Üdv.
-A ferrarit és azon belül bizonyos pilótákat pld sumahert és raikönent mindig is nyomták valamiért miért.....?:mad:
-Anno még a sumis korszakban is volt egy futam amikor már szinte rászoltak Barichellora hogy áljonfélre mert jön mögötte a híres sumaherke.:wtf:
-Elég kiábrándító az is hogy idei szezonban a nagy és híres nevezetes ferrari-nak még csak most jött össze az elsõ(remélem az utolsó is) gyõzelem.:wtf:
-Ja meg az is kicsit égõ a ferrari számára hogy,egy ilyen kis csapat mint a Force India tartani tudta a lépést egy olyan autóval amiben még ráadásúl kersz(vagy mi a szar) is van.:chin:
-Egyenlõre ennyit mazsoláztam össze ami b**sza csõrömet.
És hol van idén a Mclaren, kicsit égõ, hogy a kiscsapatok megelõzik a pontversenyben...
fu vannak itt megfigyelesek keremszepen
a FIA sokaig kedvezmenyezett a Ferrarinak, ez politika. ennyi. ahol nagy penzek forognak, mindig lesz korrupcio. De ez sokkal inkabb a FIA-ra nezve szegyen. [Max Mosley...]
minden csapatban van elso es masodik szamu pilota, nem csak Schumacher mellett van/volt alarendelt csapattars. jo reggelt.
a maradek 3 idezett reszre meg csak annyit tudok mondani, hogy a Brawn elso 6 versenyen nyujtott eredmenyet leginkabb egy szabaly felreertelmezesnek koszonhetik, es nem annak hogy Jenson vagy Rubens vilagbajnok szintu pilota. Ugye egy par eve mar versenyez mindketto, de folyamatosan a "futottak meg" kategoriaba tartoztak. nem veletlenul.
Minden evben valtoznak az eloirasok, szabalyok az autok kinezetet/felepiteset illetoen. Ok ugy ertelmeztek a szabalyokat hogy szabad hatso dupla diffuzort hasznalni, a tobbi csapat [beleertve a Ferrarit es a McLaren-t is] ugy hogy nem. Ergo a Brawn autok lenyegesen jobbak voltak egy szerencses korulmeny miatt. Kellett egy kis ido hogy a csapatok hirtelen szezon kozben, tesztelesi lehetoseg nelkul atepitsek az autoikat, addig nyilvan Buttonek tonkrevertek oket. Most mar hogy minden auton fent van a diffuzor, a BrawnGP sehol nincs. nohat, milyen meglepo.
A McLarennel is es a Ferrarinal is nagyban valtozott a management, Jean Todt es Ron Dennis tavozasa megerzodik a teljesitmenyen, ez varhato volt.
ezen tul, amikor egy "nagy" csapatnal ugy latjak hogy az adott szezonban mar nem fognak az elen vegezni, abbahagyjak az azevi auto fejleszteset, es elkezdik a jovo evi autora koncentralni a figyelmet. Ez a gyoztes mentalitas, ha elso nem lehet akkor lesz inkabb utolso, de a folyamatos kozepmezony szamukra nem alternativa.
a KERS extra sulyt jelent, es az auto sulyeloszlasat is rontja, szoval nem csak elonnyel, de hatrannyal is jar. Ezen kivul minden csapat szamara nyitott a lehetoseg hogy hasznaljak, akik nem hasznaljak azok azert nem mert ugy dontottek. nem azert mert nincs ra penzuk, vagy mert nekik nem volt megengedve.