ela.
Ha már a B+ forditós agyról van szó, elmondom az én kalandjaimat is ezzel kapcsolatban. régebben egy campa record agyam volt de kb 8hónap után elég csúnyán néztek ki a kónuszok. úgy gondoltam nem ütöm szét szegényt meg cak nyáron használom a semmi koszvédelem miatt. kb május végén vettem a B+ forditós agyat és a fixi oldallal használtam. Az elsõ meglepetés az volt, hogy kb 2 hét használat után elgörbült a tengely. Szóval a 23-as gumi+nagy nyomás+36 küllõ+városi utak kicsit sok volt neki. Ez még nem olyan súlyos de múlt héten a HHH-ra menet elkezdett forogni a fogaskerék az agyon. elkenödött a menet. Azóta a másik oldal fut (ki tudja meddig).
kiváncsi vagyok a cseke mit mond majd.
Ezek alapján azt az agyat csak országútra ajánlanám, városba semmiképp (kivéve ha nem mész nagyon durván).Én elsõ fékkel mentem, fék nélkül kb ennyit se ment volna.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Single Speed - SÖR
Indította
country
, 2002. február 16. 22:14
#2881
Írta 2003. szeptember 03. - 11:35

#2882
Írta 2003. augusztus 29. - 12:42

Kosz az infot!
Haver is kb. hasonlot mondott, volt egy-ket meleg helyzete a fekezes miatt, de aztmondta, hogy egy kis gyakorlas utan eleg jol meg lehet tanulni lefekezni a brinyot.
Asszem en is nekilatok a terv kivitelezesehez, ez a 2in1 megoldas nagyon teccik...
Haver is kb. hasonlot mondott, volt egy-ket meleg helyzete a fekezes miatt, de aztmondta, hogy egy kis gyakorlas utan eleg jol meg lehet tanulni lefekezni a brinyot.
Asszem en is nekilatok a terv kivitelezesehez, ez a 2in1 megoldas nagyon teccik...

#2883
Írta 2003. augusztus 29. - 09:38

Szerintem a bikemagban olyan B+ hátsó agy volt, amelyre csak racsnit lehet tenni. Én olyat vettem, ahova fixet is.
Igen, pont olyan a flip-flop ahogy mondod. Két perc alatt megvan a kerékforgatás. Tegnap egy mellékutcában csináltam a hegyes szakasz után és a sík szakasz elõtt. Felfordítom a biciklit, 15-ös kulccsal kicsavarom a csavarokat, megfordítom a kereket, beigazítom, egyik kezemmel nyomom hátra és középen tartom a láncvillánál, a másikkal becsavarom a csavarokat.
Fixivel szvsz fékezni nem lehet lábbal, csak lassítani. Aki fék nélkül fixizik az felelõtlen és közveszélyes! Sík úton nagyon hosszan (több tíz méter talán még meg lehet állni), de ha egy kicsit is lejt az út akkor esélyed sincs. Ha valaki sajnálja a 300g-ot a fékre az ne üljön biciklire.
Arról nem is beszélve, hogy a lánc bármikor leeshet vagy elszakadhat. Akkor egy esélye van, kinéz magának egy zöldebb területet és landol. Csak ne egy IFA jöjjön keresztbe!
Igen, pont olyan a flip-flop ahogy mondod. Két perc alatt megvan a kerékforgatás. Tegnap egy mellékutcában csináltam a hegyes szakasz után és a sík szakasz elõtt. Felfordítom a biciklit, 15-ös kulccsal kicsavarom a csavarokat, megfordítom a kereket, beigazítom, egyik kezemmel nyomom hátra és középen tartom a láncvillánál, a másikkal becsavarom a csavarokat.
Fixivel szvsz fékezni nem lehet lábbal, csak lassítani. Aki fék nélkül fixizik az felelõtlen és közveszélyes! Sík úton nagyon hosszan (több tíz méter talán még meg lehet állni), de ha egy kicsit is lejt az út akkor esélyed sincs. Ha valaki sajnálja a 300g-ot a fékre az ne üljön biciklire.
Arról nem is beszélve, hogy a lánc bármikor leeshet vagy elszakadhat. Akkor egy esélye van, kinéz magának egy zöldebb területet és landol. Csak ne egy IFA jöjjön keresztbe!
#2884
Írta 2003. augusztus 28. - 22:29

