Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Marzocchi

- - - - -

  • This topic is locked This topic is locked
3027 replies to this topic

#141
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
off:
a fiatalember már lefutotta ezeket a köröket itt anno blackfox néven, 24" hátsókerék, bullit, 888 és társai.
on

vole elmondta mit lehet csinálni a vf-ekkel. mást nem lehet, még akkor sem, ha az esztergályos haverod ingyen dolgozik neked, és az aluminiumot is ingyen szerzed.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#142
málna

málna

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,117 posts
enyhe deja vu érzésem van...
átütõs black, meg alu dorado

normális embernek szvsz teljesen jó egy gyári felsõkategóriás (marzo) villa.. versenyzõknek (pl sztív pít boxxerje) szoktak elvégezni némi tuningot, furkálást, levegõsítést, stb. azért, hogy könyebb legyen, esetleg jobban mozogjon, ezáltal gyorsabbak legyenek. de mivel a 66 egy freeride teló, ahol az idõ még versenyen sem lényeges szempont, minek tuningolni? szépen mozog, elég sokmindent kibír, a súlya meg.. van könyebb is, ha az kell..
gondolkodni kéne vásárlás elõtt...

#143
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts

Talán mert a tunningot nagyon olcsón meg tudom úszni pl. azért! Csak érteném, hogy miért kell itt mindig a pénzzel izélódni és nem azzal foglalkozni ami a kérdés volt! Talán akkor kevesebb írás lenne itt. :D


ja, de az elobb meg a titanrugoval dobaloztal. az meg minden csak nem olcso.

a marzo villakat nem kell tuningolni, mert tokeletesen mozognak. kicsit tul vannak epitve, ezert nehezek, lehet pl furkalni oket. Az olcso lesz. meg akkor az eleted is olcso lesz...

sztem vole elmondta a lenyeget, sok erdemi ebben a temaban mar nem szulethet.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#144
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts

A gyarto honlapjan 6,5 lbs -t irnak, de nezd meg a velonal mennyit irnak ;)

http://www.velotrade.../travis_single/

Hogy honnan szedik ezek az infokat azt nem tudom, de hogy mindig valamit elcsesznek az biztos :)

off
lehet 0,453 - helyett 0,354-el szoroznak :)

on
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#145
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,561 posts
A gyarto honlapjan 6,5 lbs -t irnak, de nezd meg a velonal mennyit irnak ;)

http://www.velotrade.../travis_single/

Hogy honnan szedik ezek az infokat azt nem tudom, de hogy mindig valamit elcsesznek az biztos :)
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#146
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts

A Travis azert dragabb es nem nagyon konyebb. Travis Simple 150 ( a 66 170 -es ) 170e es 2,5 kg -ot irnak ra ami valojaban 3 kilo.


6,5 lbs-t írnak ami 2,95 kg.......sztem, többiben biztos igazad van.....ha egyszer veszek egy 2004 - es stynki primot abban biztos 66 light eta lesz
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#147
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,561 posts
A Travis azert dragabb es nem nagyon konyebb. Travis Simple 150 ( a 66 170 -es ) 170e es 2,5 kg -ot irnak ra ami valojaban 3 kilo. TPC+ -os ami nem rossz rendszer, de a nyilt olajfurdonel nem letezik jobb.

66 -al szeritnem annyit erdemes csinalni, hogy az egyik oldalrol kikapni a rugot, ezaltal puhabb lesz ugye es joval konyebb, utana mindket oldalba levegot fujni, ugyis gyarilag elo van keszitve, nem kell ganyolni es kesz is.
Ennel tobbet nem lehet es nem is erdemes.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#148
BlackCell

BlackCell

    vendég

  • fórumtag
  • 14 posts

technikai szintem végtelen dolgot csinálhatsz a villáddal, csak kérdés, hogy megéri-e...
de ha az ablakon akarod kiszórni a pénzt, akkor inkább add nekem, mi értelem lenne valamit tuningolni x ezer forintért, amikor x+a mostani villád áráért jobbat vehetsz, mint a mostani...
vagy az a lényeg, hogy tuningolva legyen???


