25 körül lesz a boltokban kb
ja, és végre nem gyorszáras, hanem átmenõtengelyes.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Single Speed - SÖR
Indította
country
, 2002. február 16. 22:14
#1241
Írta 2005. március 25. - 23:46

#1242
Írta 2005. március 25. - 23:45

akit érdekel, az most uszítsa kedvenc boltosát a b+ tárcsás ss agyra... megjöttek jól!
Hogyé' adják, nem tudod?
#1243
Írta 2005. március 25. - 23:07

akit érdekel, az most uszítsa kedvenc boltosát a b+ tárcsás ss agyra... megjöttek jól!
#1244
Írta 2005. március 25. - 13:00

Sziasztok!
Szeretném az egysebességes bringámat láncfeszítõ nélkül használni.Ha a láncvilla hossza ismert,akkor hogyan tudom kiszámolni azt,hogy milyen áttételkombinációkkal lesz jó úgy a lánchossz hogy nem kell hozzá láncfeszítõ?425,45mm a láncvillám.Köszi!
Szeretném az egysebességes bringámat láncfeszítõ nélkül használni.Ha a láncvilla hossza ismert,akkor hogyan tudom kiszámolni azt,hogy milyen áttételkombinációkkal lesz jó úgy a lánchossz hogy nem kell hozzá láncfeszítõ?425,45mm a láncvillám.Köszi!
#1245
vendég_unit_*
Írta 2005. március 25. - 08:43

#1246
Írta 2005. március 25. - 00:10

Az lenne a kérdésem, hogy ki milyen racsnit használ? Nekem most egy ACS-em van, de nem egy jó racsni. Már gyárilag kotyog oldalra az egész most meg már kattog is tekerés közben. Azt tudom hogy a WI ENO meg ENO Trial kéne nekem de annyim nincs rá. Gondolkoztam BMX racsnin is de az neg nem biztos hogy jó a 7es lánccal ugyanis 6 sebességem van. Szóval aki tud valami jó racsnit nem túl drágán az írja már be.
#1247
Írta 2005. március 23. - 21:52

#1248
Írta 2005. március 22. - 17:54

#1249
Írta 2005. március 22. - 15:08

Davidnak elgurult az egy gorgos Point lancfeszitojebol egy zegergyuro, s oszt ize ez lett belole
Tok jo, hogy delutan nezegettuk azt a holland SS topikot, mert onnan az otlet
Vazz, ez kell nekem is, kár volt megvenni a Pointot... (Pedig Sheldon Brown is írt ilyesfajta "láncfeszítõrõl" a tandemekkel kapcsolatban.)
De nem is ez a poén, hanem, hogy ötödik hónapja vagyok Hollandiában, de SS-t eddig sem az utcán, sem a boltokban nem láttam. (Mármint nem kontrásat.) Hol rejtegetik ezeket? Még csak hozzá való alkatrészt se, az itteni egyik boltban azt állították, hogy ilyen láncfeszítõ nem is létezik... (Kedvem lett volna utána bevinni nekik a Pointot, vagy legalább a fényképét. Mondjuk más tekintetben is el vannak tájolódva, 200 rókáért kínáltak használt nõi bringát, aztán végül 70-ért vettem...)
#1250
Írta 2005. március 22. - 00:01

ON , SÖR: húsvétkor szlovák túra: gemer, tatran, ha nagyon popular, akkor zlety blazan...
#1251
Írta 2005. március 21. - 22:59

#1252
vendég_unit_*
Írta 2005. március 21. - 22:56

#1253
vendég_unit_*
Írta 2005. március 21. - 22:53

Ilyet se hoztál?
Idei szezonra van már DTswiss 240 ss, majd jövõre. Pedig a CK is igazi singlespeed, mert olcsó!
#1254
Írta 2005. március 21. - 22:26

MTB-News.de -> Spezielle Bikes -> Classic Bikes -> Ferrous Engineering - Classic Anno 2003