Hali!
Bocs a lama kerdesert de ugye a flip flop hatso agy az amelyiknel ha megforditjuk a kereket lehet orokhajtos vagy "normal" egysebesseges a bico?? ??? Olvasgattam par helyen dolgokat, de eddig nem teljesen vilagos igy inkabb megkerdezem, hogy tuti legyen.
Amugy mar regota szeretnek osszerakni egy egysebesseges varosi bringat, es orokhajtosban is gondolkodtam, de bicikliboltban ket helyen is lebeszeltek rola, haver viszont aki ezen nyomja nagyon is ajanlotta.
Ja es, hogy megy a kerekforditosdi, siman megallsz utszelen es elvegzed, vagy inkabb csak muhelyben lehet? Lancfeszesseg meg hasonlo problemak miatt...
Bocs a lama kerdesert de ugye a flip flop hatso agy az amelyiknel ha megforditjuk a kereket lehet orokhajtos vagy "normal" egysebesseges a bico?? ??? Olvasgattam par helyen dolgokat, de eddig nem teljesen vilagos igy inkabb megkerdezem, hogy tuti legyen.
Amugy mar regota szeretnek osszerakni egy egysebesseges varosi bringat, es orokhajtosban is gondolkodtam, de bicikliboltban ket helyen is lebeszeltek rola, haver viszont aki ezen nyomja nagyon is ajanlotta.
Ja es, hogy megy a kerekforditosdi, siman megallsz utszelen es elvegzed, vagy inkabb csak muhelyben lehet? Lancfeszesseg meg hasonlo problemak miatt...
#2885
Írta 2003. augusztus 28. - 18:23

Ja bocs.Nem figyeltem oda.Hogy lehet örökhajtóssal menni és aztán fékezni?Azt sejtem hogy valahogy úgy ahogy Steve peat teker fékezés közben de azért mégis ???Nagyon nagy koncentrációt igényelhet.A bike+ hátsóagy ugyanaz mint ami a bikemagban volt és csak másmilyen fogaskerék van rajta?
#2886
Írta 2003. augusztus 28. - 18:02

nem-nem Balázs, a tied nem fixi, csak SS. A fixinek nincsen szabadonfutója, a tiednek meg van. Szal 12.
#2887
Írta 2003. augusztus 28. - 14:54

#2888
Írta 2003. augusztus 26. - 15:00

Valaki számolta, hogy hányan fixiznek, és azt hiszem 11-ig jutott. Nos, jelentem én lennék a 12. 
Vettem egy használt outit 25-ert csak a vázért, a Városmajor utcában egy B+ flip-flop hátsó agyat és az alapok már meg is voltak.
Spec:
acél váz+villa, B+ flip-flop hátsó agy, 14-es fix, 18-as racsni, American Classic ipari csapágyas elsõ agy, Mach1 RoadRunner felnik, B+ 2mm-es küllõk 3x-el, egyenes kormány szarvval, 2 fék, Suntour hajtómû 40-es tányérral, Sram PC-1-es lánc, Shimano SPD pedál, Selle Italia nyereg, Cateye Mity3-as computer, jelenleg Michelin Axial Performance 700x23-as külsõk.
Nagyon jó érzés vele menni, síkon tökéletes, felfele nehéz, lefele viszont bárki bármit mond kellemetlen.
SS rulez

Vettem egy használt outit 25-ert csak a vázért, a Városmajor utcában egy B+ flip-flop hátsó agyat és az alapok már meg is voltak.
Spec:
acél váz+villa, B+ flip-flop hátsó agy, 14-es fix, 18-as racsni, American Classic ipari csapágyas elsõ agy, Mach1 RoadRunner felnik, B+ 2mm-es küllõk 3x-el, egyenes kormány szarvval, 2 fék, Suntour hajtómû 40-es tányérral, Sram PC-1-es lánc, Shimano SPD pedál, Selle Italia nyereg, Cateye Mity3-as computer, jelenleg Michelin Axial Performance 700x23-as külsõk.
Nagyon jó érzés vele menni, síkon tökéletes, felfele nehéz, lefele viszont bárki bármit mond kellemetlen.
SS rulez

#2889
Írta 2003. augusztus 26. - 09:21

ezt most komolyan kérdezted? ennek semmi értelme nem lenne.. elveszted azt az elönyt, amit az SS agy adna... felkell dobni váltót, laza lánc csörög, zörög, lötyög, nehéz, hangos, sok vacak bowden, meg hasonló nyalánkságok.... és még drága is beszerezni ezeket az alkatrészeket.... ;D ;D ;D
amúgy ez az SS-bicós ember végre tudja mi a jó... semmi felesleges plusszsúly ;D mintha ez modnjuk számítana is....
amúgy ez az SS-bicós ember végre tudja mi a jó... semmi felesleges plusszsúly ;D mintha ez modnjuk számítana is....
#2890
Írta 2003. augusztus 26. - 08:34

#2891
Írta 2003. augusztus 26. - 08:06

Rave! nekem is
(elég erõs vajon ez a t.f felfogatás?)
más:
hülye vagyok, nem lehet pályaváz (bowdenvezetõk, váltófül, stb)
bye
Preff

más:
hülye vagyok, nem lehet pályaváz (bowdenvezetõk, váltófül, stb)
bye
Preff
#2892
Írta 2003. augusztus 26. - 06:01

#2893
Írta 2003. augusztus 25. - 22:40

:
háááát igen, az orosz technika csúcstermékeire nem gondoltam....igaz nem is ismerem az összes agyrémüket :-\ mindent össze-vissza variáltak............

