Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Formula 1 fanok ide!
Indította
Montifan
, 2009. augusztus 29. 14:19
#2661
Írta 2009. szeptember 24. - 23:01

új tippverseny: mi lesz a színösszeállítása hétvégén a rönóknak?
http://www.f1hirek.h...ak_200909242110
http://www.f1hirek.h...ak_200909242110
#2662
Írta 2009. szeptember 24. - 19:27

Na, holnap már szabadedzés!
Egyik kedvenc versenyem a Szingapúri! Mondjuk a kedvencemnek itt tolta el a csapat (ferrari) a világbajnoki címet!:mad: De érdekes a pálya, fõleg az, hogy a sötétbe mennek! És ami még különleges benne, hogy itthon világos van még, õk meg már este mennek:)!

yep!
#2663
Írta 2009. szeptember 24. - 08:50

massa (bár kedvelem) szerintem leves alonsohoz képest és van egy érzésem, hogy nem lesz a régi.
januárban fog tudni elõször vezetni és mire rendesen visszarázódik, már elúszik a 2010-es szezon - hamar el fog dõlni az erõsorrend köztük, alonso meg csak jobb lett a szar autóban 2 év alatt.
januárban fog tudni elõször vezetni és mire rendesen visszarázódik, már elúszik a 2010-es szezon - hamar el fog dõlni az erõsorrend köztük, alonso meg csak jobb lett a szar autóban 2 év alatt.
#2664
Írta 2009. szeptember 23. - 20:39

Akkor már 3 ember fix a következõ szezonra (Red Bull 2 + Massa), bár Hamiltont is behúznám a Mclarenhez. A Lotusra kíváncsi vagyok, remélem legalább egy versenyképes pilótát is tudnak szerzõdtetni.
A Campos, mint spanyol csapat szerintem viszi a Formula 2-es idei bajnok Soucek-et (aki szintén spanyol), nagy fölénnyel nyerte a bajnokságot meggyõzõ versenyzéssel. Amúgy nem tudom nézitek-e az F2-t, érdemes, általában nem unalmasak a versenyek, sok elõzés, sok koccanás, stb. Idén már csak 1 hétvége van, 1-1 szombati és vasárnapi versennyel.
A Campos, mint spanyol csapat szerintem viszi a Formula 2-es idei bajnok Soucek-et (aki szintén spanyol), nagy fölénnyel nyerte a bajnokságot meggyõzõ versenyzéssel. Amúgy nem tudom nézitek-e az F2-t, érdemes, általában nem unalmasak a versenyek, sok elõzés, sok koccanás, stb. Idén már csak 1 hétvége van, 1-1 szombati és vasárnapi versennyel.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#2665
Írta 2009. szeptember 23. - 18:24

A Ferrari megerositette hogy Massa jovore is naluk versenyez, de Raikonnenrol nem esett szo. igy mar szinte biztos hogy o tavozik [vissza a mclarenbe, eselteg renault, vagy brawn] es jon helyette Alonso.
ami szerintem nem tul jo otlet, Alonso mindig 1. szamu pilota akar lenni, es Massa nem lesz szivesen alarendelt az tuti. Igy egyikuk sem lesz boldog
a Renault pedig bejelentette hogy nem szallnak ki
ami szerintem nem tul jo otlet, Alonso mindig 1. szamu pilota akar lenni, es Massa nem lesz szivesen alarendelt az tuti. Igy egyikuk sem lesz boldog
a Renault pedig bejelentette hogy nem szallnak ki
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2666
Írta 2009. szeptember 23. - 15:37

Bepereli az FIA-t, és így még nem biztos az eltiltása!Na most akkor ez az FIA-s eltiltás Briatore-nak örökéletes büntis,
vagy hogy? Mert valahol úgy olvastam, hogy zárójelben oda volt
az is írva, hogy "végleg (meghatározatlan idõre)".
Azért ez nem ugyanaz ám, ebben benne van egy jókora kiskapu!
yep!
#2667
Írta 2009. szeptember 23. - 06:39

tegnap azt hallottam, hogy örökre eltiltották az autósporttól. (nekem ez új, úgy tudtam csak az F1tõl kellett távoznia)
#2668
Írta 2009. szeptember 23. - 00:09

A Briatore-t meg kirúgták a Renaulttól.
Na most akkor ez az FIA-s eltiltás Briatore-nak örökéletes büntis,
vagy hogy? Mert valahol úgy olvastam, hogy zárójelben oda volt
az is írva, hogy "végleg (meghatározatlan idõre)".
Azért ez nem ugyanaz ám, ebben benne van egy jókora kiskapu!
Tom
Csak simán 1x. Max 2x.
Csak simán 1x. Max 2x.

#2669
Írta 2009. szeptember 18. - 20:02

a Red Bull az egyetlen ha jol tudom ahol mar megvan a szerzodes jovo evre. [Vettel es Webber]
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2670
Írta 2009. szeptember 18. - 19:34

Van olyan csapat, aki már bejelentette a 2010-es pilótáit (ha igen megköszönöm a csapat és pilóta neveket)? Lesz itt kavarodás a 4 új csapattal

"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#2671
Írta 2009. szeptember 18. - 00:49

ja, akkor ossze szavakat a kevertem. 
ugy lesz ahogy te mondod

ugy lesz ahogy te mondod

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2672
Írta 2009. szeptember 18. - 00:31

ja, es kozben megvette egy Malajziai befektetocsoport a BMW Saubert
Ööööö, a világért sem akarok kötekedni, de az f1hirek.hu szerint "A Lotus
a maláj kormány és egy malajziai befektetõcsoport együttmûködésének
köszönhetõen térhet vissza a Forma-1-be".
Illetve a BMW "eladta a csapatot a svájci illetõségû Qadbak Investments
nevû cégnek, melynek Európában és a Közel-keleten vannak üzleti
érdekeltségei".
Akkor most melyik a maláj F1-es csapat?

