Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Grammmmánia - a végletekig
Indította
ruff
, 2002. október 17. 20:20
#2321
Írta 2007. szeptember 10. - 16:47

Az frm a-set milyen (a probike árlistáján csak ezt találtam)?
A sebesség mindent megold.
#2322
Írta 2007. szeptember 10. - 16:12

KCNC sem rossz nyeregcsõben, de viszonylag ismeretlen Taiwani cég.
az apróban mintha láttam volna egy eladót...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2323
Írta 2007. szeptember 10. - 16:08

Kormánycsapágy: FRM C-set, egyszerû, tökéletes és WCS árban van. Ha integrált kell akkor más a helyzet.
Nyeregcsõ is lehet FRM alu, vagy akár karbon. WCS-t nem ajánlom, mert sokak szívnak a fejbeálljtással, azaz megtépik a csavart, de kis idõ múlva elmászik a nyereg. A régi polír fejes az király, olyanom van, és tökéletes, de a mostaniak... Ebbõl jó lehet a Kcnc.
Stucni: Wcs jó lehet, de pl a Syntace jobb, és külföldrõl olcsóbb is. Kcnc nehéz.
Eurobike-on húzogattam az Extralite-ról koppintott féküket. Háááááát... Mint a puding, s a fékkar is kényelmetlen fogású az Ultralevers-em után.
Nyeregcsõ is lehet FRM alu, vagy akár karbon. WCS-t nem ajánlom, mert sokak szívnak a fejbeálljtással, azaz megtépik a csavart, de kis idõ múlva elmászik a nyereg. A régi polír fejes az király, olyanom van, és tökéletes, de a mostaniak... Ebbõl jó lehet a Kcnc.
Stucni: Wcs jó lehet, de pl a Syntace jobb, és külföldrõl olcsóbb is. Kcnc nehéz.
Eurobike-on húzogattam az Extralite-ról koppintott féküket. Háááááát... Mint a puding, s a fékkar is kényelmetlen fogású az Ultralevers-em után.
#2324
Írta 2007. szeptember 10. - 16:07

egy szavazat a KCNC mellett
(mert szimpatikus)
(mert szimpatikus)
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2325
Írta 2007. szeptember 10. - 14:14

Könnyítéses kérdés, könnyíteni szeretnék még egy kicsit a bringán.
Nyeregcsõ, stcni, fejcsapi hármas-t cserélném.
Szerintetek melyiket e kettõ közül:
Ritchey WCS vagy KCNC?
KCNC-rõl mik a tapasztalatok?
vagy egyéb alternativák?
Nézegettem még régi kedvencemet ControlTEch-t de valóban úgy néz ki, hogy már nem a régi ez a cég sem, ahogy itt valaki lentebb említi?
Könnyû legyen de erõs is és ne kerüljön 1 havi fizuba :-)
Nyeregcsõ, stcni, fejcsapi hármas-t cserélném.
Szerintetek melyiket e kettõ közül:
Ritchey WCS vagy KCNC?
KCNC-rõl mik a tapasztalatok?
vagy egyéb alternativák?
Nézegettem még régi kedvencemet ControlTEch-t de valóban úgy néz ki, hogy már nem a régi ez a cég sem, ahogy itt valaki lentebb említi?
Könnyû legyen de erõs is és ne kerüljön 1 havi fizuba :-)
VaNick
---------
2003 GT Zaskar Race & Full XT
---------
2003 GT Zaskar Race & Full XT
#2326
Írta 2007. szeptember 10. - 13:54

Hali,
Hol lehet kapni ezt az arany színû knc láncot? (és mennyiért?) Nagyon baba lenne az arany LX-szettel :-)
Üdv:
VaNick
Hol lehet kapni ezt az arany színû knc láncot? (és mennyiért?) Nagyon baba lenne az arany LX-szettel :-)
Üdv:
VaNick
VaNick
---------
2003 GT Zaskar Race & Full XT
---------
2003 GT Zaskar Race & Full XT
#2327
Írta 2007. szeptember 07. - 15:01

Titán csavart innen lehet szerezni: www.ftwbikes.com , de nem a legolcsóbb súlycsökkentési módszer (30g kb 9-10e ft).
A sebesség mindent megold.
#2328
Írta 2007. szeptember 07. - 13:33

nincsen sajna. csak ebay...
de ha te talalsz, te is szolhatsz ám
Nekem volt a kinai forras...csak sajna az elhalt

Kétféle ember létezik: az egyik mindig megmondja,mit gondol, a másiknak vannak barátai.
http://soloszabi.blogspot.com
http://soloszabi.blogspot.com
#2329
Írta 2007. szeptember 07. - 11:09

