépet full xtr-el is venni, néha a bikmak hátulján szokott lenni.én vagyok a fórumon a leghülyébb, de ez tényleg drága.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#2859
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
722k? remelem ezt nem fizetted ki erte...
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2860
mopsz

mopsz

    vendég

  • fórumtag
  • 34 hozzászólás
Üdv

A kétkedõknek, hogy egy könnyû gép is lehet jó és használható.
fontos kiemelnem, hogy vannak benne kifejezetten olcsó alkatrészek is pl b+ lánctányérok, monoblokk.
A gép simán birja a Csoványos(Börzsöny) körüli sziklás terepet, vagy a Barna Ferit(Inóci vágás) lefelé.
Az igaz ,hogy 62kg vagyok
Gépem paramétere:

Corratec revolution carbon „18” Team Replica (kék fehér carbon)

Váz 1270g + alu váltófül 18g+ titán féktüske 14g+ váltóvezetõ bowden sin 4g
Villa Rock Shox SID race 2006 1288g
Felni Belsõvédõ szalag Sun Ufo 32L (374, 374) 748g Maxxis fly weigth (16, 16) 32g
Agyak + Gyorszárak American Classic (68, 230) 298g ZZYZX (26, 28) 54g
Küllõk + anya Dt Swiss Revolution. Sapim Laser (138, 136) 274g Alu anya (10+10) 20g
Gumi Belsõk Maxxis Maxlite (306, 312) 618g Maxxis fly weigth (74, 76) 150g Levegõ (15+15) 30g
Pedál Crank Brothers Egg Beater 3TI 182g
HajtómûHajtómû csavar ZZYZX carbon (428) 566g Alu b+ lánctányérok (74+36+16)Tioga cs. (12)Tiso alu M15X14 18g
Lánc Sram PC 49 262g
Racsni Shimano XTR 236g
Középcsapágy Bike+ isis 68-113 156g
Elsõ váltó Shimano XTR 34,9mm + Tune alu. cs. 120g
Hátsó váltó Sram X.O. carbon medium 194g
Váltókar MarkolatBowden Sram X.O (9s) 172g Szivacs (4, 4) 8g Nokon konkavex (váltó68, fék76) 144g
Kormány Kormányvég Syntace carbon 560mm 116g Tune RH1 alu csavarral 60g
Stucni Dugó Syntace titáncs. 92g Soul-kozak (4csavar+kupak +10dugo) 14g
Kormány csapágy ZZYZX 96gFSA carbon alátét 10mm+5mm (4+2) 6g
Fék FRM DP4 ti 2pár 264g
Fékkar FRM DP4 + alu. cs. 110g
Ülés Carbon Black Riders 90g
ÜléscsõBélésBilincsMûszer Kulacstartó FRM carbon 27,2 138g Fém bélés 40g Soul-kozak bilincs 10g Tune+ alucsavar 2db 10g
Súly/ár 7922g 722 000Ft