megköszönném kedvességeteket!
Jelentkezz be Regisztrálj
Single Speed - SÖR
#201
Posted 2005. November 16. - 15:08
megköszönném kedvességeteket!
#202
Posted 2005. November 16. - 10:25
Titánvilla ennyire jó?
Nekem nagyon bejott. Ma reggel is mentem mar vele terepen es jo volt. Nem teleszkop, de nem is acel merevvilla. A csuklomat pont nem razza szet.
Merida CX500
#203
Posted 2005. November 16. - 09:51
Vannak még fejlesztési terveim(normális agyak, UST felni), a titánvilla viszont nagyon bejön.
Titánvilla ennyire jó?
A B+ tárcsás agy nem szimmetrikus.
Gondolom, a féktárcsa rögzítés miatt beljebb van a baloldali agyperem, ettõl tolódik jobbra a felni is. Már megoldottam a problémát.
#204
Posted 2005. November 16. - 07:19
Szume, gratula! Le a kalappal.
Mire fogod használni? Erõsen versenygép kinézete van...
Bár a felnimatricához hozzáigazíthattad volna a külsõ feliratát. Az sokkal szebb.
Majd hozzáigazítom a következõ defektnél
Szeretném majd olyan versenyen, amit lehet SS-el nyomni.
Vannak még fejlesztési terveim(normális agyak, UST felni), a titánvilla viszont nagyon bejön. Tegnap voltam terepezni és nagyon tetszik.
Merida CX500
#205
Posted 2005. November 16. - 07:16
Új kérdésem:
A B+ tárcsás agyát hogyan fûzzem be?
Befûztem az agy közepére a felnit egyforma küllõkkel j-b oldalt. Beteszem a vázba, megnézni, hogy áll- q ferdén, a jobb láncvilla felé el van tolódva a felni.
A váz egy Pyxis. Szal csak én vagyok a hülye, vagy ne sírjak, és húzzam át középre a felnit a küllõ lazítással-feszítéssel?
Agy: 24204, a kónuszos verzió.
A B+ tárcsás agy nem szimmetrikus. Azt balra kell fûzni, mert a tárcsa oldalon sokkal több hely van, mint racsni oldalon.
Merida CX500
#206
Posted 2005. November 16. - 01:41
A B+ tárcsás agyát hogyan fûzzem be?
Befûztem az agy közepére a felnit egyforma küllõkkel j-b oldalt. Beteszem a vázba, megnézni, hogy áll- q ferdén, a jobb láncvilla felé el van tolódva a felni.
A váz egy Pyxis. Szal csak én vagyok a hülye, vagy ne sírjak, és húzzam át középre a felnit a küllõ lazítással-feszítéssel?
Agy: 24204, a kónuszos verzió.
#207
Posted 2005. November 16. - 01:35
Mire fogod használni? Erõsen versenygép kinézete van...
Bár a felnimatricához hozzáigazíthattad volna a külsõ feliratát. Az sokkal szebb.
#208
Posted 2005. November 15. - 11:31
#209
Posted 2005. November 15. - 06:59
Nem teljesen hiteles adat. Negatívba tarázni kellett egy mérleget, mert csak 2 kilóig mért.a 2300g a vázra az mennyire pontos adat? Ennyit számítana a 20"?
Nálam 18", duci felsõcsõ (állítólag +50g),V- fék konzol és csavarok nélkül 2250g.
Csavarokkal 2303.
Merida CX500
#210
Posted 2005. November 15. - 01:21
#211
Posted 2005. November 14. - 23:56
Nálam 18", duci felsõcsõ (állítólag +50g),V- fék konzol és csavarok nélkül 2250g.
Csavarokkal 2303.
#212
Posted 2005. November 14. - 23:54
az én vázam itt offtopic de azért hajrá on-one
#213
Posted 2005. November 14. - 21:28
#214
Posted 2005. November 14. - 21:03
#215
Posted 2005. November 14. - 20:58
Nem Morati, de titán. Kínai gyártmány, ami Airbone, Spicer, stb. neveken fordul elõ a világban és kereken 600g volt vágatlanul. Most szerintem 570 lehet.Hát ezt gyorsan összedobtad... Szép lett.
Milyen villa került bele? Csak nem a Morati?
Mennyit nyom a gép?
Még nem mértem meg pontosan, de mások szerint is 10 alatt van. A váz 2300 g.
Merida CX500
#216
Posted 2005. November 14. - 20:56
A hajtómû az egy Truvativ Firex 33-as lánctányérral.szume, ez gyönyörû. Majd összeírod a többi alkatrészt is? Fõleg a hajtás érdekelne... köszi.
A lánc az KMC 410-es, a racsni egy gagyi 18-as. Majd egy WhiteIndustries lesz, ha megjön. A kerekek Sun felnikbõl és PowerTools agyakból vannak, amik a KHS-bõl vannak. Tervbe vettem, hogy tubelessre cserelem Mavic 819-es felnivel.
Merida CX500
#217
Posted 2005. November 14. - 18:34
Mar majdnem keszen van.
#218
Posted 2005. November 14. - 16:51
Milyen villa került bele? Csak nem a Morati?
Mennyit nyom a gép?
#219
Posted 2005. November 14. - 16:39
#220
Posted 2005. November 14. - 16:34

Sign In
Create Account
This topic is locked
Back to top