Karbon csavart még a kulacstartónál sem merném használni, egyedül a nagyobb méretû csavaroknál látnám értelmét, de a bicikliken 6osnál nagyobb csavar elég ritka.
A sebesség mindent megold.
#2330
Írta 2007. szeptember 07. - 08:48

Az a 0,8-as és 1,5-ös Nm nagyon bizalomgerjesztõ. Az aluról nincs valami infó, hogy azok mennyit bírnak? Bár jó dolog a grammozás, de a karbon csavart annyira nem preferálom. Mondjuk már alucsavart is sikerült megszakítanom

Just for fun.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül)
Ne szólj szád nem fáj fejed.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül)

#2331
Írta 2007. szeptember 07. - 00:22

Sajnos nem találtam azonos méretû Ti ill. karbon csavarokat, de látszik azért melyik anyag mit tud. /súly,nyomaték/
Karbon:
M4x16 / 0,5 g / max. 0,8 Nm
M5x20 / 0,7 g / max. 1,5 Nm
M6x30 / 1,3 g / max. 4,0 Nm
M6x16 / 0,7 g / max. 4,0 Nm
Titán:
M5x14 mm / 1.8 g / max. 6 Nm
M6x16 mm / 2.7 g / max. 10 Nm
M6x20 mm / 3.3 g / max. 10 Nm
M6x35 mm / 4.8 g / max. 10 Nm
M6x42 mm / 5.5 g / max. 10 Nm
Karbon:
M4x16 / 0,5 g / max. 0,8 Nm
M5x20 / 0,7 g / max. 1,5 Nm
M6x30 / 1,3 g / max. 4,0 Nm
M6x16 / 0,7 g / max. 4,0 Nm
Titán:
M5x14 mm / 1.8 g / max. 6 Nm
M6x16 mm / 2.7 g / max. 10 Nm
M6x20 mm / 3.3 g / max. 10 Nm
M6x35 mm / 4.8 g / max. 10 Nm
M6x42 mm / 5.5 g / max. 10 Nm

" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#2332
Írta 2007. szeptember 06. - 23:13

nincsen sajna. csak ebay...
de ha te talalsz, te is szolhatsz ám
de ha te talalsz, te is szolhatsz ám

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2333
Írta 2007. szeptember 06. - 10:01

csak alut és titánt. acélt viszont nem is nagyon tervezek feltenni a gépre ha nem muszáj
titan csavar ugyben van valami beszerzesi pontod? (jo lenne valami nagyker)
Kétféle ember létezik: az egyik mindig megmondja,mit gondol, a másiknak vannak barátai.
http://soloszabi.blogspot.com
http://soloszabi.blogspot.com
#2334
Írta 2007. szeptember 06. - 10:01

Arra gondoltam, ahol gyárilag nem alu van, fékkarban és elsõ váltóban nem tudom mennyire bevállalható.
A sebesség mindent megold.
#2335
Írta 2007. szeptember 06. - 09:48

#2336
Írta 2007. szeptember 06. - 09:46

Alut hol használsz a kulacstartó csavarjain kívül?
A sebesség mindent megold.
#2337
Írta 2007. szeptember 05. - 22:41

csak alut és titánt. acélt viszont nem is nagyon tervezek feltenni a gépre ha nem muszáj
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2338
Írta 2007. szeptember 05. - 22:34

Kíváncsi lennék,hogy használ-e valaki karboncsavarokat?

" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#2339
Írta 2007. szeptember 05. - 08:28

Ha alaposan elolvastad a hozzászólásomat (idézek belõle) "amit az erõsség elvesztése nélkül ledobsz a bringáról", akkor tudnád, hogy én sem vagyok híve az értelmetlen könnyítésnek. Tehát maga a vita is tárgytalan, de hogy témánál maradjunk, Nekem van WCS kormányom, ami 2001-ben került fel a bringára és 5 éven keresztül versenyhasználatnak volt kitéve. Most ez van az edzõgépemben, semmi baja.Erre mit lépsz, hööö ? "
-Semmit.
Az slr-t meg nem lehet megfúrni, mert amire felfekszik a teló, ott belül van kis imbusz (annyira nem kicsi) amivel a kónuszt állítod. Vagy valami ilyesmi, annyira nem néztem, mert sajnos nem az enyém:(
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#2340
Írta 2007. szeptember 05. - 07:59

Igen, de sajna Crossmax SLR kereket nem lehet megfurkálni :\
nem lehet, vagy nem illik? /nem ismerem, csak tudom hogy jó drága/
amúgy a topic alapító gondolatát nem illik megkérdõjelezni, nem? tehát fogadjuk el, hogy ez ezzel foglalkozik, és ne a grammozás értelmetlenségérõl vitázzatok. (szerintem)
bár egy ilyen vitának is van értelme, szóval akár vissza is vonhatnám...