#2894
Írta 2003. augusztus 25. - 14:53

csak azért kérdem, mert apa o.uti váza (20 éves, orosz) hátul 120 mm-es. Lehet h pálya váz? nem hiszem...
És anya pont ilyen bicaját akarom SS-é építeni (majd...)
azért kössz
És anya pont ilyen bicaját akarom SS-é építeni (majd...)
azért kössz
#2895
Írta 2003. augusztus 25. - 12:58

Elöl mind 100mm
hátul,
Mtb: 135mm
O.uti: 130mm
Pálya/BMX: 120mm
Tudomásom szerint ezek nem változtak......
hátul,
Mtb: 135mm
O.uti: 130mm
Pálya/BMX: 120mm
Tudomásom szerint ezek nem változtak......
#2896
Írta 2003. augusztus 25. - 12:44

nyah
végigolvastam topikotokat. Tetszik
Vhol volt egy kis mizéria a gumikkal. Nem akarom feleleveníteni, csak egy kis szösszenet:
szal van a 26 collos, (559), hagyjuk
van a 28 collos, ami 622 vagy 700 C Ezt használják o.utikon, trekkingeken, parasztbájkokon (SS Trekking?), stb.
és van a 27 collos, ami a régi magyar félversenynek volt jellemzõje (meg lehet h néhány pálya v. triatlon gépnek is, ezt nem tom), szal ez 650-es (ha jól tom)
és most jöhet a kérdés, hogy akkor a 27-es nagyobb, mint a 28-as? (650>622) hát nem, mert 700>650. De hogy ezek a számok mit jelentenek, azt nem tom (azt mértem, h a 622 és az 559 a felni belsõ átmérõje)
bocs h hosszú voltam, és remélem nem írtam hülyeséget
más:
vki elsorolná nekem, h melyik agy milyen széles? (MTB, BMX, o.ut, pálya, stb, elsõ-hátsó érdekelne)
ja, és az is érdekelne, hogy ezek az idõk folyamán változtak-e?
bocsi hogy hosszú voltam, remélem nem írtam hülyeségeket, és elõre is köfi a segítséget
Prefi
ui.: ha a közlekedés ÁFÁ-ja megemelkedik, bringával fogok iskolába járni, SS elõnyben
végigolvastam topikotokat. Tetszik

Vhol volt egy kis mizéria a gumikkal. Nem akarom feleleveníteni, csak egy kis szösszenet:
szal van a 26 collos, (559), hagyjuk
van a 28 collos, ami 622 vagy 700 C Ezt használják o.utikon, trekkingeken, parasztbájkokon (SS Trekking?), stb.
és van a 27 collos, ami a régi magyar félversenynek volt jellemzõje (meg lehet h néhány pálya v. triatlon gépnek is, ezt nem tom), szal ez 650-es (ha jól tom)
és most jöhet a kérdés, hogy akkor a 27-es nagyobb, mint a 28-as? (650>622) hát nem, mert 700>650. De hogy ezek a számok mit jelentenek, azt nem tom (azt mértem, h a 622 és az 559 a felni belsõ átmérõje)
bocs h hosszú voltam, és remélem nem írtam hülyeséget
más:
vki elsorolná nekem, h melyik agy milyen széles? (MTB, BMX, o.ut, pálya, stb, elsõ-hátsó érdekelne)
ja, és az is érdekelne, hogy ezek az idõk folyamán változtak-e?
bocsi hogy hosszú voltam, remélem nem írtam hülyeségeket, és elõre is köfi a segítséget
Prefi
ui.: ha a közlekedés ÁFÁ-ja megemelkedik, bringával fogok iskolába járni, SS elõnyben

#2897
Írta 2003. augusztus 21. - 10:45

kaffi a szinrefujt lánc.. Lehet, jövõre ez lesz a legujabb marketingfogás ;D
#2898
Írta 2003. augusztus 18. - 23:04

hát. ss vagyok kb egy éve, söt több mint egy éve.. talán 2. de csak idén csináltam ilyenre. a lánc meg elöbb szakadt el mint h kinyúljon. szoval pontosabban mondva még nemtudom. de cserélgetem öket elég sûrün (700FT / lánc, valami cseh sz@r...-parasztbálykokhoz, de jól bírja a kiképzést....)
#2899
Írta 2003. augusztus 18. - 22:58

#2900
Írta 2003. augusztus 16. - 12:52

jaja:D normal agy kitavtartozva, es kesz. nekem meg a lancszemtavolsag is kijott, vagy hogy is hivjak ezt.
agy:
http://kep.tar.hu/th...496&beginnum=24
hajtómû:
http://kep.tar.hu/th...495&beginnum=24
igy nez ki.
jajj. de télleg, miért nem mérik fel? rendelnének picit többet, mindent el lehet adni.. max nem 1 héten belül. de ez már lerágott csont...
agy:
http://kep.tar.hu/th...496&beginnum=24
hajtómû:
http://kep.tar.hu/th...495&beginnum=24
igy nez ki.
jajj. de télleg, miért nem mérik fel? rendelnének picit többet, mindent el lehet adni.. max nem 1 héten belül. de ez már lerágott csont...