Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
#141
Írta 2006. február 14. - 21:20
a fiatalember már lefutotta ezeket a köröket itt anno blackfox néven, 24" hátsókerék, bullit, 888 és társai.
on
vole elmondta mit lehet csinálni a vf-ekkel. mást nem lehet, még akkor sem, ha az esztergályos haverod ingyen dolgozik neked, és az aluminiumot is ingyen szerzed.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#142
Írta 2006. február 14. - 19:32
átütõs black, meg alu dorado
normális embernek szvsz teljesen jó egy gyári felsõkategóriás (marzo) villa.. versenyzõknek (pl sztív pít boxxerje) szoktak elvégezni némi tuningot, furkálást, levegõsítést, stb. azért, hogy könyebb legyen, esetleg jobban mozogjon, ezáltal gyorsabbak legyenek. de mivel a 66 egy freeride teló, ahol az idõ még versenyen sem lényeges szempont, minek tuningolni? szépen mozog, elég sokmindent kibír, a súlya meg.. van könyebb is, ha az kell..
gondolkodni kéne vásárlás elõtt...
#143
Írta 2006. február 14. - 19:01
Talán mert a tunningot nagyon olcsón meg tudom úszni pl. azért! Csak érteném, hogy miért kell itt mindig a pénzzel izélódni és nem azzal foglalkozni ami a kérdés volt! Talán akkor kevesebb írás lenne itt.
ja, de az elobb meg a titanrugoval dobaloztal. az meg minden csak nem olcso.
a marzo villakat nem kell tuningolni, mert tokeletesen mozognak. kicsit tul vannak epitve, ezert nehezek, lehet pl furkalni oket. Az olcso lesz. meg akkor az eleted is olcso lesz...
sztem vole elmondta a lenyeget, sok erdemi ebben a temaban mar nem szulethet.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#144
Írta 2006. február 14. - 18:26
offA gyarto honlapjan 6,5 lbs -t irnak, de nezd meg a velonal mennyit irnak
http://www.velotrade.../travis_single/
Hogy honnan szedik ezek az infokat azt nem tudom, de hogy mindig valamit elcsesznek az biztos
lehet 0,453 - helyett 0,354-el szoroznak
on
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#145
Írta 2006. február 14. - 18:19
http://www.velotrade.../travis_single/
Hogy honnan szedik ezek az infokat azt nem tudom, de hogy mindig valamit elcsesznek az biztos
I`m as fast as nobody!
#146
Írta 2006. február 14. - 18:03
A Travis azert dragabb es nem nagyon konyebb. Travis Simple 150 ( a 66 170 -es ) 170e es 2,5 kg -ot irnak ra ami valojaban 3 kilo.
6,5 lbs-t írnak ami 2,95 kg.......sztem, többiben biztos igazad van.....ha egyszer veszek egy 2004 - es stynki primot abban biztos 66 light eta lesz
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#147
Írta 2006. február 14. - 17:41
66 -al szeritnem annyit erdemes csinalni, hogy az egyik oldalrol kikapni a rugot, ezaltal puhabb lesz ugye es joval konyebb, utana mindket oldalba levegot fujni, ugyis gyarilag elo van keszitve, nem kell ganyolni es kesz is.
Ennel tobbet nem lehet es nem is erdemes.
I`m as fast as nobody!
#148
Írta 2006. február 14. - 17:26
technikai szintem végtelen dolgot csinálhatsz a villáddal, csak kérdés, hogy megéri-e...
de ha az ablakon akarod kiszórni a pénzt, akkor inkább add nekem, mi értelem lenne valamit tuningolni x ezer forintért, amikor x+a mostani villád áráért jobbat vehetsz, mint a mostani...
vagy az a lényeg, hogy tuningolva legyen???
Talán mert a tunningot nagyon olcsón meg tudom úszni pl. azért! Csak érteném, hogy miért kell itt mindig a pénzzel izélódni és nem azzal foglalkozni ami a kérdés volt! Talán akkor kevesebb írás lenne itt.
#149
Írta 2006. február 14. - 17:15
de ha az ablakon akarod kiszórni a pénzt, akkor inkább add nekem, mi értelem lenne valamit tuningolni x ezer forintért, amikor x+a mostani villád áráért jobbat vehetsz, mint a mostani...
vagy az a lényeg, hogy tuningolva legyen???
#150
Írta 2006. február 14. - 17:11
#151
Írta 2006. február 14. - 16:36
#152
Írta 2006. február 14. - 16:22
Hát pl.: állítani tudjak a csillapításon. stb., szóval nem olaj és szimmering csere szintû tunningra gondoltam, hanem ennél kicsit komolyabbakra, melyekkel a teló mozgása állítható és befolyásolható, stb. Súlycsökkentés csak olyan szinten érdekel, hogy kapható-e bele titán rugó vagy sem, igaz ez nemcsak súlycsökkentés, hanem a rugózásra is kihat és az élettartamra (hiszen a titán rugalmasabb, mint az acél és késöbb puhul ki a titán rugó, mint az acél rugó).
az hogy milyen keson "puhul ki" a titanrugo, [nincs erre valami jobb kifejezes?] az szerintem nem epp ertelmes szempont, ha azt vesszuk, hogy az acel rugo is birja a biciklis felhasznalast kb 1500 evig. szal a villa korulotte mar reg az enyeszete lesz, mikor a rugo meg mindig rugozni fog.
Es bizonyara lehet kapni titanrugot hozza, vannak olyan kis cegek, akik gyartanak rugot mindenhez mindenbol, de gyari szett gyanitom nincs. Es az igazan jo leginkabb az volna.
de kerdem en, miert jo megvenni a legalapabb 66-ot, majd rakolteni meg kettonek az arat, mikor itt van EZ is. alapbol konnyebb, meg ehhez valoszinubb a titan cumo, ha nagyon arra van szukseged...
RAUH-Welt
B E G R I F F
#153
Írta 2006. február 14. - 15:24
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#154
Írta 2006. február 14. - 15:09
Csillapitas tokeletes ( SSVF ) azon nem tudsz allitani, ha lassu akkor higabb olaj, de az ugy jo ahogy van
I`m as fast as nobody!
#155
Írta 2006. február 14. - 14:43
#156
Írta 2006. február 14. - 14:37
#157
Írta 2006. február 14. - 14:10
#158
Írta 2006. február 10. - 14:11
köszi, 20 mm most ,akkor az tökéletes15-20 %-ot szoktak mondani, szóval 15-20 mm.
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#159
Írta 2006. február 10. - 13:49
#160
Írta 2006. február 10. - 13:09
mekkora sag-et érdemes beállítani egy 100 millis levegõs villánál xc re?
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy