Elso maratonjan jol teljesitett vadiuj MXR-em: a Matra koves-sziklas lejtoin siman vettem 50-60-nal a lejtoket .-)))
Nehany kerdes a "szakertokhoz": mivel erdemes vedeni a becsuszoszarat a homok,viz,kovek,stb. ellen ? Erdemes-e pumpat venni a legrugohoz, es mibe kerul egy ilyen ?
udv,
mrc.marzofan
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
Indította
zOrg
, 2002. július 02. 06:48
#2921
Írta 2002. szeptember 09. - 13:24
#2922
Írta 2002. szeptember 09. - 12:56
nem lehet, hogy anyaghibásvolt? gari voltmégrána ezek után vegyek használt wedget?
#2923
Írta 2002. szeptember 09. - 10:51
#2924
Írta 2002. szeptember 09. - 09:38
Mostanában különös történet száll szájról szájra Esztergomban. ;D
Történt.hogy egy sporttárs beszerelt egy Bomber Z1 Wedge-t egy Máli mámba vázba és igencsak csopperes lett a gép,nagyon is!
majd ugratgatott,frírájdolt,mígnem pénteken leugrott egy parkolónál a félméteres(nem is nagy)letörésen,szépen letette a hátulját,majd az elejét,és
reccs!!!
Csávó a földön,mellette a bringa néhány méterrel odébb a teló.
megadta magát!
A telót használtan vette 60e-ért!
mindkét becsúszószár eltört,gyerek lefejelte a kormányt,az alsó ajka allatt ínyéig átszakadt a bõr,szó szerint lógott a szája,ömlött a vér ;D
Történt.hogy egy sporttárs beszerelt egy Bomber Z1 Wedge-t egy Máli mámba vázba és igencsak csopperes lett a gép,nagyon is!
majd ugratgatott,frírájdolt,mígnem pénteken leugrott egy parkolónál a félméteres(nem is nagy)letörésen,szépen letette a hátulját,majd az elejét,és
reccs!!!
Csávó a földön,mellette a bringa néhány méterrel odébb a teló.
megadta magát!
A telót használtan vette 60e-ért!
mindkét becsúszószár eltört,gyerek lefejelte a kormányt,az alsó ajka allatt ínyéig átszakadt a bõr,szó szerint lógott a szája,ömlött a vér ;D
#2925
Írta 2002. szeptember 07. - 10:53
Jó, legyen ;D
Most Te voltál az okosabb!
Jegyezdd meg jól, mert ritkán mondok ilyet!
privát meg ment.
Most Te voltál az okosabb!
Jegyezdd meg jól, mert ritkán mondok ilyet!
privát meg ment.
#2926
Írta 2002. szeptember 07. - 00:41
az Exr az 100mm !!...
az Mx comp 85mm /modosithato 105mm-re kesobb.../
az Mx pro eta es comp eta 1-1 sza'r levegos , spiral rugos variacioja edekes meg..
khm !! de maradjunk a Z1 eseknel...
az Mx comp 85mm /modosithato 105mm-re kesobb.../
az Mx pro eta es comp eta 1-1 sza'r levegos , spiral rugos variacioja edekes meg..
khm !! de maradjunk a Z1 eseknel...
#2927
Írta 2002. szeptember 07. - 00:22
jovore nem lessz MXC
naccsagsorrendbe :
marathon sl , s MX comp , pro eta , comp eta , EXR , dirt jumperek ,z1 esek..shiver ......Dh stb...
rob szemelyes kerdeseket privatba oke..
naccsagsorrendbe :
marathon sl , s MX comp , pro eta , comp eta , EXR , dirt jumperek ,z1 esek..shiver ......Dh stb...
rob szemelyes kerdeseket privatba oke..
#2928
Írta 2002. szeptember 06. - 18:34
Killer
Nem csak a Marathon lesz 85 és 105, hanem az MXC és az MXR is, vagyis az összes villa.
Szóval nem mondod honnan az info...
Kitalálhatom? Igentmondasz, ha kitalálom?
Nem csak a Marathon lesz 85 és 105, hanem az MXC és az MXR is, vagyis az összes villa.
Szóval nem mondod honnan az info...
Kitalálhatom? Igentmondasz, ha kitalálom?
#2929
Írta 2002. szeptember 06. - 05:16
Szia!
Az EXC-rõl nem tok semmit
Az MXR: 80 mm utas, levegõ rugós, olajcsillapításos.
MXC: 100 mm utas, ugyanaz, de sebességérzékeny szelep van a csillapításban, és állítható is (a csili).
Létezik egy "MXR Air" nevü is aminek nem állítható a csillapítása, de a szelepje sebességérzékeny, bár ezt csak a MALI katalógusban láttam. Nekik elég sok Marzi-juk van (Népfürdõ utca), de a Big-Bike-ben is és a Ride-Bikeban is találsz és ott kicsit olcsóbb, és hitel is van. A legtöbb használt telót a Bike Bergusonnál találod. A címek miatt nézz meg egy Bike Mag-ot, vagy a netet.
Az EXC-rõl nem tok semmit
Az MXR: 80 mm utas, levegõ rugós, olajcsillapításos.
