Köszi penczbike!
Azért nem vennék mérget arra hogy tényleg 98g, márcsak azért is,
mert a mali magician váz 16" ban 1400g nak van hirdetve aztán meg 1516g.
Van esetleg v.kinek ilyen stucnija?/kíváncsi lennék a súlyára/
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960inkább mondjuk ugy hogy tud rugalmasan alakváltozni.
nem kötekedés akar lenni csak igy helyesebb
... ami tud deformálódni.
..az egyszerúség kedvéért legyen a példa 1 és 2 mm. akkor egy körbefordulás alatt a nagyobb emelkedésnél a csavar ugye 2 mm-t mozdulna el, tengelyirányban, de a kicsi menetes rész egy fordulat alatt csak 1 milit, akkor elõbb útóbb a kisebb emelkedésûbõl kiszakad a menet
... akkor elõbb útóbb a kisebb emelkedésûbõl kiszakad a menet
Amúgy csak az elmélet megfejtése a "lényeg"
ok az átmérõ az rendben de ha nem egyforma az emelkedés ..az egyszerúség kedvéért legyen a példa 1 és 2 mm. akkor egy körbefordulás alatt a nagyobb emelkedésnél a csavar ugye 2 mm-t mozdulna el, tengelyirányban, de a kicsi menetes rész egy fordulat alatt csak 1 milit, akkor elõbb útóbb a kisebb emelkedésûbõl kiszakad a menetLehet 5 és 6 mert a hatosnak elég 5mmre furni a magátmérõt és meg is van a 0,25 mm nyi külömbség a két menet között emelkedésben.
Amúgy csak az elmélet megfejtése a "lényeg"
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
jóval nagyobb azért az mint 2es imbusz....