
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Single Speed - SÖR
Started by
country
, 2002. February 16. 22:14
#2921
Posted 2003. June 21. - 19:50

#2922
Posted 2003. June 15. - 13:56

Sajonos mar az enyem se SS ...
viszont nem birtam mar hogy minig tologatni kell a bicot. Igy viszont allandoan szidom a lancot meg a valtokat. Dehat ez van. Vmit vmiert.
viszont nem birtam mar hogy minig tologatni kell a bicot. Igy viszont allandoan szidom a lancot meg a valtokat. Dehat ez van. Vmit vmiert.
#2923
Posted 2003. June 13. - 13:51

Lehet, de sokkal egyszerubb es olcsobb a 40-es pvc lefolyocso. Baromi olcson megkaphatod barmelyik barkacsboltban, vagy vizvezetekes boltban.
#2924
Posted 2003. June 13. - 13:41

#2925
Posted 2003. June 13. - 09:57

Sziasztok!
Annyit olvasgattam ezt a topicot, hogy lassan megint épitenem kell egy SS-t. Eccer kényszerüségbõl már jártam vele kb. 3 hónapot- nem volt pénzem uj hajtásra- ugy hogy a montim átalakitottam. kértem cimbiktõl egy tróger suntour 48-38-28 acéltányéros hajtómûvet némi flexxelés után maradt a 38-as középsõ tányér. Hátul lebontottam a régi kazettát, egy használható 16-os fogaskerék ment a szabadonfutóra. A láncvonalat a kazikban fellelhetõ mûanyag távtartók segitségével mm pontosan be lehetett lõni-majd végül vissza a kazettaleszoritó gyûrû. Jah, ide nem árt ha alá teszel egy kis menetrögzitõt. Láncfeszités egy old schol alivio SGS -es hv. karja által lett biztosítva, némi satu-próbál-kalapál-hajlit-próbál menetet fúr után. Az egész nem került egy büdös vasamba sem. Ja, 2sörbe a suntour hájtec hajtómûért.. :-)
Halál jó volt a gép, észrevettem, hogy ugyanazokat az ösvényeket nyomom a Bükkben, mint általában. Lazán megvolt igy is a 100-120 km egy túrán.
Csak aztán lett pénzem....
s a verda visszaalakult hiperszuperváltóssá...
szasztok.
Annyit olvasgattam ezt a topicot, hogy lassan megint épitenem kell egy SS-t. Eccer kényszerüségbõl már jártam vele kb. 3 hónapot- nem volt pénzem uj hajtásra- ugy hogy a montim átalakitottam. kértem cimbiktõl egy tróger suntour 48-38-28 acéltányéros hajtómûvet némi flexxelés után maradt a 38-as középsõ tányér. Hátul lebontottam a régi kazettát, egy használható 16-os fogaskerék ment a szabadonfutóra. A láncvonalat a kazikban fellelhetõ mûanyag távtartók segitségével mm pontosan be lehetett lõni-majd végül vissza a kazettaleszoritó gyûrû. Jah, ide nem árt ha alá teszel egy kis menetrögzitõt. Láncfeszités egy old schol alivio SGS -es hv. karja által lett biztosítva, némi satu-próbál-kalapál-hajlit-próbál menetet fúr után. Az egész nem került egy büdös vasamba sem. Ja, 2sörbe a suntour hájtec hajtómûért.. :-)
Halál jó volt a gép, észrevettem, hogy ugyanazokat az ösvényeket nyomom a Bükkben, mint általában. Lazán megvolt igy is a 100-120 km egy túrán.
Csak aztán lett pénzem....
s a verda visszaalakult hiperszuperváltóssá...
szasztok.
#2926
Posted 2003. May 26. - 08:53

szume: gratula az új géphez! 
alu kontrás agyat tényleg nem lehet kapni, de ha már kontrában gondolkodsz, shimano-t ne nagyon vegyél. sokkal hamarabb szétmegy, mint az oldskool favorit. meg talán drágább is. a favorithoz meg lehet külön belsõrészt, miegymást is kapni, nem kell az egészet cserélni, ha már kikopott.

alu kontrás agyat tényleg nem lehet kapni, de ha már kontrában gondolkodsz, shimano-t ne nagyon vegyél. sokkal hamarabb szétmegy, mint az oldskool favorit. meg talán drágább is. a favorithoz meg lehet külön belsõrészt, miegymást is kapni, nem kell az egészet cserélni, ha már kikopott.
#2927
Posted 2003. May 24. - 22:40

#2928
Posted 2003. May 23. - 22:45

#2929
Posted 2003. May 23. - 21:41

#2930
Posted 2003. May 23. - 21:29

#2931
Posted 2003. May 21. - 00:11

#2932
Posted 2003. May 20. - 08:35

A fejcso olyan 90 fokos szoget zart be a talajjal, igy aztan kicsit akadalyoztatva volt az elso kerek a szabad forgasban es az iranyitas is kisse nehezkesse valt.
Magyarul megrogyott a vaz.