Talán mert a tunningot nagyon olcsón meg tudom úszni pl. azért! Csak érteném, hogy miért kell itt mindig a pénzzel izélódni és nem azzal foglalkozni ami a kérdés volt! Talán akkor kevesebb írás lenne itt. :D
:cheers:

#149
Kislust

Kislust

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,507 posts
technikai szintem végtelen dolgot csinálhatsz a villáddal, csak kérdés, hogy megéri-e...
de ha az ablakon akarod kiszórni a pénzt, akkor inkább add nekem, mi értelem lenne valamit tuningolni x ezer forintért, amikor x+a mostani villád áráért jobbat vehetsz, mint a mostani...
vagy az a lényeg, hogy tuningolva legyen???
Van állásom...:bananadan

#150
BlackCell

BlackCell

    vendég

  • fórumtag
  • 14 posts
Félreértések elkerülése végett! Nem azt kérdeztem, hogy mi mennyibe kerül és mi drága vagy mi nem (mert azt én is tudom és ha a pénzügyi részére vagyok kíváncsi, akkor úgy teszem fel a kérdést), hanem azt, hogy milyen tunning lehetõségek vannak (nem az add el és vegyél másikat megoldás érdekel!) és azok hogyan oldhatóak meg / kivitelezhetõek technikai szinten!
:cheers:

#151
SIMMONS

SIMMONS

    vendég

  • fórumtag
  • 172 posts
Vagy ottvan a 66R( ennek csak a csillapítása állítható) vagy a 66RC. Olyan hatalmas árkülönbség nincsen közöttük! Amúgy a 66 már bizonyított! Úgy jó ahogy van! Megkoöckáztatom, hogy a kategóriájában ez a legjobb villa.

#152
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts

Hát pl.: állítani tudjak a csillapításon. stb., szóval nem olaj és szimmering csere szintû tunningra gondoltam, hanem ennél kicsit komolyabbakra, melyekkel a teló mozgása állítható és befolyásolható, stb. Súlycsökkentés csak olyan szinten érdekel, hogy kapható-e bele titán rugó vagy sem, igaz ez nemcsak súlycsökkentés, hanem a rugózásra is kihat és az élettartamra (hiszen a titán rugalmasabb, mint az acél és késöbb puhul ki a titán rugó, mint az acél rugó).


az hogy milyen keson "puhul ki" a titanrugo, [nincs erre valami jobb kifejezes?] az szerintem nem epp ertelmes szempont, ha azt vesszuk, hogy az acel rugo is birja a biciklis felhasznalast kb 1500 evig. szal a villa korulotte mar reg az enyeszete lesz, mikor a rugo meg mindig rugozni fog.

Es bizonyara lehet kapni titanrugot hozza, vannak olyan kis cegek, akik gyartanak rugot mindenhez mindenbol, de gyari szett gyanitom nincs. Es az igazan jo leginkabb az volna.

de kerdem en, miert jo megvenni a legalapabb 66-ot, majd rakolteni meg kettonek az arat, mikor itt van EZ is. alapbol konnyebb, meg ehhez valoszinubb a titan cumo, ha nagyon arra van szukseged...
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#153
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
olyan szintrõl beszélsz, ahol olcsóbb eladni a villádat és venni valamit, amit már nem kell tuningolni..

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#154
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,561 posts
Esetleg az egyik rugot kiveszed es mindket oldalba fujsz levegot, akkor jo lesz, es nem is kell tul nagy nyomas.
Csillapitas tokeletes ( SSVF ) azon nem tudsz allitani, ha lassu akkor higabb olaj, de az ugy jo ahogy van ;)
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#155
BlackCell

BlackCell

    vendég

  • fórumtag
  • 14 posts
Hát pl.: állítani tudjak a csillapításon. stb., szóval nem olaj és szimmering csere szintû tunningra gondoltam, hanem ennél kicsit komolyabbakra, melyekkel a teló mozgása állítható és befolyásolható, stb. Súlycsökkentés csak olyan szinten érdekel, hogy kapható-e bele titán rugó vagy sem, igaz ez nemcsak súlycsökkentés, hanem a rugózásra is kihat és az élettartamra (hiszen a titán rugalmasabb, mint az acél és késöbb puhul ki a titán rugó, mint az acél rugó).
:cheers:

#156
SIMMONS

SIMMONS

    vendég

  • fórumtag
  • 172 posts
Attól függ mit akarsz tuningolni?

#157
BlackCell

BlackCell

    vendég

  • fórumtag
  • 14 posts
66 VF teló tunning terén valakinek van valami tippje és megosztaná velünk? Elõre is kösz!
:cheers:

#158
TripleB

TripleB

    bentlakó

  • fórumtag
  • 9,190 posts

15-20 %-ot szoktak mondani, szóval 15-20 mm.

köszi, 20 mm most ,akkor az tökéletes :)

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy


#159
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,030 posts
15-20 %-ot szoktak mondani, szóval 15-20 mm.

#160
TripleB

TripleB

    bentlakó

  • fórumtag
  • 9,190 posts
sziasztok
mekkora sag-et érdemes beállítani egy 100 millis levegõs villánál xc re?

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy