Itthon még nem hallottam róla hogy lenne valakinek montin ilyen,bár egyik haverom BMXében freecoasteres hátsó agy van 14-es tengellyel.Elvileg leszedethetsz egy esztergályossal a tengelyek végébõl és fúrhatsz a közepébe egy lyukat a gyorszárnak.Tasca márkájú a haveromé és volt kb 9000 forint.Néha hibázik a freecoaster ami benne van de ilyen árnál szerintem ez megbocsájtható
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Single Speed - SÖR
Started by
country
, 2002. February 16. 22:14
#1981
Posted 2004. August 14. - 10:55

#1982
Posted 2004. August 13. - 17:28

#1983
Posted 2004. August 13. - 17:09

Párszáz forintosból is van több féle.Nekem több mint 2 évig volt egy 800 forintos 18 fogas ami fekete színû volt(noname).Semmi baj nem volt vele pedig sose kentemAmi most van az 16 fogas és 700 forint volt.Sajnálom hogy lecseréltem a régit mert ez tegnap elõtt elkezdett sz*rakodni.Valami a kalapácsokkal lehet.nem ugrik csak ha a lábam nincs a pedálon,néha tekerné a hajtókart meg néha nehezen akar hátrafele továbbfordulni.Én a feketét javaslom
#1984
Posted 2004. August 13. - 14:32

köszi f1!
és az a pár száz forintos mennyire tartós?olyasmi agyra lenne mint a 7500-ös b+
és az a pár száz forintos mennyire tartós?olyasmi agyra lenne mint a 7500-ös b+
#1985
Posted 2004. August 13. - 09:41

18-as van pár száz forintért,17-es csak 10000 körül mert az már hiper szuper kategóriában létezik
#1986
Posted 2004. August 13. - 09:29

#1987
Posted 2004. August 12. - 23:06

Másik megoldás: régi pályaváz, 120mm-es hátsó papuccsal - ehhez könnyebb találni agyat? (leszámítva persze az új recordot meg a D-A-t csilliárdokért) Esetleg ismer valaki valami eldugott kis mûhelyt, ahol ilyen kincseket lehet venni használtan, 700 forintért
?
kulak, a montis agyak 135-ös papucshoz készülnek. A menetesek is, amiken van egy 15 mm-es távtartó gyûrû a jobb oldalon. Innentõl már kitalálod..

Bármilyen bringaboltban kaphatsz olcsót-drágát.
Vagy esztergáltatsz egy agytestet.
#1988
Posted 2004. August 02. - 11:06

Tudom, hogy a téma már fel lett dolgozva itt a topikban (végigolvastam), de tekintve, hogy ez 1-2 éve történt hadd kérdezzem meg újra.
Fixi hátsó agy kéne országúti vázba. Ez a B+ flipflop 130mm-es? Ha igen, akkor most lehet kapni, vagy nem lehet? Emlegettetek itt egyéb B+ agyakat agyakat, ezek léteznek, elérhetõek?
Másik megoldás: régi pályaváz, 120mm-es hátsó papuccsal - ehhez könnyebb találni agyat? (leszámítva persze az új recordot meg a D-A-t csilliárdokért) Esetleg ismer valaki valami eldugott kis mûhelyt, ahol ilyen kincseket lehet venni használtan, 700 forintért
?
Fixi hátsó agy kéne országúti vázba. Ez a B+ flipflop 130mm-es? Ha igen, akkor most lehet kapni, vagy nem lehet? Emlegettetek itt egyéb B+ agyakat agyakat, ezek léteznek, elérhetõek?
Másik megoldás: régi pályaváz, 120mm-es hátsó papuccsal - ehhez könnyebb találni agyat? (leszámítva persze az új recordot meg a D-A-t csilliárdokért) Esetleg ismer valaki valami eldugott kis mûhelyt, ahol ilyen kincseket lehet venni használtan, 700 forintért

#1989
Posted 2004. August 02. - 09:06

#1990
Posted 2004. August 02. - 08:43

#1991
Posted 2004. July 29. - 23:29

#1992
Posted 2004. July 29. - 23:23

Hát ja!
Ma is bementem szervizben mondtam ezt a félláncszemet,de nem nagyon értették a dolgot(nem mintha én érteném :
,de gondoltam kinyögöm h félláncszem és ok)!
Mert nem szeretném h váltó vagy sufni tuningos ketyere, vagy láncfeszítõ feszítse a láncot!A vázhegesztés meg kissé pénzigényes dolog(persze nagyon ql lehet!)
Úgyhogy nemtom mi lesz!Ezt a félláncszemet kellene nekem jobban elmagyarázni vagy ha esetleg van itt valami nagyon segítõkész "félláncszem szakértõ" ember,aki szeretne segíteni egy szegény árva :'( :-\ full ss-es bikeot akaró srácnak és rámszánna egy fél napot h segítsen megcsinálni akkor nagyon megköszönném!(+vendégem egy sörre,vagy egy fagyira 8),vagy ilyesmire)
Thx!
Ma is bementem szervizben mondtam ezt a félláncszemet,de nem nagyon értették a dolgot(nem mintha én érteném :