#2933
Posted 2003. May 19. - 19:53

#2934
Posted 2003. May 19. - 09:38

Megvan az uj fixim. Vegulis a Miele vazas gep lett. Vettem minimaltol egy Bike Positiv fixi agyat. Gyorsan be is fuztem, ugyhogy keszen van a gep.
Miele vaz. Cinelli stucni es kormany. Custom 170-es hajtomu. Elol 105-os, hatul Bike Positiv agy. 42-14-es attetel.
Miele vaz. Cinelli stucni es kormany. Custom 170-es hajtomu. Elol 105-os, hatul Bike Positiv agy. 42-14-es attetel.
#2935
Posted 2003. May 15. - 22:51

Alu kontrás agyat még nem láttam, még a shimano is dögnehéz vasakat csinál (vagy én csak azt találtam idehaza)....
#2936
Posted 2003. May 15. - 09:41

Szeretnek ismet egy fixit epiteni. Most eppen vazat keresek hozza.
Talaltam mar par lehetseges vazat. Az egyiket Pinarellonak mondjak, de Miele felirat van a kozepcsapagy alatt, ahol a vazszam szokott lenni.
A masikat a Luongoban talaltam. Valami Iridum, vgay Iridem nevu. Azzal az a gond, hogy 60-as. A felsocsove mondjuk csak 58-as. A kerekvarban talaltam egy Mali Team komplett bicajt, amit at lehet alakitani. A Pinarellos vaz igazabol egy komplett gep Cinelli kormannyal es stucnival, 105-os agyas elsokerekkel, Custom hajtomuvel. 40-et kernek erte. A Luongos vazon van kormany es fekek. Azert 6500-at kernek. A Kerekvaros bringaert 36-ot kernek. Nem tudom igazan, hogy melyik legyen. A Miele vaz a legszebb, szep a kidolgozasa.
Mindezek mellett tegnap beszelgettem minimallal es azt mondta, hogy a XVII. ker-ben lehet kapni palyavazakat oyan 15 korul. Azokrol kinek mi a velemenye?
Ezenkivul tegnap tudtam meg, hogy vannak, akik kontras aggyal nyomjak. Szimpatikus a dolog, de egy ido utan elhuzza a vazat. Lehet kapni alu kontras agyat, vagy csak a parasztbike-ok dognehez agyai johetnek szoba?
Bocs, hogy ilyen hosszu voltam.
Talaltam mar par lehetseges vazat. Az egyiket Pinarellonak mondjak, de Miele felirat van a kozepcsapagy alatt, ahol a vazszam szokott lenni.
A masikat a Luongoban talaltam. Valami Iridum, vgay Iridem nevu. Azzal az a gond, hogy 60-as. A felsocsove mondjuk csak 58-as. A kerekvarban talaltam egy Mali Team komplett bicajt, amit at lehet alakitani. A Pinarellos vaz igazabol egy komplett gep Cinelli kormannyal es stucnival, 105-os agyas elsokerekkel, Custom hajtomuvel. 40-et kernek erte. A Luongos vazon van kormany es fekek. Azert 6500-at kernek. A Kerekvaros bringaert 36-ot kernek. Nem tudom igazan, hogy melyik legyen. A Miele vaz a legszebb, szep a kidolgozasa.
Mindezek mellett tegnap beszelgettem minimallal es azt mondta, hogy a XVII. ker-ben lehet kapni palyavazakat oyan 15 korul. Azokrol kinek mi a velemenye?
Ezenkivul tegnap tudtam meg, hogy vannak, akik kontras aggyal nyomjak. Szimpatikus a dolog, de egy ido utan elhuzza a vazat. Lehet kapni alu kontras agyat, vagy csak a parasztbike-ok dognehez agyai johetnek szoba?
Bocs, hogy ilyen hosszu voltam.
#2937
Posted 2003. May 15. - 00:11

hát én asszem akkor inkább maradok a barkácsolásnál. szeretnék egy régi menetes agyat áttávtarózni, félrefûzni. volna is egy suntour ami ha minden igaz iparis. még nem láttam az agyat és fogalmam sincs hogy ez megnehezítheti-e a fent említett mûveletben a dolgomat. esetleg változó átmérõjû tengely ilyenek. szal ha van ötlet akkor bombázzatok
#2938
Posted 2003. May 14. - 23:45

#2939
Posted 2003. May 14. - 22:53

#2940
Posted 2003. May 14. - 11:59

HMmm eleg sokat valtozott a b+ az evek soran. Mar nem csak az a legocskabb kategoria mint anno.... nezzetek a nyeregcsoveket, mondjuk kicsit S4 koppintasnak erzem.
A hatsoagy is meg van mar egy eve es eleg jo kopogjam le.
Bar mos kicsit jobban fogok zuzni, lehet hogy a tengely v a konusz megadja magat. Mivel nem eleg szejjel vannak a csapagyak....
Kiderul.
Fityisz : Milyen stilusu epbe fogod az uj hatsoagyat befuzni?
T
A hatsoagy is meg van mar egy eve es eleg jo kopogjam le.
Bar mos kicsit jobban fogok zuzni, lehet hogy a tengely v a konusz megadja magat. Mivel nem eleg szejjel vannak a csapagyak....
Kiderul.
Fityisz : Milyen stilusu epbe fogod az uj hatsoagyat befuzni?
T