isukim: országúti féket nem tudsz felszerelni montis vázra, csak ha átalakítod a vázat, ami elég nagy felesleges macera (leírhatnám mér - de egyszerûbb ha megnézed, üvölt a különbség)
trekking vs országúti: a kettõ közötti szélességbeli eltérés (bár én itt hallom elõször, hogy a kettõt így megkülönböztetik szélesség alapján) az maximum 4-5 mm, sokkal kevesebb mint a fékpatkó játéka, emiatt a továbbiakban egy cseppet se fájjon a fejed - egyszerûen tök mindegy
szume fék: nem írod, milyen fékkarokat szeretnél használni (nem akarok túlozni - kib***tul nem mindegy)
kormány: a fordítva felrakott lefûrészelt országúti kormány valóban jópofa, de azért csak imitálja az idõfutam kormányt. emellett itt ütközik ki leginkább a fékkar problémája: országúti vagy idõfutamkormányra országúti fékkar, egyenes kormányra hegyi fékkar (keresztbe méreteltérés van - gányolva megoldható, de jól gondold meg mielõtt a fékkel gányolsz)
namost orszuti patkó, orszuti kar, orszuti kormány az jó kombinésön, de a fordítva kormányon hamarabb ütközik a fékkar, így igen kevés bowdenhúzás marad (országútin eleve sokkal kevesebb), nagyon közel kell állítani a fékpofákat a felnihez
noch dazu a fordítvakormány nagyon megtöri a bowdenházat, ami szintén nem egészséges
- mindezek mellett egyetértek minimallal, ebbe az irányba érdemes elmozdulni, városba tényleg nem való széles nagy kormány, és a csuklódnak is jobb