MXC: 100 mm utas, ugyanaz, de sebességérzékeny szelep van a csillapításban, és állítható is (a csili).
Létezik egy "MXR Air" nevü is aminek nem állítható a csillapítása, de a szelepje sebességérzékeny, bár ezt csak a MALI katalógusban láttam. Nekik elég sok Marzi-juk van (Népfürdõ utca), de a Big-Bike-ben is és a Ride-Bikeban is találsz és ott kicsit olcsóbb, és hitel is van. A legtöbb használt telót a Bike Bergusonnál találod. A címek miatt nézz meg egy Bike Mag-ot, vagy a netet.
#2930
Írta 2002. szeptember 05. - 23:57
Udv Rob..
voltakepp en a z1 re tokozodtam , azert azt irtam..amugy igaz a marathonra is sokminden belolle ..ami meg uj talan ha mar a marathon-nal jarunk / bar nem nagy dolog inkabb erdekes../ 85mm es 105 mm rug.uttal lesznek..szinek : blue pearl..gun metal gray
az"egyik " ujsaggal kozeli baratsagban vagyok /van egy-ket kozeli barat akik tesztelnek nekik ..de ezek meg megjelenes elott jutnak el hozzatok..
sajna van egy franya torveny , hogy szerkesztoseg elott semmi infot nem lehet kiadni..!
utanna is csak amit jovahagynak ./kb ami megjelenik az ujsagban keobb../
epp svajcban volt a teszteles onnan jottek vissza, es akadt a szemem ala egy z1..
erre figy
voltakepp en a z1 re tokozodtam , azert azt irtam..amugy igaz a marathonra is sokminden belolle ..ami meg uj talan ha mar a marathon-nal jarunk / bar nem nagy dolog inkabb erdekes../ 85mm es 105 mm rug.uttal lesznek..szinek : blue pearl..gun metal gray
az"egyik " ujsaggal kozeli baratsagban vagyok /van egy-ket kozeli barat akik tesztelnek nekik ..de ezek meg megjelenes elott jutnak el hozzatok..
sajna van egy franya torveny , hogy szerkesztoseg elott semmi infot nem lehet kiadni..!
utanna is csak amit jovahagynak ./kb ami megjelenik az ujsagban keobb../
epp svajcban volt a teszteles onnan jottek vissza, es akadt a szemem ala egy z1..
erre figy
#2931
Írta 2002. szeptember 05. - 17:50
Killer
Kimaradt, hogy a Marathon-nak is lesz acélrugós, és levegõs változata is, az acélos S, a levegõs SL néven. Z1-nél szintén. (lesz 130-as levegõs Z1-es!)
Amúgy baromi jólinformált vagy! (melyik USA újságot olvasod?)
Kimaradt, hogy a Marathon-nak is lesz acélrugós, és levegõs változata is, az acélos S, a levegõs SL néven. Z1-nél szintén. (lesz 130-as levegõs Z1-es!)
Amúgy baromi jólinformált vagy! (melyik USA újságot olvasod?)
#2932
Írta 2002. szeptember 05. - 15:31
Kinek van itt '98 Bomber Z3 Light-ja???!!!
Nem tudom honnan lehet beszerezni egy ilyen kis fehér csillapító gyûrût(akinek van , biztos tudja mi ez...áltlába 2000km után eltörik).
Hívtam már a Kerékvárat, akik a közvetlen Marzocchi
importátotrtól is csak egyet tudtak beszerezni...se a MALI...
Nem tudom honnan lehet beszerezni egy ilyen kis fehér csillapító gyûrût(akinek van , biztos tudja mi ez...áltlába 2000km után eltörik).
Hívtam már a Kerékvárat, akik a közvetlen Marzocchi
importátotrtól is csak egyet tudtak beszerezni...se a MALI...
#2933
Írta 2002. szeptember 05. - 08:43
ja tényleg a jövõ évi z1-eket hol láttad, mert én egy külföldi újságban láttam a dirt jumper monstert...
#2934
Írta 2002. szeptember 04. - 23:47
na...
ketfele z1 lessz z1.FR sl es a z1.FR....
amik mar elhangoztak azokat nem reszletezem..
..de amirol meg nem hallottam...
a Z1 FR sl..
130mm levego rugo..Mg "monolite" szarak..ECC(5 position) csillapitas..integrated fender option.
szin szamba piros , titan..
z1 FR ..
130mm spiral rug. uj ! ETA csillapitas ,Mg "monolite" szarak, lehet a mar emlitett gyorszaras QR 20- al rendelni ..
szinten a sarvedo /igeny szerint /
szin :titan gun metal gray,black/qr20 csak !../
ECC.5 : levego rugos villakban lessz. 5 varialhato csillapitas menet kozben is..a csill lassitasaval a villa rug.ut csokkenese szarmazik , aminek a vegeredmenye maszasnal a kedvezobb geometria .
1 es 2 pozicio a gyors csillapitast eredmenyezi , 3 es 4 lassitja a csillapitast gyors sprintekhez , maszashoz amig az 5. variacio lezarja a telo csillapitasat teljesen szuper meredek dolgokhoz
ETA / external travel adjuster / :ez a spiral rugos variacioknal fellelheto csillapitasi forma .egy kis bizbasz 90 fokos eltekeresevel lehet zarni a csillapitast ami szinten becsuszott allapotban ertendo.. az uj dolog hogy marad 30mm rugo ut ..
/..sz.v.sz ezjobb mint az elozo mert a teljesen merev zart allapotban neha erdekes alaku targykon eleg kemeny avergodni..szal szerintem a a 30mm rug.ut az jol jon ..de kinek hogy .. >...ha sima terepen nezzuk akko a ecc5 teljes merev valtozata a kiraly .../
Mg monolite ; a villaszar es a M hid egydarab magnezium .
Fender option : pengen kinezo elso sarvedo ami a villahoz lett gyartva ,a koronara lehet felnyomatni ...nagyon igenyes ! ...talan egy kepet felrakok valahova , ha esetleg van valakinek akko legyszi
KB ennyi .. a Dh rajongoknak .. hehe /shiver ,juniot T superT ,Monster T superMonster villaknal / stucnit akar el is lehet dobni jon a villaval ugyn. "hanole bar clamp " 55mm es 63mm hosszal.
kocsit hosszu bocs erte....
ketfele z1 lessz z1.FR sl es a z1.FR....
amik mar elhangoztak azokat nem reszletezem..
..de amirol meg nem hallottam...
a Z1 FR sl..
130mm levego rugo..Mg "monolite" szarak..ECC(5 position) csillapitas..integrated fender option.
szin szamba piros , titan..
z1 FR ..
130mm spiral rug. uj ! ETA csillapitas ,Mg "monolite" szarak, lehet a mar emlitett gyorszaras QR 20- al rendelni ..
szinten a sarvedo /igeny szerint /
szin :titan gun metal gray,black/qr20 csak !../
ECC.5 : levego rugos villakban lessz. 5 varialhato csillapitas menet kozben is..a csill lassitasaval a villa rug.ut csokkenese szarmazik , aminek a vegeredmenye maszasnal a kedvezobb geometria .
1 es 2 pozicio a gyors csillapitast eredmenyezi , 3 es 4 lassitja a csillapitast gyors sprintekhez , maszashoz amig az 5. variacio lezarja a telo csillapitasat teljesen szuper meredek dolgokhoz
ETA / external travel adjuster / :ez a spiral rugos variacioknal fellelheto csillapitasi forma .egy kis bizbasz 90 fokos eltekeresevel lehet zarni a csillapitast ami szinten becsuszott allapotban ertendo.. az uj dolog hogy marad 30mm rugo ut ..
/..sz.v.sz ezjobb mint az elozo mert a teljesen merev zart allapotban neha erdekes alaku targykon eleg kemeny avergodni..szal szerintem a a 30mm rug.ut az jol jon ..de kinek hogy .. >...ha sima terepen nezzuk akko a ecc5 teljes merev valtozata a kiraly .../
Mg monolite ; a villaszar es a M hid egydarab magnezium .
Fender option : pengen kinezo elso sarvedo ami a villahoz lett gyartva ,a koronara lehet felnyomatni ...nagyon igenyes ! ...talan egy kepet felrakok valahova , ha esetleg van valakinek akko legyszi
KB ennyi .. a Dh rajongoknak .. hehe /shiver ,juniot T superT ,Monster T superMonster villaknal / stucnit akar el is lehet dobni jon a villaval ugyn. "hanole bar clamp " 55mm es 63mm hosszal.
kocsit hosszu bocs erte....
#2935
Írta 2002. szeptember 04. - 21:34
és ki nem ??? ??? ??? ???
én is elcserélném.. ha lenne 2001-es z3-mam.
;D ;D ;D
én is elcserélném.. ha lenne 2001-es z3-mam.
;D ;D ;D
#2936
Írta 2002. szeptember 04. - 20:42
a 2001-es Z3 jobban nez ki! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
na jo elcserelem egy 2003as DJ-re! De csak most! ;D ;D
na jo elcserelem egy 2003as DJ-re! De csak most! ;D ;D
#2937
Írta 2002. szeptember 04. - 20:01
#2938
Írta 2002. szeptember 04. - 19:21
Akkor mi van még titokban ?
Kép van, tech info van, igaz ez még hiányos, tudni kéne melyikben mi és mennyire állítható !
Kép van, tech info van, igaz ez még hiányos, tudni kéne melyikben mi és mennyire állítható !
#2939
Írta 2002. szeptember 04. - 19:16
Az új DirtJumpereknek és a Z1-eseknek 32-es a becsúszójuk...
A QR20 mostmár a villa alján is gyorszáras, nem 4-es imbusszal megy.
No Comment.
(és a V-fékszem felejtõs...)
A QR20 mostmár a villa alján is gyorszáras, nem 4-es imbusszal megy.
No Comment.
(és a V-fékszem felejtõs...)
#2940
Írta 2002. szeptember 04. - 06:56
most volt elottem egy '03 z1 .. mit mondjak isteni ..
.... probalok publikalhato infot kicsikarni...
.... probalok publikalhato infot kicsikarni...