
és van nekem is egy gépem. nemtudom minek hívjam, mert ugribugrira van tervezve erõsségileg, de valójában egy átlag napon 30percet ugrálok, meg állatkodok, a maradékban(4 óra kb minimum) tekerek mint a güzü, hogy eljussak a hegyre, eljussak a városba, a bicósboltba, és mindenhova. szal ha megnézed, tényleg ott a nagytárcsa, de az kell. az is csak egy fék, ilyen alapon elég egy b+ vagy egy tektró fék is.
csakhogy az már a futárgép/bótbajárós kerékpár topik lenne. az ss egy életforma inkább, a váltó feleslegességének kimondása, és a kerékpár így leredukált állapotban használata... és ebbe énis beletartozok, csak mivel a stílusom olyan, hogy ha az említett féltégla megjelenik, ÁTUGROM, a kamionnak meg a pirosnál jól bemutatok, vagy megpöckölöm. és ehhez kell az erõs kerék, meg a váz, a jó teló meg olyan, hogy mi a fenének mennék egy majd' merevvilla dologgal, ami meg kitörik, ha átugrom a téglát... nem egy életbiztosítás. mondom én, a jo kis suntourommal....
juli néni kerékpárja parasztbályk. a bmx meg bmx.
de ilyen alapon a 26os gép is montenbályk, nem ss....
és az én kerékpáromon pl utass egy felesleges alkatrészt is. ha találsz szólj, mert én is azt keresek, mert csak úgy tudnám lekönnyíteni, mert túl nehéz, de nem találok semmit :-\

a fék meg fék. azon nem kell spórolni. elég sok múlik rajta ugyanis... :-\ (pl mért ne lehetne manualozni egy ss géppel?)