Tom
Csak simán 1x. Max 2x.
Csak simán 1x. Max 2x.

#2673
Írta 2009. szeptember 17. - 17:29

ja, es ok mind az elbuvolo $$$$zemelyisegere buktak. ka-ching!
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2675
Írta 2009. szeptember 16. - 21:45

#2676
Írta 2009. szeptember 16. - 18:36


http://www.f1-live.h...12392&Itemid=82
"Az állítólagos fõbûnös, Flavio Briatore a következõket mondta a rádión Piquet falhoz csapódása után: „A k*b*sz*tt francba... ez k*b*sz*tt szégyen. Ez nem is egy versenyzõ b*ssza* meg.”"
#2677
Írta 2009. szeptember 16. - 16:54

Õt is.A Briatore-t meg kirúgták a Renaulttól.

Jobb, mint egy brazil szappanopera.:hahaha:
#2678
Írta 2009. szeptember 16. - 15:30

A Briatore-t meg kirúgták a Renaulttól.
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#2679
Írta 2009. szeptember 16. - 14:40

Ennek a Lotus visszatérésnek örülök 
Kórházban voltam, így a tippjáték dokkumentálása csúszik...gyors átfutás alapján az edzésen mindenki nullázott, verseny után Tamaska 5 pt, Kross* 3 pt.

Kórházban voltam, így a tippjáték dokkumentálása csúszik...gyors átfutás alapján az edzésen mindenki nullázott, verseny után Tamaska 5 pt, Kross* 3 pt.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#2680
Írta 2009. szeptember 15. - 18:03

Kedd délelõtt biztossá vált, hogy a Lotus a következõ évben, 2010-ben visszatér a Formula-1-be. A Nemzetközi Automobil-szövetség szerint azonban az sem elképzelhetetlen, hogy 14. indulóként a BMW Sauber is rajtengedélyt kap.
A Lotus megkapta az indulási jogot. Pontosabban: a Lotus kapta meg az indulási jogot a a 2010-es szezonra, nem pedig a BMW Sauber. Az FIA-határozat értelmében a legutóbb az 1994-es Ausztrál Nagydíjon induló istálló lesz a tizenharmadik csapat a Formula–1-ben.
A száguldó cirkuszban 1958-ban bemutatkozó istálló hat egyéni és hét konstruktõri világbajnoki címet szerzett.
A brit csapatban korábban olyan nagyszerû pilóták versenyeztek, mint Jim Clark, Graham Hill, Stirling Moss, Emerson Fittipaldi, Nigel Mansell, Ayrton Senna, Nelson Piquet vagy Mika Häkkinen.
Az FIA meghagyta a kiskaput a BMW-nek is, amelyet „14. csapatként" sorolt be a szövetség, és közölte, ha bármilyen „probléma" vetõdik fel, esetleg a szezon közben bárki kivonul a sorozatból, a megüresedett helyet automatikusan a német-svájci gárda kapja meg.
A BMW még júliusban jelentette be, hogy a 2009-es szezon végén kivonul a sorozatból, s mivel bizonytalanságok merültek fel az istálló tulajdonosával kapcsolatban, ezért „maradt alul" a Lotusszal szemben.
Az FIA nem zárta ki annak a lehetõségét sem, hogy a következõ szezonban 14 csapat indul a száguldó cirkuszban.
ja, es kozben megvette egy Malajziai befektetocsoport a BMW Saubert
A Lotus megkapta az indulási jogot. Pontosabban: a Lotus kapta meg az indulási jogot a a 2010-es szezonra, nem pedig a BMW Sauber. Az FIA-határozat értelmében a legutóbb az 1994-es Ausztrál Nagydíjon induló istálló lesz a tizenharmadik csapat a Formula–1-ben.
A száguldó cirkuszban 1958-ban bemutatkozó istálló hat egyéni és hét konstruktõri világbajnoki címet szerzett.
A brit csapatban korábban olyan nagyszerû pilóták versenyeztek, mint Jim Clark, Graham Hill, Stirling Moss, Emerson Fittipaldi, Nigel Mansell, Ayrton Senna, Nelson Piquet vagy Mika Häkkinen.
Az FIA meghagyta a kiskaput a BMW-nek is, amelyet „14. csapatként" sorolt be a szövetség, és közölte, ha bármilyen „probléma" vetõdik fel, esetleg a szezon közben bárki kivonul a sorozatból, a megüresedett helyet automatikusan a német-svájci gárda kapja meg.
A BMW még júliusban jelentette be, hogy a 2009-es szezon végén kivonul a sorozatból, s mivel bizonytalanságok merültek fel az istálló tulajdonosával kapcsolatban, ezért „maradt alul" a Lotusszal szemben.
Az FIA nem zárta ki annak a lehetõségét sem, hogy a következõ szezonban 14 csapat indul a száguldó cirkuszban.
ja, es kozben megvette egy Malajziai befektetocsoport a BMW Saubert
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F