Langnyelvek, excenter rooxxxx:

Langnyelvek, excenter rooxxxx:


#1255
Írta 2005. március 21. - 21:35

Davidnak elgurult az egy gorgos Point lancfeszitojebol egy zegergyuro, s oszt ize ez lett belole 

Tok jo, hogy delutan nezegettuk azt a holland SS topikot, mert onnan az otlet


Tok jo, hogy delutan nezegettuk azt a holland SS topikot, mert onnan az otlet

#1256
Írta 2005. március 21. - 19:20

A Santa Cruz bringák nagy részén is alap a sörnyitó

One planet, one tribe...
#1257
Írta 2005. március 21. - 18:31

#1258
Írta 2005. március 21. - 16:55

Sz'asztok!
Most vasárnap a program és az idõjárás végre megengedte, hogy elmenjek egyet bicózni a nõi Kettlerrel. Mentem egy laza Renswoude - Lunteren - Wekerom - Barneveld - Scherpenzeel kört.
Elég lightosan adtam elõ, egyrészt ezzel nem is lehet nagyon nyomulni (a kormányvégek 30 cm-re vannak a csípõmtõl, de az asszony picike, neki így lesz jó), másrészt meg gyenge vagyok, mint az õszi (tavaszi?) légy.
Arnhem egy köpésre van ide, de a SS VB idején biztos nem leszünk már kint.
Ami a saját SS-emet illeti (bár már rég feledésbe melült a sörtopicban a lánchosszom problémája) lehet, hogy az lesz, hogy visszateszek pár szemet a láncba (eddig tuti) aztán átfordítom a Point-ot "kifelé feszítõ" módba. De lehet, hogy inkább veszek egy váltáskönnyítõ fog nélküli 34, vagy 36 fogú lánctányért (majd megnézem a fixmeup-ot, hogy melyik lenne jobb), legfeljebb marad egy érintetlen lánckerék-garnitúrám tarcsiban. Mit is mondtatok a múltkor, melyik boltban lehet kapni ilyeneket?
Amúgy fél Hollandia kerékpározott tegnap, az országútisok olyan csapatokban jártak mindenfelé, mint õsszel a seregély. De még nagyszülõ-korú házaspárt is láttam tekerészni.
Most vasárnap a program és az idõjárás végre megengedte, hogy elmenjek egyet bicózni a nõi Kettlerrel. Mentem egy laza Renswoude - Lunteren - Wekerom - Barneveld - Scherpenzeel kört.
Elég lightosan adtam elõ, egyrészt ezzel nem is lehet nagyon nyomulni (a kormányvégek 30 cm-re vannak a csípõmtõl, de az asszony picike, neki így lesz jó), másrészt meg gyenge vagyok, mint az õszi (tavaszi?) légy.
Arnhem egy köpésre van ide, de a SS VB idején biztos nem leszünk már kint.
Ami a saját SS-emet illeti (bár már rég feledésbe melült a sörtopicban a lánchosszom problémája) lehet, hogy az lesz, hogy visszateszek pár szemet a láncba (eddig tuti) aztán átfordítom a Point-ot "kifelé feszítõ" módba. De lehet, hogy inkább veszek egy váltáskönnyítõ fog nélküli 34, vagy 36 fogú lánctányért (majd megnézem a fixmeup-ot, hogy melyik lenne jobb), legfeljebb marad egy érintetlen lánckerék-garnitúrám tarcsiban. Mit is mondtatok a múltkor, melyik boltban lehet kapni ilyeneket?
Amúgy fél Hollandia kerékpározott tegnap, az országútisok olyan csapatokban jártak mindenfelé, mint õsszel a seregély. De még nagyszülõ-korú házaspárt is láttam tekerészni.
#1259
Írta 2005. március 21. - 15:51

#1260
Írta 2005. március 21. - 11:57


Ilyet se hoztál?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F