hát ki tudja. furcsák azok a 2002-es dj-k. az biztos hogy el fog törni majd, mert ez olyan modell sajnos.
egy ideig recseg, aztán kkkkggggh.
Szerintem ha rárakod azt a féket akkor csak felgyorsítod ezt a folyamatot.
SZVSZ
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
Started by
zOrg
, 2002. July 02. 06:48
#1381
Posted 2004. September 23. - 18:20
#1382
Posted 2004. September 23. - 18:06
Sziasztok!!
Nekem van egy 2002-es Dirt Jumper I-em, és amikor erõsebben lenyomom akkor iszonyatosan recseg, föleg akkor ha egy nagyobb termetû ember nyomja meg. Ez lenne az elsõ dolog, a mások meg az, hogy ha én ráraknék egy 203-as tárcsát, saint munkahengerrel, akkor eltörné? Elõre is köszönöm.
Nekem van egy 2002-es Dirt Jumper I-em, és amikor erõsebben lenyomom akkor iszonyatosan recseg, föleg akkor ha egy nagyobb termetû ember nyomja meg. Ez lenne az elsõ dolog, a mások meg az, hogy ha én ráraknék egy 203-as tárcsát, saint munkahengerrel, akkor eltörné? Elõre is köszönöm.
#1383
Posted 2004. September 23. - 15:39
le a gányolókkal! ;D (én sem csinálok most épp semmi kókányat teleszkóppal :)
az idei dj-bõl szerintem nem lehet rendes freeride villát csinálni, mert ha szépen is fog mozogni (rugókovács) és normális lesz a csillapítása (valószínüleg minusz 10-20 mm olaj és legalább 5-ös, mert a marzo 7.5-eset használ) akkor is a villa még mindig kõ nehéz!
és amennyit ráölsz, már vehettél volna egy freeride villát......
az idei dj-bõl szerintem nem lehet rendes freeride villát csinálni, mert ha szépen is fog mozogni (rugókovács) és normális lesz a csillapítása (valószínüleg minusz 10-20 mm olaj és legalább 5-ös, mert a marzo 7.5-eset használ) akkor is a villa még mindig kõ nehéz!
és amennyit ráölsz, már vehettél volna egy freeride villát......
#1384
Posted 2004. September 23. - 15:25
Húúúú le lettetek b.szva. ;D
Marzo telóhoz teló olajat ajánlunk a gyári 7,5-ös helyett hígabbat vagy sûrûbbet, attól függõen, hogy mit szeretnél. Ha meg kiveszed az egyik rugót akkor számíts arra, hogy egy tacskó súlya alatt is összeül a villa. (meg ne kérdezd, hogy rápumpálhatsz-e levegõt helyette, mert az hiszem max 1 bart engedélyez a kézikönyv)
Más: DJ-hez DJ villa, FR-hez FR villa, CC-hez CC villa. Szerintem. De magyar gány tuning rulez továbbra is. Szerintem. ;D
Marzo telóhoz teló olajat ajánlunk a gyári 7,5-ös helyett hígabbat vagy sûrûbbet, attól függõen, hogy mit szeretnél. Ha meg kiveszed az egyik rugót akkor számíts arra, hogy egy tacskó súlya alatt is összeül a villa. (meg ne kérdezd, hogy rápumpálhatsz-e levegõt helyette, mert az hiszem max 1 bart engedélyez a kézikönyv)
Más: DJ-hez DJ villa, FR-hez FR villa, CC-hez CC villa. Szerintem. De magyar gány tuning rulez továbbra is. Szerintem. ;D
#1385
vendég_norbert78_*
Posted 2004. September 23. - 13:47
Köszönöm, végre egy normális vélemnyt olvashattam,nem pedig az elõzõ pár oldallal odébb lévõ felemelõ CSETELÉST hogy ki ért jobban a villákhoz!!!
Olajból marzóhoz melyiket ajánlanátok(tapasztalatból)+ még egy láma kvestyön rugócsere helyettesíthetõ-e azzal,hogy kikapom az egyik lábból a spirált (rugót;D)?
Tényleg köszönöm!
Olajból marzóhoz melyiket ajánlanátok(tapasztalatból)+ még egy láma kvestyön rugócsere helyettesíthetõ-e azzal,hogy kikapom az egyik lábból a spirált (rugót;D)?
Tényleg köszönöm!
#1386
Posted 2004. September 23. - 13:11
A '04es dirt jumperek (mindegy, hogy 1/2/3) eléggé specifikusak. Értem ezalatt, hogy nem_igazán_jók freerideolásra. Kemény bennük a rugó, kieresztett levegõvel is, és kicsit túlcsillapítottak. (visszaút fõleg). Mintha baromsok és sürü olaj lenne benne. Sztem ha ilyen allround-osabb dolgot akarsz vele müvelni, akkor rugócsere, plusz olajcsere egybõl mehet. Dirtre igy jó ahogy van. Szerény meglátásom szerint.
#1387
vendég_norbert78_*
Posted 2004. September 23. - 11:06
Még egy valami: milyen a mozgása,finom-e(levegô nélkül),mennyire kemények benne a rugók,mennyire progresszívek,70+kg,tehát valójában a mozgása érdekelne,és a visszaút(milyen s?rüség? olaj van alapból benne?)lassú-e,vagy gyors?
Húú majdnem elfelejtettem:04 DJ3-as lenne! ;D
Húú majdnem elfelejtettem:04 DJ3-as lenne! ;D
#1388
vendég_norbert78_*
Posted 2004. September 22. - 13:57
#1389
Posted 2004. September 22. - 07:25
#1390
Posted 2004. September 21. - 18:51
#1391
Posted 2004. September 21. - 15:02
marzo súlyadatok: erõsen korrigálva vannak, plusz 200 grammtól (marathon sl) plusz fél kilóig terjedhet (z150)
villanyak nélkül csak az rst ad meg súlyadatokat, tekintve, hogy a marzoé már nme cserélhetõ.
új dj: talán jorust kellene megkérdezni, mintha ezt tesztelte volna. szerintem 110 mm
villanyak nélkül csak az rst ad meg súlyadatokat, tekintve, hogy a marzoé már nme cserélhetõ.
új dj: talán jorust kellene megkérdezni, mintha ezt tesztelte volna. szerintem 110 mm
#1392
vendég_norbert78_*
Posted 2004. September 21. - 11:58
#1393
Posted 2004. September 21. - 10:40
#1394
vendég_norbert78_*
Posted 2004. September 21. - 09:46
nem találtam túl sok mindent a 04s dj3-ról itt a topikban.A honlapon 10et a mali szerint 13at(személyesen anagykerben mondták!) az adattár szerint 11et moccan tuning kitt nélkül. Most mi az igazság ???
#1395
Posted 2004. September 20. - 16:45
#1396
Posted 2004. September 20. - 16:33
a gyári Marzo súlyadatok általában korrektek? és vágatlan nyakkal értendõk (=még a megadottnál is könnyeb lesz a villa valszeg)?
#1397
Posted 2004. September 20. - 14:37
oem - original equipment mounted.
eredetileg gyárban felszerelt alkatrész.
a (váz)gyártó nagy mennyiségben veszi a teló/egyéb készítõtõl a cuccot, ezért árengedménye van, vagy speciális kívánsága, stb. mivel az eladónak nem kell csomagolni (pölö a sh!mano cuccok itthon miért velotrades zacsiban vannak? - mert a velo oem veszi a cuccot, igy nem kap hozzá dobozt, majd itthon csúnya nagy árréssel eladja a nejlonzacsiban...)
hogy a gyártó miért csinál oem cuccot (pölö marzo?) mert ez sokkal nagyobb piac, mint az aftermarket villák piaca. és ha a gyártónak 150-es dj2 kell, mint a specializednek, akkor az is van. kinek mi.
eredetileg gyárban felszerelt alkatrész.
a (váz)gyártó nagy mennyiségben veszi a teló/egyéb készítõtõl a cuccot, ezért árengedménye van, vagy speciális kívánsága, stb. mivel az eladónak nem kell csomagolni (pölö a sh!mano cuccok itthon miért velotrades zacsiban vannak? - mert a velo oem veszi a cuccot, igy nem kap hozzá dobozt, majd itthon csúnya nagy árréssel eladja a nejlonzacsiban...)
hogy a gyártó miért csinál oem cuccot (pölö marzo?) mert ez sokkal nagyobb piac, mint az aftermarket villák piaca. és ha a gyártónak 150-es dj2 kell, mint a specializednek, akkor az is van. kinek mi.
#1398
Posted 2004. September 18. - 22:45
jójó.
2005-ben már lesz
rc
vf
oem
r
vf
tehát vf ígyis úgyis.
2004 oem
rr
rt
r
oem is meg nemis
r
kb ennyi ;D
2005-ben már lesz
rc
vf
oem
r
vf
tehát vf ígyis úgyis.
2004 oem
rr
rt
r
oem is meg nemis
r
kb ennyi ;D
#1399
Posted 2004. September 18. - 22:41
ööö nem egészen.
van rt r meg mégegy tán
az r -t megveheted boltban, mer' nem oem.
az rr (?) meg az rt már oem. az rtnek 170re való letolása az egyedi jellemzõje, az rrnek meg a csilije gyenébb.
2005ben már másképp.
van rt r meg mégegy tán
az r -t megveheted boltban, mer' nem oem.
az rr (?) meg az rt már oem. az rtnek 170re való letolása az egyedi jellemzõje, az rrnek meg a csilije gyenébb.
2005ben már másképp.