Mert nem szeretném h váltó vagy sufni tuningos ketyere, vagy láncfeszítõ feszítse a láncot!A vázhegesztés meg kissé pénzigényes dolog(persze nagyon ql lehet!)
Úgyhogy nemtom mi lesz!Ezt a félláncszemet kellene nekem jobban elmagyarázni vagy ha esetleg van itt valami nagyon segítõkész "félláncszem szakértõ" ember,aki szeretne segíteni egy szegény árva :'( :-\ full ss-es bikeot akaró srácnak és rámszánna egy fél napot h segítsen megcsinálni akkor nagyon megköszönném!(+vendégem egy sörre,vagy egy fagyira 8),vagy ilyesmire)
Thx!
#1993
Posted 2004. July 28. - 14:23

vagy mázlid lesz, vagy nem.
onnan tod h feszes, h feszes:D
se nem tépi ki akereket, se nem lötyög ide oda...
majd rájössz h hogy jó
és itt jön a kompromisszum, lehet h más áttétel kell mint amit szeretnél.
félláncszem?
passz. járj utána kicsit, szvsz bmx-es boltokban tudnak ötleteket jól.
onnan tod h feszes, h feszes:D
se nem tépi ki akereket, se nem lötyög ide oda...
majd rájössz h hogy jó

és itt jön a kompromisszum, lehet h más áttétel kell mint amit szeretnél.
félláncszem?
passz. járj utána kicsit, szvsz bmx-es boltokban tudnak ötleteket jól.
#1994
Posted 2004. July 28. - 14:14

Ok!
Láncfeszítõt nem szeretnék(rockringemet szeretem),hátsó váltót sem szeretnék,ss agyat sem szeretnék(vadi új xt agy hátul).Tehát marad az hogy lehet h k*va nagy mázlim lesz és kijön arra az áttételre amit én szeretnék olyan lánchossz ami elég feszes lesz!? ???Honnan tudom ,hogy elég feszes?Tehát mennyire feszesnek kell lennie?
Ha meg nem elég feszes akkor félláncszem.A félláncszem hogy mûködik?Van külön mindenféle lánchoz vagy mindegyikhez jó?Nekem asszem alivio láncom van!
Tehát full Ss-hez kell láncszétszedõ szerszám ;D ;D,meg félláncszem?Na meg persze a többi szerszám.Mit kell még tudnom?
Láncfeszítõt nem szeretnék(rockringemet szeretem),hátsó váltót sem szeretnék,ss agyat sem szeretnék(vadi új xt agy hátul).Tehát marad az hogy lehet h k*va nagy mázlim lesz és kijön arra az áttételre amit én szeretnék olyan lánchossz ami elég feszes lesz!? ???Honnan tudom ,hogy elég feszes?Tehát mennyire feszesnek kell lennie?
Ha meg nem elég feszes akkor félláncszem.A félláncszem hogy mûködik?Van külön mindenféle lánchoz vagy mindegyikhez jó?Nekem asszem alivio láncom van!
Tehát full Ss-hez kell láncszétszedõ szerszám ;D ;D,meg félláncszem?Na meg persze a többi szerszám.Mit kell még tudnom?
#1995
Posted 2004. July 28. - 14:00

kiválasztassz egy ideális áttételt, és reménykedsz h pont kijön a lánctávolság.
ha nem jön ki vagy inkább másik fogaskerék, vagy lötyögõ lánc(nemjó dolog!) vagy láncfeszítõ, vagy a félláncszem.
a fogaskeréksor helyére meg az abbol kiszedett muanyag távtartók+ még pár darab.
vbagy veszel ss agyat:)
ha nem jön ki vagy inkább másik fogaskerék, vagy lötyögõ lánc(nemjó dolog!) vagy láncfeszítõ, vagy a félláncszem.
a fogaskeréksor helyére meg az abbol kiszedett muanyag távtartók+ még pár darab.
vbagy veszel ss agyat:)
#1996
Posted 2004. July 28. - 13:15

Nekem is kõne Single Speed!
Már vagy 5 váltót törtem le....!Nem tud nekem valaki segíteni hogy kezdjek hozzá/hogy csináljak full single speedet?Nem szeretnék semmi láncfeszítõt(se válto se semmi)!Ugrálásra/durvulásra használom a bicómat(napalm st2,'04 dj3)
Már kérdeztem topicban hogy kéne ezt megcsinálni és el is magyarázta nékem valaki hogy a lánszemekkel lehet variálni(félláncszem?)és úgy meg lehet csinálni hogy elég feszes legyen!
Szóval ha valaki tud nekem segíteni azt nagyon megköszönném!
Már vagy 5 váltót törtem le....!Nem tud nekem valaki segíteni hogy kezdjek hozzá/hogy csináljak full single speedet?Nem szeretnék semmi láncfeszítõt(se válto se semmi)!Ugrálásra/durvulásra használom a bicómat(napalm st2,'04 dj3)
Már kérdeztem topicban hogy kéne ezt megcsinálni és el is magyarázta nékem valaki hogy a lánszemekkel lehet variálni(félláncszem?)és úgy meg lehet csinálni hogy elég feszes legyen!
Szóval ha valaki tud nekem segíteni azt nagyon megköszönném!
#1997
Posted 2004. July 27. - 17:10

