Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#2341
Írta 2007. augusztus 30. - 23:37
42 gramm a pár és csak 70 euro körül van az ára... fincsi...
#2342
Írta 2007. augusztus 30. - 20:55
Németországból. Találtam B+ anyát.endorfin vázat honnan lehet szerezni??
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2343
Írta 2007. augusztus 30. - 20:53
#2344
Írta 2007. augusztus 30. - 20:45
#2345
Írta 2007. augusztus 30. - 20:37
sztem átlagember a merevség különbséget nem érziHello!
Azt szeretném megkérdezni, hogy az XT 2006- vagy 7- es hajtómû mennyivel jobb az 2006- vagy 7- es LX hajtómûnél? A tömege mennyivel kevesebb? Tényleg merevebb az LX- nél az XT?
Üdv, János
xt 865g
lx 925 g
az lx tányérjai sima préselt aluk, az xt é valmi kis forgácsolás nyomok is vannak (elvileg jobb váltásteljesítmény)
mindenesetre most 5k különbség van a 2 közt, én xt-t vennék
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2346
Írta 2007. augusztus 30. - 20:31
Azt szeretném megkérdezni, hogy az XT 2006- vagy 7- es hajtómû mennyivel jobb az 2006- vagy 7- es LX hajtómûnél? A tömege mennyivel kevesebb? Tényleg merevebb az LX- nél az XT?
Üdv, János
#2347
Írta 2007. augusztus 30. - 12:31
#2348
Írta 2007. augusztus 30. - 12:29
Sziasztok! hogy lehet az, hogy a truvativ NOIR CARBON 800g, és a BLAZE ami AL-66 az meg csak 715 g? A carbon tulajdonsága nem az, hogy erõs, de kurva könnyû?
Mert a Noir középcsapággyal annyi mivel integrált tengelyes, a Blazehez pedig még hozzájön a monoblokk tömege.
Hupsz, lassú voltam.
#2349
Írta 2007. augusztus 30. - 12:27
a blazhez még jön egy isis-es középcsapágy. a fekete meg integrált csapággyal együtt annyiSziasztok! hogy lehet az, hogy a truvativ NOIR CARBON 800g, és a BLAZE ami AL-66 az meg csak 715 g? A carbon tulajdonsága nem az, hogy erõs, de kurva könnyû?
mellesleg sztem a blaze súlyadata meg nem is hiteles, olcsó szutyok nehezebb lesz az
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2350
Írta 2007. augusztus 30. - 12:25
#2351
Írta 2007. augusztus 23. - 08:56
most toltam ra conti leader pro-t
majd ha sokat esek kelek miatta levagom rola flex-el
hamar elfogy majd
hátul még elmegy mert jól fékezhetõ meg kapaszkodik is, de elõre bátor dolog felrakni ha picit laza a talaj akkor kanyarban szeret kimászni az ember alól
#2352
Írta 2007. augusztus 22. - 23:33
amugy kivancsi volnek mit nyom
legutoljara felnit csereltem akkor is nyertem 250g-t csak a felnin
/egy felnin :-)/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2353
Írta 2007. augusztus 22. - 23:20
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#2354
Írta 2007. augusztus 22. - 22:05
ugye pajtikaim
ezutan, hogy fog suhanni a gep
mit adnatok ha egy lepessel 1kg-t tudnatok sporolni?
nem mindegy hogy [ossztelos cc montit veve alapul] 15 kilorol csokkentunk 14-re egy kilot, vagy 12-rol 11-re...
ugyanugy egy kilo, csak 10szer annyidba fog kerulni
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2355
Írta 2007. augusztus 22. - 22:04
#2356
Írta 2007. augusztus 22. - 22:02
#2357
Írta 2007. augusztus 22. - 21:50
ezutan, hogy fog suhanni a gep
mit adnatok ha egy lepessel 1kg-t tudnatok sporolni?
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2358
Írta 2007. augusztus 22. - 21:30
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#2359
Írta 2007. augusztus 22. - 20:32
eddig volt 1380 az elso
1000 a hatso
/belsovel/
most toltam ra conti leader pro-t
majd ha sokat esek kelek miatta levagom rola flex-el
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2360
Írta 2007. augusztus 22. - 19:58
lejott kb 1000g a ket gumi cserejevel
elolrol kb 700g
És hogy gurul a gép felnin? Nem ráz nagyon?