Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#2041
Posted 2007. November 05. - 23:15
#2042
Posted 2007. November 05. - 23:13
egyébként meg nehéz és drága ez a stucni.
viszont pofás szerintem
csak a kb. 2-es imbusszal meghúzva lehet félnék.. :chin:
#2043
Posted 2007. November 05. - 23:04
inkább egy F99
kb. mint a karbon stucnik. ott is kell az alu mag, ami miatt elveszíti a könnyûségét, ellenben drága marad
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2044
Posted 2007. November 05. - 22:58
nem mindennapi cucc és kész
de amugy tényleg: kis menetemelkedés sok menettel lassabban kell h bemenjen mint nagy menetemelkedés...
#2045
Posted 2007. November 05. - 22:53
Össze kell nyomni az oldalakat.
mert a nagyobb gyorsabban megy be.
?
#2046
Posted 2007. November 05. - 22:50
. Az eltérõ vastagság miatt jobbról lehet betekerni a csavart...
így van. nem muszály itt kovácsolni.
#2047
Posted 2007. November 05. - 22:41
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2048
Posted 2007. November 05. - 22:32
Ha jobbos mindkettõ ha nem.
#2049
Posted 2007. November 05. - 19:40
Na ez aztán nem kicsit aberrált... egy hernyócsavar, két menetes résszel, amiknek különbözõ a menetemelkedése, és a stucniban is kétféle menet van.
....
Bazzeg, mennyi egy csavar fejének a súlya? 0,5g? És mennyi utánajárásba/pénzbe fog kerülni ebbe pótcsavart szerezni, ha kell? Vagy mi van, ha megszakad az egyik menet? Ráadásul a nagy emelkedésû menet felõl van az imbusz nyílás, szóval balmenetesként viselkedik... bizti lesz, aki rossz irányban próbálja kinyitni.
A gondolat mindenestre érdekes és szerintük jobban elosztja a szorító erõket. Hmmm.
igen. épp ezért is linkeltem mert gondoltam h lesz rajtam kivül más is aki még nem látott ilyet viszont érdeklik a teknikai megoldások.
egyébként én mikor megláttam h nincs a csavarnak feje. elöször hirtelen azt hittem h ugy müködik az egyik részben balmenet van a másikba meg jobb és akkor igy huzza össze, de ezt a gondolatot hamar el kell vessük hiszen ez akkor bennszülött csavar lenne...
2 különbözö menetemelkedés van valoban de értelmetlen volt bal menetre csinálni :wallbange /habár rajta van a nyil.../
viszont ha belegondolunk az valóban igaz h egyenletesebben osztja el a szorító eröt!
tittyman linkje nálam meg hibás....
dante linkelte rácsos vázakat meg soha életemben nem értettem minek ilyet csinálni. ok h suly meg erös is lehet de akkor is...
#2050
Posted 2007. November 05. - 13:37
#2051
Posted 2007. November 05. - 11:18
http://www.light-bik...delta-7-sports/
Megnézném egy sars verseny után.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#2052
Posted 2007. November 05. - 11:06
Na ez aztán nem kicsit aberrált... egy hernyócsavar, két menetes résszel, amiknek különbözõ a menetemelkedése, és a stucniban is kétféle menet van.ez meg nekem uj:
http://www.light-bik.../10/06/rotor-s1
valojában 2 hernyócsavarral szoritod a stucnit a villanyakra.
Roadcyclinguk.com: Key to this serious lack of weight is the ground-breaking technology previously referred to, which is known as DTT or Dual Thread Technology. This patented feature cleverly eliminates the need for a heavy, protruding bolt head.
(A pille súl kulcsa az úttörõ DTT ie. kettõs menet technológia. Ez a szabadalmaztatott megoldás ügyesen elkerüli a nehéz, kilógó csavarfej használatát.)
Bazzeg, mennyi egy csavar fejének a súlya? 0,5g? És mennyi utánajárásba/pénzbe fog kerülni ebbe pótcsavart szerezni, ha kell? Vagy mi van, ha megszakad az egyik menet? Ráadásul a nagy emelkedésû menet felõl van az imbusz nyílás, szóval balmenetesként viselkedik... bizti lesz, aki rossz irányban próbálja kinyitni.
A gondolat mindenestre érdekes és szerintük jobban elosztja a szorító erõket. Hmmm.
#2053
Posted 2007. November 05. - 10:33
ez meg nekem uj:
http://www.light-bik.../10/06/rotor-s1
valojában 2 hernyócsavarral szoritod a stucnit a villanyakra.
#2054
Posted 2007. November 04. - 23:47
0.05mm tolerancia a párhuzamosságra
és hasonló a szélességre, most nem keresem elô
a lényeg h az én gyárilag párhuzamosra esztergált scandium vázam
nem volt elég párhuzamos... és ha viszont ebbôl leesztergálsz egy kicsit, h
jó párhuzamos legyen akkor a szélesség nem lesz oké
ördögi kör
tehát olyan vázat kell venni ami ha nem eléggé párhuzamos, legalább
szélesebb legyen h lehessen belôle lemarni vmennyit
volt kezemben olyan váz is aminél a csapágyház szélessége
elôl és hátul (menetirány szerint) 1mm-t eltért !!!
#2055
Posted 2007. November 04. - 22:53
#2056
Posted 2007. November 04. - 20:49
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2057
Posted 2007. November 04. - 20:33
en ugy felek ezektol a kcnc dolgoktol......
extralite hajtomu...most ezen agyalok... 628gr tokkal, vonoval
Hát ha rám hallgatsz hanyagolod a hajtómûvet.
Az enyémben belûl szétment a csapágyat feszítô és tartó menet.
A vázat nagyon NAGYON precízen kell elôkészíteni
(én nem tudtam megoldani) ezért ment szét az enyém.
De valahogy még mindig tudok vele menni. Amúgy nagyon ki van találva.
#2058
Posted 2007. November 04. - 13:32
illetve 6 csavaros esetén nem nehéz ezt a különbséget produkálni
center lockos társaik rögtön ~25 grammal nehezebbek...
#2059
Posted 2007. November 04. - 13:28
én is 150 körülinek mértem a saját 180-asomat. ezért csodálom a 88g-os 160-ast.inkabb gepelesi hiba lesz az...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2060
Posted 2007. November 04. - 00:23
RAUH-Welt
B E G R I F F