KÉSZ VAN A SINGLESPEEDEM! Magellan Crater 21"-os váz, Alivio fék és fékkar, a többi B+. Függõleges papucsos és nincs benne láncfeszítõ, mert pont kijött 38-16 áttétellel a lánchossz. tök király! Megmutattam a montis és az országútis cimbiknek is! Eredmény: õk is akarnak maguknak ilyet építeni. kép majd ezután lesz.
#1998
Posted 2004. July 24. - 15:18

Henger:
Minden lehetséges, hajrá!
A leírtak alapján nem nagyon hiszem, hogy valóban Scott váz lenne, de amire én az SS-t szánnám (buli-bringázás) ott úgysem sokat számít a márka.
Még azt is felajánlanám, hogy megveszem, ha nem éppen most vettem volna egy Cr-Mo villát az eggyel nagyobb nyakmérethez...
(Bocs, csak most vettem észre, hogy van üzim, válaszoltam...)
Minden lehetséges, hajrá!
A leírtak alapján nem nagyon hiszem, hogy valóban Scott váz lenne, de amire én az SS-t szánnám (buli-bringázás) ott úgysem sokat számít a márka.
Még azt is felajánlanám, hogy megveszem, ha nem éppen most vettem volna egy Cr-Mo villát az eggyel nagyobb nyakmérethez...
(Bocs, csak most vettem észre, hogy van üzim, válaszoltam...)
#1999
Posted 2004. July 24. - 00:56

Szevasztok!
Nem tudjátok, csinált-e a Scott régen SS monti vázat?
Csak mert elõkerült 4 éve ingyé' kapott hiten vázam. Az ismertetõjelei:
1"-os nyak, a hátsó fék bovdene a felsõcsõ alatt fut (ott vannak a szemek), a hátsó Cantifék bovdentartó préselt lemezbõl és ami a legfontosabb, a lánc- és támvilla vége lapított, a láncvillába vízszintesen vágták bele a tengely helyét. Váltót nem lehet a jelenlegi formájában rátenni, de alul megvan a kis szem a bovdennek.
A márkajelzés azért tûnik hihetõnek, mert tudom, haver "mekkora bringás". Ebbõl a szempontból vele is csak többen vagyunk.
Szóval, a szakértõknek mi a véleménye? Lehetséges, vagy sem?
Nem tudjátok, csinált-e a Scott régen SS monti vázat?
Csak mert elõkerült 4 éve ingyé' kapott hiten vázam. Az ismertetõjelei:
1"-os nyak, a hátsó fék bovdene a felsõcsõ alatt fut (ott vannak a szemek), a hátsó Cantifék bovdentartó préselt lemezbõl és ami a legfontosabb, a lánc- és támvilla vége lapított, a láncvillába vízszintesen vágták bele a tengely helyét. Váltót nem lehet a jelenlegi formájában rátenni, de alul megvan a kis szem a bovdennek.
A márkajelzés azért tûnik hihetõnek, mert tudom, haver "mekkora bringás". Ebbõl a szempontból vele is csak többen vagyunk.
Szóval, a szakértõknek mi a véleménye? Lehetséges, vagy sem?
#2000
Posted 2004. July 19. - 17:07

Végre újra össze tudtam rakni a városi mászkálóbringámat, jólesett a könnyed száguldozás.
A láncfeszítést õsrégi shimano váltókanálból házibarkácsoltam, anno ugyanezzel a vázzal lefelé feszítve tette a dolgát, néha lelazult, úgyhogy mindig volt a zsebemben kéznél egy 5-ös imbusz. Késõbb a Napalmomon már felfelé feszített, már sokkal kevesebb problémám volt vele. Most egy kevés menetrögzítõt tettem az alátétekhez, és azóta stabil, semmi gond vele. Még megszokásból kicsit túl feszesre állítottam, hogy majd utánaálljon, mint eddig, de úgy tûnik manuálisan kell ezt a mûveletet is megcsinálnom.
A bringa
A láncfeszítõ
A hátsó agy még mindig 9-es kazettás, kialátétezve, amíg a CC bringám nincs kész, addig igyekszem erre nem költeni.
A láncfeszítést õsrégi shimano váltókanálból házibarkácsoltam, anno ugyanezzel a vázzal lefelé feszítve tette a dolgát, néha lelazult, úgyhogy mindig volt a zsebemben kéznél egy 5-ös imbusz. Késõbb a Napalmomon már felfelé feszített, már sokkal kevesebb problémám volt vele. Most egy kevés menetrögzítõt tettem az alátétekhez, és azóta stabil, semmi gond vele. Még megszokásból kicsit túl feszesre állítottam, hogy majd utánaálljon, mint eddig, de úgy tûnik manuálisan kell ezt a mûveletet is megcsinálnom.
A bringa
A láncfeszítõ
A hátsó agy még mindig 9-es kazettás, kialátétezve, amíg a CC bringám nincs kész, addig igyekszem erre nem költeni.