
Jelentkezz be Regisztrálj

Single Speed - SÖR
#1501
Posted 2005. February 09. - 13:05

#1502
Posted 2005. February 08. - 19:18

Jajj, ez nagyon megtetszett, s mivel acel, igy at is hegesztheto (bar 320 font-ba kerul maga a vaz):
Orange P7(2004)
ha már acél, drága és idehaza nem kapható akkor inkább már ez:


#1503
vendég_luongo_*
Posted 2005. February 08. - 14:33

#1504
Posted 2005. February 08. - 13:20


másnak hajtok, mások hajtanak"
#1505
Posted 2005. February 08. - 13:07



#1506
Posted 2005. February 08. - 13:04

másnak hajtok, mások hajtanak"
#1507
Posted 2005. February 08. - 12:42

Luongo a "veterán"....ez azért elég karcsú volt,ezt is valljuk be...Kíváncsi leszek majd a savanyú képedre amikor le leszel tolva a pályáról,JUHÉJJJJJJ

Ja,a valljuk két "L"...

Valjuk be compressor, te ebben nem vagy mérvadó
Hány maratonon indultál?
#1508
Posted 2005. February 08. - 10:17

Exile!
A Point láncfeszítõd rugós, vagy gyorskötözõs?
Rugós... (De nem volt beszólni, mert én is rúgós leszek, mint a Ráró... ;-))
(Ha kicsit visszaolvasol, akkor láthatod is, amikor én ugyanezt kérdeztem Luongo/Gagyenkovtól. Aztán, amikor írta, hogy megérkeztek, és a kisebbik is rugós, mindjárt ráuszítottam az Alfettás havert.)
200 ez a Langster... Hát, ahhoz képest, hogy az én (használt alakatrészek felhasználásával is) építgetett, láncfeszítõs jószágom is felül lesz a 100-on, nem is olyan drága...
(Viszont éppen ezért, "ha már egyszer...", adjuk meg a módját, sz'al no gyorskötözõ, no kerítés-sarokvas...)
#1509
vendég_unit_*
Posted 2005. February 08. - 09:15

#1510
Posted 2005. February 08. - 02:34

#1511
Posted 2005. February 08. - 01:19

A mongoos fireball elérhetõbb, és még single speedet is jobban lehet belöle csinálni Bár én levagyok róla beszélve, mert az nem cc-s De nekem akkor is tetszik


*************
Jajj, ez nagyon megtetszett, s mivel acel, igy at is hegesztheto (bar 320 font-ba kerul maga a vaz):
Orange P7(2004)

Csak ez az ikszte' hajtomu, na es a top swing elso valto

#1512
vendég_luongo_*
Posted 2005. February 07. - 20:56


#1513
Posted 2005. February 07. - 16:52

Kit érdekel,hogy ki mit mond?
Mér' az én Kona Scrap-em annyira CC-s???
Mégis hibátlanul tekertem vele 70-80 km-es túrákat,mindenféle probléma nélkül.Nyeregcsö kihúz,aztán hadd szóljon...
És bár nem S.S. re van tervezve,de ebböl is lehet jó bicót csinálni.(Lesz is belöle...Tudod jól,hisz nálad épül a vasam...)
Pokolba a "dogmákkal".

Compressor
A mongoos fireball elérhetõbb, és még single speedet is jobban lehet belöle csinálni
Bár én levagyok róla beszélve, mert az nem cc-s
De nekem akkor is tetszik
#1514
Posted 2005. February 07. - 16:45

A Point láncfeszítõd rugós, vagy gyorskötözõs

másnak hajtok, mások hajtanak"
#1515
Posted 2005. February 07. - 16:36

erre a vázra gondoltam ni
de mégse teccik mer' 2.6 kiló
Hú, ez nem piskóta... Érdekes, sokan építenek SS-t ugrálásra. Az enyém teljesen más lesz. (A Pyxis váz 18"-osban csak 1.8 kg, pedig Cr-Mo... :-))
#1516
Posted 2005. February 07. - 16:35

én olyasmit hallottam hogy külön vázként nem lehet majd kapni..A mongoos fireball elérhetõbb, és még single speedet is jobban lehet belöle csinálni
Bár én levagyok róla beszélve, mert az nem cc-s
De nekem akkor is tetszik
persze tudom, szoktak szétszedni gyári bicókat..
#1517
Posted 2005. February 07. - 16:30

Hmmm... Szerintem pedig pont hogy kell... Így ha már felfelé nem tudunk olyan gyorsak lenni, legalább lefelé lehet rövidebb féktávokat venni, és ezzel némi idõt nyerni.
Szerintem (!!!) az ideális SS pálya hosszú, nem túl meredek emelkedõkbõl, és meredek lefelékbõl áll. Ezen a terepen jön(ne) ki legjobban egy ilyen gép elõnye.
Szerintem (!!!) az ideális SS gép könnyû, hatékonyan tekerhetõ (ideálishoz közeli láncvonal), lefelé bátran küldhetõ. Én úgy vettem észre, hogy nagy elõny bír lenni a kormányról állítható teló úthossz is... Tuti helyettesít 1-2 fokozatot.
Ezek szerint SS-el fûrészfogon kell menni... :-)))
Na mindegy, ez a vita alapvetõen akadémikus, mert nagyban függ attól, hogy ki mire szánja az SS-t. Én biztos, hogy nem mennék vele versenyezni, de még kifejezett terepezésre se szántam. (Nincs is benne teló, sõt, a konkrét SS építés is onnan indult, hogy a teló meg ez a váz nem szerették egymást.) Olyan felhasználásra szántam, mint amire anno a ParasztCsepszont: fõleg aszfalt, néha egy kis dûlõút... Vagyis, a gyerekkori, önfeledt bringázásokat szeretném vele visszahozni, minden teljesítménycentrikusság nélkül. Az áttételezését is hasonlónak szerettem volna, ahol a PCs elment 46/17*28"-al, ott ennek is el kellene mennie 46/16*26"-al (meg sokkal kisebb súllyal és harcosabb geometriával), csakhát a 46 fogú tányér nem fér oda...
Ha viszont úgyis végül 32 fogú tányért kényszerülök használni, akkor már csak nekiindítom egyszer a hegynek... Lehet, hogy meg fogok lepõdni.
******
OFF (mert váltós), de azért elmondom: szombaton vettem egy biciklit.
Egy alu-Kettlert, méghozzá nõit, mert nekem otthon 3 bringám van (a SS lesz a negyedik), viszont az asszonynak egy sincs. Áprilisig jó lesz nekem itt elmászkálni (ilyen lapos országban tökmindegy, hogy min kerekezik az ember, ettõl meg csak nem néznek buzinak), aztán meg jó lesz otthon a feleségemnek.
Appeldoornban vettem, van ott egy olyan bringabolt, ahol beszámítják a régit, ha veszel újat. Persze a beszámítottakat is kiárusítják, van annyi, mint a nyüvek. Hamar kiszúrtam ezt a jószágot a választékból, mert nekem is a háromból az egyik Kettler, tudom, hogy jó. Érdekes lett volna egy echt holland, agyváltós-dobfékes biciklit hozni, de egyrészt ezt otthon is tudom javítani (cantifék, Shitmano Exage + 200GS cucc, a fékkarok pedig Point-ok :-)), másrészt azok 90-125 Euroba kerültek, ezt meg odaadták 70-ért.
Elég leharcolt állapotban van, de ahhoz azért bõven jó, hogy haza mertem lábon hozni, mintegy 45 km-t. (Vettem hozzá egy pár hosszú ujjú bringáskesztyût is 11,50-ért, mert annyira meleg azért itt sincs: szép napsütés, de csak 4-5 fok.) Ezt a pár hónapot remélhetõleg kibírja így, otthon aztán majd szépen felújítgatom.
A poén az volt, hogy életemben elõször jártam Appeldoornban, és a vásárlás után visszamentünk az autóhoz, hogy magamhoz vegyem a térképet. De az autóban nem volt térkép, ami meg a táskámban volt, az csak Belgiumot ábrázolta... Akkor mondtam azt, hogy "Appeldoorn tõlünk úgy Észak-északkeletre van, most délután 3 óra, tehát a nap úgy délnyugat fele lehet, tehát arra kell menni..." A kollégáim itt már elkezdtek húházni, de aztán Ede felé, tulajdonképpen ideális útvonalon, szépen "haza"jöttem. (Scherpenzeel.)
A lényeg, hogy megvan a kecó, így néz ki:
http://imgfrm.index...._0000344360.jpg
(Elõl szimpla hajtómû van rajta, de nem, nem fogom leszedni az SS-re... :-))
És itt van még egyszer a link a készülõ SS hátsó fertályáról (kicsinyített kép):
http://imgfrm.index...._0000340424.jpg
#1518
Posted 2005. February 07. - 16:23




#1519
Posted 2005. February 07. - 16:16

#1520
Posted 2005. February 07. - 13:22


Béke!
másnak hajtok, mások hajtanak"