Kona, 2004:
Kona Deluxe
Easton ultralite aluváz, Kona karbonvilla, 105 tripla szett, Shimano r540 kerekek.
Ilyesmire gondolok- geometriailag. Hol tudok hozzá alu csövet szerezni? Profilos (aero) király lenne. A suliban van AWI hegesztõ, megoldhtó. A lánc-támvilla meg acél lesz.
Egyébként a Caprine-emben XCR3 kerekek vannak, és nagyon bejött!
Szóval ilyen vázzal érdemes pepecselni? Magyarul értelmes áron összehozható-e? Esetleg full acélból.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Single Speed - SÖR
Indította
country
, 2002. február 16. 22:14
#2841
Írta 2003. szeptember 29. - 13:36

#2842
Írta 2003. szeptember 29. - 13:28

Nekem is van egy, ráadásul eladóóóóó!
Én nagyon csípem a sztájlt, csak 14-es a váz, ami dirtre jó volt, csak már nem ûzem azt a mûfajt!
A barátnõm, meg nem szeretni, mert nehéz neki felfelé!
Szerintem nagyon király megoldás, amúgy a KONA gyárt egy nagyon állat single speed vázat! Az vagány!!!!
Én nagyon csípem a sztájlt, csak 14-es a váz, ami dirtre jó volt, csak már nem ûzem azt a mûfajt!
A barátnõm, meg nem szeretni, mert nehéz neki felfelé!
Szerintem nagyon király megoldás, amúgy a KONA gyárt egy nagyon állat single speed vázat! Az vagány!!!!
#2843
Írta 2003. szeptember 29. - 13:27

Devecserben sztem csak menetes agyúak vannak.
Ausztriából hozzák be lomtalanításról. Egyik haverom egy '84-es, full Dura Ace acélvázas outit vett ott 10-ért. Ott hempergett a sárban.... 8,8kiló :-X
Nagyon ki lehet fogni a tutit, de fontos az ismeretség. Van, hogy a szombati friss áruból vasárnapra már nem marad semmi használható.
Árak? A montik k. drágák, 10 alatt a legromosabb sincs (Ty, acélváz szint, Canti fékék)
Outi, vagy túravázas gépeket....
Puch Clubman, 10 sebesség, koskormány, rugós zselés nyereg, Weinmann fékek, Shimano hátul pozicionált (kar) váltó, Rigida Chrolux szimplex felnik, Maillard agyak, Semperit gumik (totál elkopva, azonnal csere, de 2000-et még elmentek). A váz nem rozsdás, gyönyörû olajzöld fényezés, fekete mintával. Csomagtartó, sárvédõk, lámpák, dinamó.
EZ volt 5000 pénz (
), két éve tavasszal.
Ennek nem bontható a hajtómûve, de a hajtásláncot inkább újat teszek fel rá.
A hátsókereet nem értem. ??? Kicsit lassabban, ha kérhetem!
Fotó természetesen lesz.
De a vázzal mi legyen?
Ausztriából hozzák be lomtalanításról. Egyik haverom egy '84-es, full Dura Ace acélvázas outit vett ott 10-ért. Ott hempergett a sárban.... 8,8kiló :-X
Nagyon ki lehet fogni a tutit, de fontos az ismeretség. Van, hogy a szombati friss áruból vasárnapra már nem marad semmi használható.
Árak? A montik k. drágák, 10 alatt a legromosabb sincs (Ty, acélváz szint, Canti fékék)
Outi, vagy túravázas gépeket....
Puch Clubman, 10 sebesség, koskormány, rugós zselés nyereg, Weinmann fékek, Shimano hátul pozicionált (kar) váltó, Rigida Chrolux szimplex felnik, Maillard agyak, Semperit gumik (totál elkopva, azonnal csere, de 2000-et még elmentek). A váz nem rozsdás, gyönyörû olajzöld fényezés, fekete mintával. Csomagtartó, sárvédõk, lámpák, dinamó.
EZ volt 5000 pénz (

Ennek nem bontható a hajtómûve, de a hajtásláncot inkább újat teszek fel rá.
A hátsókereet nem értem. ??? Kicsit lassabban, ha kérhetem!
Fotó természetesen lesz.
De a vázzal mi legyen?
#2844
Írta 2003. szeptember 29. - 13:20

megfontolandó. de így csak a váz fog annyiba kerülni mint az általam ecsetelt változat
#2845
Írta 2003. szeptember 29. - 13:14

Henger,
Szerintem érdemes megfontolni a magellan cygnust, igaz hivatalosan trekking váz, de olcsó, és ejtett a felsõcsöve, a kicsit régebbiek még 1"-os fejcsõvel és hagyományos (nem függöleges) papuccsal készültek. Szerintem rámegy a patkófék is, vagy valamilyen canti, hogy outi fékkarral is menjen (szerintem igazából cyclocross váznak lenne a legjobb)
Sajna majdnem két kg, a legrégebbi acél verzió még több.
Az Atom féle H:A váz alu és 99.000 HUF
Szerintem érdemes megfontolni a magellan cygnust, igaz hivatalosan trekking váz, de olcsó, és ejtett a felsõcsöve, a kicsit régebbiek még 1"-os fejcsõvel és hagyományos (nem függöleges) papuccsal készültek. Szerintem rámegy a patkófék is, vagy valamilyen canti, hogy outi fékkarral is menjen (szerintem igazából cyclocross váznak lenne a legjobb)
Sajna majdnem két kg, a legrégebbi acél verzió még több.
Az Atom féle H:A váz alu és 99.000 HUF
#2846
Írta 2003. szeptember 29. - 13:08

na elmész devecserbe és olyan gépet választasz aminek menetes a hátsóagya és bontható a hajtómûve. ja és egyébként is megfelel. miután megvetted fogod a hajtómûvet leszeded róla valamelyik lánckereket aztán a hátsókerékrõl is leoperálod a fogsort aztán veszel egy 16-os v 18 fogas olcsó bmx racsnit és feltekered a hátsóagyra aminek a tengelyét megfordítod távtaróstúl aztán így befûzöd a kereket talán még küllõt sem kell venned. ennyi. utánna lefotózod /lehet elõtte is/ és megmutatod nekünk
és beszámolsz arról hogy milyen gépeket láttál ottan.
és beszámolsz arról hogy milyen gépeket láttál ottan.
#2847
Írta 2003. szeptember 29. - 12:57

Üdv, SS mágusok!
Tippet, tanácsot kérek: szeretnék a közeljövõben építeni egy egysebességest, 28-30-as utazóra (áttétel miatt). Nos, ehhez keresek vázat. ATom SS-e Hungary:a aluvázas? Ez mennyibe kerül? Gondolom aranyér. Mindenképpen ejtett felsõsöves kell (Giant az outiba lesz!), de mindenki vízszintessel gyártja.
Vagy a másik megoldás, hogy Devecserben veszek cigányoktól egy acélvázas túrabringát, mint amilyet eddig outinak használtam, és azt 'átalakítani'? De ehhez csõ kell. Azt hol tudok szerezni?
Végsõ megoldás, a személyre szabott acélváz.
Villám van, egy rakás.
Köszi az infókat!
Ja, occsó legyen.
Tippet, tanácsot kérek: szeretnék a közeljövõben építeni egy egysebességest, 28-30-as utazóra (áttétel miatt). Nos, ehhez keresek vázat. ATom SS-e Hungary:a aluvázas? Ez mennyibe kerül? Gondolom aranyér. Mindenképpen ejtett felsõsöves kell (Giant az outiba lesz!), de mindenki vízszintessel gyártja.
Vagy a másik megoldás, hogy Devecserben veszek cigányoktól egy acélvázas túrabringát, mint amilyet eddig outinak használtam, és azt 'átalakítani'? De ehhez csõ kell. Azt hol tudok szerezni?
Végsõ megoldás, a személyre szabott acélváz.
Villám van, egy rakás.
Köszi az infókat!
Ja, occsó legyen.
#2848
vendég__*
Írta 2003. szeptember 27. - 14:00

tudom, de eredtileg kicsit igényesebb megoldást kerestem, aztán rájöttem tökmind1. ezért kérdeztem meg,

#2849
Írta 2003. szeptember 27. - 13:20

ha visszaolvastad volna a topicot, nem kellett volna most ezt a kérdést feltenned...

#2850
vendég__*
Írta 2003. szeptember 27. - 12:02

#2851
Írta 2003. szeptember 27. - 09:08

#2852
vendég__*
Írta 2003. szeptember 26. - 21:22

9es racsnihoz milyen távtartót szerezzek, hogy megszabaduljak a felesleges 8tól?
#2853
Írta 2003. szeptember 26. - 17:09

#2854
Írta 2003. szeptember 18. - 13:36

#2855
Írta 2003. szeptember 18. - 11:28

#2856
Írta 2003. szeptember 18. - 10:43

A 38-as tányérom a Kerékvárban vettem. Valami Gebhardt-nak vagy mi a halálnak hívják és nagyon szép alu.De szerintem máshol is lehet kapni.Volt egy régebbi BM shoping gide-ban is (de ott azt írták Hungary-A, de ez nem igaz:).
#2857
Írta 2003. szeptember 11. - 20:44

Igen azt olvastam én is, egyébként mindenképpen kell vennem racsnit mert már nagyon ki van kopva a fogaskerekek nagy része, egyszer már el is estem emiatt mikor kiállva gyorsítottam.
#2858
Írta 2003. szeptember 11. - 20:39

eric: itt, feljebb olvaastam, hogy ugyanezt a technikát van , aki 40mm átmérõjû PVc csõ leszabásával ejti meg:avagy: még egy gagyi kazit sem kell venni..
#2859
Írta 2003. szeptember 11. - 14:48

#2860
Írta 2003. szeptember 10. - 19:22

Nekem csak egy gagyi menetes agyam van hátul. Pont belepasszol a vázba.
Ja egyébként én asszem azt fogom csinálni hogy szétszedem a 6-os racsnit, és meghagyok belõle egy darab, nekem teccõ fogaskereket. Veszek még egyet, azt az újat szétszedem annak a fogaskerekeibõl egyet felteszek, és a régibõl kiszedem még a hézagolókat. Gyakorlatilag ua. mintha kazettás aggyal csinálnám.
Ja egyébként én asszem azt fogom csinálni hogy szétszedem a 6-os racsnit, és meghagyok belõle egy darab, nekem teccõ fogaskereket. Veszek még egyet, azt az újat szétszedem annak a fogaskerekeibõl egyet felteszek, és a régibõl kiszedem még a hézagolókat. Gyakorlatilag ua. mintha kazettás aggyal csinálnám.