szvsz van 1 marzo ami 80mm-t mozog és azt ugytom hogy streetre adták ki az nem lenne jó?
http://www.marzocchi...&IDOggetto=8459
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
Started by
zOrg
, 2002. July 02. 06:48
#941
Posted 2005. February 13. - 18:18
#942
Posted 2005. February 13. - 17:00
a szög 62-63 fok lehet, köszönöm a segítségeteket, úgy néz ki Sherman lesz, ja a Shermanben nem RTWD van, hanem Rapid Travel 2.
Kössz a véleményeteket!
Kössz a véleményeteket!
#943
Posted 2005. February 13. - 15:35
Mitzkey: ha eldöntötted, hogy a marzo jobb, akkor vedd meg nyugodtan, de inkább az ideit mert a QR20 szvsz sux (lehet anyázni). A manitous RTWD még mindíg összenyomja a rugót ? Én azt hittem az már közelebb áll a U turnhoz, de akkor tévedtem.
A véleményem (nekem 04 Drop Off 1-em van ETA-val / lényegében olyan mint az FR csak HSCV helyett SSVF és QR20 helyett sima gyorsszár):
ha változtatható úthosszra van szükséged, akkor arra az ETA nem jó (azzal csak blokkolni tudod a villa mozgását és csökkenteni a magasságát, de blokkolt állapotban nem durvulhatsz a telóval (manual olvasása elõnyben) azért a HSCV jó de igazi különbséget nem fogsz észrevenni
a Flick részletmegoldásai jobbak (hex lockos átütõ, reverse arch, stb.) viszont csak ??? semi bath kenésû (nyilt olajfürdõ szerûség, ami nem csillapít csak ken), a nyílt patronos csillapítás (TPC) eléggé érzékeny az olajszintre és ha az RTWD ténlyeg összenyomja a telót akkor az sux
+ egy kérdés: miért felejtõs a PIKE? szvsz neked az lenne az ideális: olcsó, állítható rugóút keményedés nélkül, lockolható, igazi átütõtengely stb.
A véleményem (nekem 04 Drop Off 1-em van ETA-val / lényegében olyan mint az FR csak HSCV helyett SSVF és QR20 helyett sima gyorsszár):
ha változtatható úthosszra van szükséged, akkor arra az ETA nem jó (azzal csak blokkolni tudod a villa mozgását és csökkenteni a magasságát, de blokkolt állapotban nem durvulhatsz a telóval (manual olvasása elõnyben) azért a HSCV jó de igazi különbséget nem fogsz észrevenni
a Flick részletmegoldásai jobbak (hex lockos átütõ, reverse arch, stb.) viszont csak ??? semi bath kenésû (nyilt olajfürdõ szerûség, ami nem csillapít csak ken), a nyílt patronos csillapítás (TPC) eléggé érzékeny az olajszintre és ha az RTWD ténlyeg összenyomja a telót akkor az sux
+ egy kérdés: miért felejtõs a PIKE? szvsz neked az lenne az ideális: olcsó, állítható rugóút keményedés nélkül, lockolható, igazi átütõtengely stb.
#944
Posted 2005. February 13. - 12:46
simmons:
tényleg jobban jársz ha eladod és kb ugyanannyiért veszel egy olyan villát ami mozog is...
bár szerintem a levegõbe beszélünk itt...
tényleg jobban jársz ha eladod és kb ugyanannyiért veszel egy olyan villát ami mozog is...
bár szerintem a levegõbe beszélünk itt...
Autist Team:)
#945
Posted 2005. February 13. - 11:19
gányold nyugodtan, majd meglátod.
lyukat kifúrtad már? mert így lesz ez a + kis rugó is kb.....
add el azt a mozo...ööö marzót a fenébe már, és vegyél egy telót, JÓ????
ami alapból mozog, és alapból sokat mozog.
és minden gondod megoldódik
Mitzkey: 2005ös z1 fr 3? arra nem gondoltál? szépen mozog, sokat mozog, és nem idióta qr20plus.... igaz, nem leültethetõ, de egy 80mm-es villás vázhoz még elmegy... megszokás kérdése. nem tudsz vmi gyári honlapot, és adatokat linkelni a vázadról? pl a fejcsõszöge mennyi gyárilag?
lyukat kifúrtad már? mert így lesz ez a + kis rugó is kb.....
add el azt a mozo...ööö marzót a fenébe már, és vegyél egy telót, JÓ????
ami alapból mozog, és alapból sokat mozog.
és minden gondod megoldódik
Mitzkey: 2005ös z1 fr 3? arra nem gondoltál? szépen mozog, sokat mozog, és nem idióta qr20plus.... igaz, nem leültethetõ, de egy 80mm-es villás vázhoz még elmegy... megszokás kérdése. nem tudsz vmi gyári honlapot, és adatokat linkelni a vázadról? pl a fejcsõszöge mennyi gyárilag?
#946
Posted 2005. February 13. - 11:10
Úgy nem jó, hogy nem csináltatok új rugót, hanem bennhagyom az eredetit és a tetejére rárakok egy ugyanolyan széles rugót, olyan hosszút ami szükséges, közéjük pedíg egy alátétet rakok ahogy a 2004-es juniorT-ben ??
(Tehát az eredeti rugó+egy kisebb rugó, közöttük pedig egy alátét, hogy ne szoruljanak össze)
(Tehát az eredeti rugó+egy kisebb rugó, közöttük pedig egy alátét, hogy ne szoruljanak össze)
#947
Posted 2005. February 13. - 10:55
Na máris jó, viszont pontos adat kéne mert a 65 az is jó, de épphogy a 70 viszont már túl meredek..
Bár én a DH cruiserekbõl indulok ki, de akkoris.
Bár én a DH cruiserekbõl indulok ki, de akkoris.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#948
Posted 2005. February 13. - 10:48
#949
Posted 2005. February 13. - 10:33
Könyörgöm gondolkozz hogy a villaszög mennyi lehet beleteszel egy villát, szerinted belefé fog állni a kerék?
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#950
Posted 2005. February 13. - 10:30
kössz thez, de a Pike nem érdekel... A Sherman 130-ról 90-re való állítása a rugó összenyomódásával történik, magyarul kõkemény lesz... most már csak az a kérdés, hogyha Shermannel 115-120 fok a villaszög, akkor az egy cnitvel magasabb Z1 FR ETAnál még rosszabb a helyzet, bár sztem a Z1 FR ETA kicsit komolyabb a qr 20-on kívûl, mert a csillapítása is ugyanaz mint a 888-nek, meg van benne ETA is, ami nem egy rossz dolog. A Shermanben TPC van a kompresszió állítása állítólag semmit sem ér, a visszaútcsillapítás se sokata Z1 FR ETA-ról meg azt hallottam, hogy nagyon tág határok között állítható minden, igaz, hogy ezt a telót nem sokan ismerik, de csillapításban, és az ETA-ban megegyezik a Z150 Freeride-al, ami ugyan rohadt erõs teló, de nehezebb egy boxxernél is (kábé 3300-3400g) ... (lásd. 2004 júnisui Bikemag)
#951
Posted 2005. February 13. - 10:15
gányolással, rugókováccsal.
amúgy meg nyilván nagyobb rugók kellenek bele, valamint ki kell venni a nyomórúd feje alól egy egy 2cm-es gumibakot, hogy nagyobb rugóút ezáltal is biztosítva legyen.
utóbbit otthon is meg tudod csinálni, de egy rugót nem kéne összecigánykodni.
amúgy meg nyilván nagyobb rugók kellenek bele, valamint ki kell venni a nyomórúd feje alól egy egy 2cm-es gumibakot, hogy nagyobb rugóút ezáltal is biztosítva legyen.
utóbbit otthon is meg tudod csinálni, de egy rugót nem kéne összecigánykodni.
#952
Posted 2005. February 13. - 10:15
Azt szeretném kérdezni, hogy mibõl áll a gyári tuning kit 110-rõl 130mm-re egy dj2-höz??És ezt a rugóút növelést otthon, hogy tudom megcsinálni olcsón, hogy ne kelljen megvennem egy tuning kitet?
Mivel ez sincs leírva kb 10 oldalanként:
hosszabb rugóból (rugókovácsnál vehetsz olcsóbban de ha címet kérdezel megharaplak :gwizd: )
#953
Posted 2005. February 13. - 09:46
Azt szeretném kérdezni, hogy mibõl áll a gyári tuning kit 110-rõl 130mm-re egy dj2-höz??És ezt a rugóút növelést otthon, hogy tudom megcsinálni olcsón, hogy ne kelljen megvennem egy tuning kitet?
#954
Posted 2005. February 12. - 21:30
szeva
tudja valaki hogy és hol kell állitani a 2005ös 888rcn a rugokeménységét
mert fent van valami compresion meg rebund de tul puha még
üdv
Egészen meglepõen
#955
Posted 2005. February 12. - 21:24
szét kell szedni és valahol bennt tudod állítani az elõfeszítést. ilyen kis rovátkák vannak, talán a nyomórúdon.
#956
Posted 2005. February 12. - 19:53
szeva
tudja valaki hogy és hol kell állitani a 2005ös 888rcn a rugokeménységét
mert fent van valami compresion meg rebund de tul puha még
üdv
tudja valaki hogy és hol kell állitani a 2005ös 888rcn a rugokeménységét
mert fent van valami compresion meg rebund de tul puha még
üdv
#957
Posted 2005. February 12. - 19:42
115 fokos villaszög?Nem zavar?
Ha 15 fokos az máris jobb, lehet vele 80 fokos lejtõn királyul zúzni;)
Ha 15 fokos az máris jobb, lehet vele 80 fokos lejtõn királyul zúzni;)
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#958
Posted 2005. February 12. - 19:36
van még egy olyan opció, hogy megveszed pl egy pike-t.
majd ezt leülteted 9 centire, és ha esetleg megveszel egy nagyobb vázat egyszer, akkor simán csak ki kell húzni a villát a tekerõvel.
illetve pl serman(és a többi manitou is) ugyesen leültethetõ, és 8 centitn lehet használni.(ha minden igaz, ennek járj utána!)
talán a marzók is!
majd kihúzod....
ez egy cseles megoldás, lehet érdemes utánajárnod!
majd ezt leülteted 9 centire, és ha esetleg megveszel egy nagyobb vázat egyszer, akkor simán csak ki kell húzni a villát a tekerõvel.
illetve pl serman(és a többi manitou is) ugyesen leültethetõ, és 8 centitn lehet használni.(ha minden igaz, ennek járj utána!)
talán a marzók is!
majd kihúzod....
ez egy cseles megoldás, lehet érdemes utánajárnod!
#959
Posted 2005. February 12. - 19:35
Ez a 115-120 fok ez hogy jött ki?
5 fok különbség van egy CC, meg egy DH monstrum fejcsõszöge között ám... (73-68 fok pl.)
5 fok különbség van egy CC, meg egy DH monstrum fejcsõszöge között ám... (73-68 fok pl.)
Aktuális civil
#960
Posted 2005. February 12. - 19:30
A Sherman szerintem merevebb teló (Reverse Arch, meg a Hex Lock a létezõ legjobb átütõtengely), de a '04 Z1 FR ETA szerintem többet tud (HSCV, ugyanez van 888-ben, meg az ETA is jól jön), csak az a kár, hogy a bringám elejét a Flick 9 cm-vel emeli... ebben csak az a baj, hogy nagyon oúgy néz ki, hpgy kitörhet, mert amikor 9 cm könyvet pakoltam alá, 115-120 fok körül van a villaszög a Flickkel, a Z1-el meg akkor 10 cm lenne... , ami valljuk be nem valami szerencsés, mert hát kitörhet... kis telót meg nem akarok, mert minek fizessek ki kábé 100ezret egy Sherman Jumpur-ért, ha csak merevvázba jó, mert én úgy szeretnék telót venni, hogy belemenjen a merevvázamba is, de egy késõbbi rugóstagos vázba is jó legyen...