Elso maratonjan jol teljesitett vadiuj MXR-em: a Matra koves-sziklas lejtoin siman vettem 50-60-nal a lejtoket .-)))
Nehany kerdes a "szakertokhoz": mivel erdemes vedeni a becsuszoszarat a homok,viz,kovek,stb. ellen ? Erdemes-e pumpat venni a legrugohoz, es mibe kerul egy ilyen ?
udv,
mrc.marzofan
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
Started by
zOrg
, 2002. July 02. 06:48
#2921
Posted 2002. September 09. - 13:24
#2922
Posted 2002. September 09. - 12:56
#2923
Posted 2002. September 09. - 10:51
#2924
Posted 2002. September 09. - 09:38
Mostanában különös történet száll szájról szájra Esztergomban. ;D
Történt.hogy egy sporttárs beszerelt egy Bomber Z1 Wedge-t egy Máli mámba vázba és igencsak csopperes lett a gép,nagyon is!
majd ugratgatott,frírájdolt,mígnem pénteken leugrott egy parkolónál a félméteres(nem is nagy)letörésen,szépen letette a hátulját,majd az elejét,és
reccs!!!
Csávó a földön,mellette a bringa néhány méterrel odébb a teló.
megadta magát!
A telót használtan vette 60e-ért!
mindkét becsúszószár eltört,gyerek lefejelte a kormányt,az alsó ajka allatt ínyéig átszakadt a bõr,szó szerint lógott a szája,ömlött a vér ;D
Történt.hogy egy sporttárs beszerelt egy Bomber Z1 Wedge-t egy Máli mámba vázba és igencsak csopperes lett a gép,nagyon is!
majd ugratgatott,frírájdolt,mígnem pénteken leugrott egy parkolónál a félméteres(nem is nagy)letörésen,szépen letette a hátulját,majd az elejét,és
reccs!!!
Csávó a földön,mellette a bringa néhány méterrel odébb a teló.
megadta magát!
A telót használtan vette 60e-ért!
mindkét becsúszószár eltört,gyerek lefejelte a kormányt,az alsó ajka allatt ínyéig átszakadt a bõr,szó szerint lógott a szája,ömlött a vér ;D
#2925
Posted 2002. September 07. - 10:53
Jó, legyen ;D
Most Te voltál az okosabb!
Jegyezdd meg jól, mert ritkán mondok ilyet!
privát meg ment.
Most Te voltál az okosabb!
Jegyezdd meg jól, mert ritkán mondok ilyet!
privát meg ment.
#2926
Posted 2002. September 07. - 00:41
az Exr az 100mm !!...
az Mx comp 85mm /modosithato 105mm-re kesobb.../
az Mx pro eta es comp eta 1-1 sza'r levegos , spiral rugos variacioja edekes meg..
khm !! de maradjunk a Z1 eseknel...
az Mx comp 85mm /modosithato 105mm-re kesobb.../
az Mx pro eta es comp eta 1-1 sza'r levegos , spiral rugos variacioja edekes meg..
khm !! de maradjunk a Z1 eseknel...
#2927
Posted 2002. September 07. - 00:22
jovore nem lessz MXC 
naccsagsorrendbe :
marathon sl , s MX comp , pro eta , comp eta , EXR , dirt jumperek ,z1 esek..shiver ......Dh stb...
rob szemelyes kerdeseket privatba oke..
naccsagsorrendbe :
marathon sl , s MX comp , pro eta , comp eta , EXR , dirt jumperek ,z1 esek..shiver ......Dh stb...
rob szemelyes kerdeseket privatba oke..
#2928
Posted 2002. September 06. - 18:34
Killer
Nem csak a Marathon lesz 85 és 105, hanem az MXC és az MXR is, vagyis az összes villa.
Szóval nem mondod honnan az info...
Kitalálhatom? Igentmondasz, ha kitalálom?
Nem csak a Marathon lesz 85 és 105, hanem az MXC és az MXR is, vagyis az összes villa.
Szóval nem mondod honnan az info...
Kitalálhatom? Igentmondasz, ha kitalálom?
#2929
Posted 2002. September 06. - 05:16
Szia!
Az EXC-rõl nem tok semmit
Az MXR: 80 mm utas, levegõ rugós, olajcsillapításos.
MXC: 100 mm utas, ugyanaz, de sebességérzékeny szelep van a csillapításban, és állítható is (a csili).
Létezik egy "MXR Air" nevü is aminek nem állítható a csillapítása, de a szelepje sebességérzékeny, bár ezt csak a MALI katalógusban láttam. Nekik elég sok Marzi-juk van (Népfürdõ utca), de a Big-Bike-ben is és a Ride-Bikeban is találsz és ott kicsit olcsóbb, és hitel is van. A legtöbb használt telót a Bike Bergusonnál találod. A címek miatt nézz meg egy Bike Mag-ot, vagy a netet.
Az EXC-rõl nem tok semmit
Az MXR: 80 mm utas, levegõ rugós, olajcsillapításos.
MXC: 100 mm utas, ugyanaz, de sebességérzékeny szelep van a csillapításban, és állítható is (a csili).
Létezik egy "MXR Air" nevü is aminek nem állítható a csillapítása, de a szelepje sebességérzékeny, bár ezt csak a MALI katalógusban láttam. Nekik elég sok Marzi-juk van (Népfürdõ utca), de a Big-Bike-ben is és a Ride-Bikeban is találsz és ott kicsit olcsóbb, és hitel is van. A legtöbb használt telót a Bike Bergusonnál találod. A címek miatt nézz meg egy Bike Mag-ot, vagy a netet.
#2930
Posted 2002. September 05. - 23:57
Udv Rob..
voltakepp en a z1 re tokozodtam , azert azt irtam..amugy igaz a marathonra is sokminden belolle ..ami meg uj talan ha mar a marathon-nal jarunk / bar nem nagy dolog inkabb erdekes../ 85mm es 105 mm rug.uttal lesznek..szinek : blue pearl..gun metal gray
az"egyik " ujsaggal kozeli baratsagban vagyok /van egy-ket kozeli barat akik tesztelnek nekik ..de ezek meg megjelenes elott jutnak el hozzatok..
sajna van egy franya torveny , hogy szerkesztoseg elott semmi infot nem lehet kiadni..!
utanna is csak amit jovahagynak ./kb ami megjelenik az ujsagban keobb../
epp svajcban volt a teszteles onnan jottek vissza, es akadt a szemem ala egy z1..
erre figy
voltakepp en a z1 re tokozodtam , azert azt irtam..amugy igaz a marathonra is sokminden belolle ..ami meg uj talan ha mar a marathon-nal jarunk / bar nem nagy dolog inkabb erdekes../ 85mm es 105 mm rug.uttal lesznek..szinek : blue pearl..gun metal gray
az"egyik " ujsaggal kozeli baratsagban vagyok /van egy-ket kozeli barat akik tesztelnek nekik ..de ezek meg megjelenes elott jutnak el hozzatok..
sajna van egy franya torveny , hogy szerkesztoseg elott semmi infot nem lehet kiadni..!
utanna is csak amit jovahagynak ./kb ami megjelenik az ujsagban keobb../
epp svajcban volt a teszteles onnan jottek vissza, es akadt a szemem ala egy z1..
erre figy
#2931
Posted 2002. September 05. - 17:50
Killer
Kimaradt, hogy a Marathon-nak is lesz acélrugós, és levegõs változata is, az acélos S, a levegõs SL néven. Z1-nél szintén. (lesz 130-as levegõs Z1-es!)
Amúgy baromi jólinformált vagy! (melyik USA újságot olvasod?)
Kimaradt, hogy a Marathon-nak is lesz acélrugós, és levegõs változata is, az acélos S, a levegõs SL néven. Z1-nél szintén. (lesz 130-as levegõs Z1-es!)
Amúgy baromi jólinformált vagy! (melyik USA újságot olvasod?)
#2932
Posted 2002. September 05. - 15:31
Kinek van itt '98 Bomber Z3 Light-ja???!!!
Nem tudom honnan lehet beszerezni egy ilyen kis fehér csillapító gyûrût(akinek van , biztos tudja mi ez...áltlába 2000km után eltörik).
Hívtam már a Kerékvárat, akik a közvetlen Marzocchi
importátotrtól is csak egyet tudtak beszerezni...se a MALI...
Nem tudom honnan lehet beszerezni egy ilyen kis fehér csillapító gyûrût(akinek van , biztos tudja mi ez...áltlába 2000km után eltörik).
Hívtam már a Kerékvárat, akik a közvetlen Marzocchi
importátotrtól is csak egyet tudtak beszerezni...se a MALI...
#2933
Posted 2002. September 05. - 08:43
ja tényleg a jövõ évi z1-eket hol láttad, mert én egy külföldi újságban láttam a dirt jumper monstert...
#2934
Posted 2002. September 04. - 23:47
na...
ketfele z1 lessz z1.FR sl es a z1.FR....
amik mar elhangoztak azokat nem reszletezem..
..de amirol meg nem hallottam...
a Z1 FR sl..
130mm levego rugo..Mg "monolite" szarak..ECC(5 position) csillapitas..integrated fender option.
szin szamba piros , titan..
z1 FR ..
130mm spiral rug. uj ! ETA csillapitas ,Mg "monolite" szarak, lehet a mar emlitett gyorszaras QR 20- al rendelni ..
szinten a sarvedo /igeny szerint /
szin :titan gun metal gray,black/qr20 csak !../
ECC.5 : levego rugos villakban lessz. 5 varialhato csillapitas menet kozben is..a csill lassitasaval a villa rug.ut csokkenese szarmazik , aminek a vegeredmenye maszasnal a kedvezobb geometria .
1 es 2 pozicio a gyors csillapitast eredmenyezi , 3 es 4 lassitja a csillapitast gyors sprintekhez , maszashoz amig az 5. variacio lezarja a telo csillapitasat teljesen szuper meredek dolgokhoz
ETA / external travel adjuster / :ez a spiral rugos variacioknal fellelheto csillapitasi forma .egy kis bizbasz 90 fokos eltekeresevel lehet zarni a csillapitast ami szinten becsuszott allapotban ertendo.. az uj dolog hogy marad 30mm rugo ut ..
/..sz.v.sz ezjobb mint az elozo mert a teljesen merev zart allapotban neha erdekes alaku targykon eleg kemeny avergodni..szal szerintem a a 30mm rug.ut az jol jon ..de kinek hogy .. >
...ha sima terepen nezzuk akko a ecc5 teljes merev valtozata a kiraly .../
Mg monolite ; a villaszar es a M hid egydarab magnezium .
Fender option : pengen kinezo elso sarvedo ami a villahoz lett gyartva ,a koronara lehet felnyomatni ...nagyon igenyes ! ...talan egy kepet felrakok valahova , ha esetleg van valakinek akko legyszi
KB ennyi .. a Dh rajongoknak .. hehe
/shiver ,juniot T superT ,Monster T superMonster villaknal / stucnit akar el is lehet dobni jon a villaval ugyn. "hanole bar clamp " 55mm es 63mm hosszal.
kocsit hosszu bocs erte....
ketfele z1 lessz z1.FR sl es a z1.FR....
amik mar elhangoztak azokat nem reszletezem..
..de amirol meg nem hallottam...
a Z1 FR sl..
130mm levego rugo..Mg "monolite" szarak..ECC(5 position) csillapitas..integrated fender option.
szin szamba piros , titan..
z1 FR ..
130mm spiral rug. uj ! ETA csillapitas ,Mg "monolite" szarak, lehet a mar emlitett gyorszaras QR 20- al rendelni ..
szinten a sarvedo /igeny szerint /
szin :titan gun metal gray,black/qr20 csak !../
ECC.5 : levego rugos villakban lessz. 5 varialhato csillapitas menet kozben is..a csill lassitasaval a villa rug.ut csokkenese szarmazik , aminek a vegeredmenye maszasnal a kedvezobb geometria .
1 es 2 pozicio a gyors csillapitast eredmenyezi , 3 es 4 lassitja a csillapitast gyors sprintekhez , maszashoz amig az 5. variacio lezarja a telo csillapitasat teljesen szuper meredek dolgokhoz
ETA / external travel adjuster / :ez a spiral rugos variacioknal fellelheto csillapitasi forma .egy kis bizbasz 90 fokos eltekeresevel lehet zarni a csillapitast ami szinten becsuszott allapotban ertendo.. az uj dolog hogy marad 30mm rugo ut ..
/..sz.v.sz ezjobb mint az elozo mert a teljesen merev zart allapotban neha erdekes alaku targykon eleg kemeny avergodni..szal szerintem a a 30mm rug.ut az jol jon ..de kinek hogy .. >
Mg monolite ; a villaszar es a M hid egydarab magnezium .
Fender option : pengen kinezo elso sarvedo ami a villahoz lett gyartva ,a koronara lehet felnyomatni ...nagyon igenyes ! ...talan egy kepet felrakok valahova , ha esetleg van valakinek akko legyszi
KB ennyi .. a Dh rajongoknak .. hehe
kocsit hosszu bocs erte....
#2935
Posted 2002. September 04. - 21:34
#2936
Posted 2002. September 04. - 20:42
a 2001-es Z3 jobban nez ki! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
na jo elcserelem egy 2003as DJ-re! De csak most! ;D ;D
na jo elcserelem egy 2003as DJ-re! De csak most! ;D ;D
#2937
Posted 2002. September 04. - 20:01
#2938
Posted 2002. September 04. - 19:21
Akkor mi van még titokban ?
Kép van, tech info van, igaz ez még hiányos, tudni kéne melyikben mi és mennyire állítható !
Kép van, tech info van, igaz ez még hiányos, tudni kéne melyikben mi és mennyire állítható !
#2939
Posted 2002. September 04. - 19:16
Az új DirtJumpereknek és a Z1-eseknek 32-es a becsúszójuk...
A QR20 mostmár a villa alján is gyorszáras, nem 4-es imbusszal megy.
No Comment.
(és a V-fékszem felejtõs...)
A QR20 mostmár a villa alján is gyorszáras, nem 4-es imbusszal megy.
No Comment.
(és a V-fékszem felejtõs...)
#2940
Posted 2002. September 04. - 06:56
most volt elottem egy '03 z1 .. mit mondjak isteni ..
.... probalok publikalhato infot kicsikarni...
.... probalok publikalhato infot kicsikarni...

Sign In
Create Account
This topic is locked
Back to top






