Webber háát megosztó személyiség. Azt azonban el kell ismerni, hogy ultraprecíziós tud lenni.
Múltkor monacoban a szakma krémje is elismerte, hogy szinte nincs ember aki ott hiba nélkül megy egy gyors idõmérõ kört. Webber tudott. Nézzétek meg az onboard-ot.
Idén ez a képessége nagy hangsúlyt fog kapni és sokszor meg fogja verni Seb-et.
Én nagyon örülnék, ha Button megverné Hamiltont. Hamilton nagyon nagyon jó, de megérdemelné....hadd csiszolódjon még egy kicsit. Ne legyen már olyan egyszerû, hogy kapásból beteszik egy mekóba, és minden fasza. Ez a kiváltság talán még senkinek nem adatott meg és sokan koptak ki az f1-bõl, akiknek nem kellett volna. Hát csak ezért.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Formula 1 fanok ide!
Started by
Montifan
, 2009. August 29. 14:19
#2001
Posted 2010. June 04. - 12:50

#2002
Posted 2010. June 04. - 10:38

az oké hogy a csapatra volt mérges,de ennyire ne legyen már paraszt,hogy szinte belement Buttonba.Van egy belsõ kamerás videó, Button autójából,ahogy nekimegy Hamilton.Button hirtelen ránt 90 fokot jobbra a kormányon,de így is odébbtette egy kicsit az autóját a csapattárs.Elõször nagyon bírtam a srácot,de ahogy mennek szezonok,egyre kevésbé tetszik amit csinál.Tény hogy nagyon gyors pilóta,de agyilag zokni.
Webbernek szerintem nagyon kapaszkodnia kell,hogy ne tegyék ki a csapatból.Nagyon bizonygatja a csapat,hogy megtartják még,ez azt jelentheti,hogy mégis lapátra kerül.Fõleg a legutóbbi baleset után.
Már hogyne lenne köze a pilótának a taktikához?A mérnökkökkel közösen dolgozzák ki,egyénre szabottan.Pl ha valaki jól tud vigyázni a gumikra,akkor kevesebb kiállás,ha nem tud vigyázni,de gyorsan megy,akkor több kiállás stb.Persze verseny közben ez változhat,és onnantól kezdve a boxból iránytanak,mert õk látják az adatokat.
Valóban szükség van tahókra is,mint ahogy az esõ is jól jön a nézõknek.De jó hogy nem mindenki tahó,mert roncsderbit sem lenne mindig jó nézni,elöl egy villogó SC-al.
Webbernek szerintem nagyon kapaszkodnia kell,hogy ne tegyék ki a csapatból.Nagyon bizonygatja a csapat,hogy megtartják még,ez azt jelentheti,hogy mégis lapátra kerül.Fõleg a legutóbbi baleset után.
Már hogyne lenne köze a pilótának a taktikához?A mérnökkökkel közösen dolgozzák ki,egyénre szabottan.Pl ha valaki jól tud vigyázni a gumikra,akkor kevesebb kiállás,ha nem tud vigyázni,de gyorsan megy,akkor több kiállás stb.Persze verseny közben ez változhat,és onnantól kezdve a boxból iránytanak,mert õk látják az adatokat.
Valóban szükség van tahókra is,mint ahogy az esõ is jól jön a nézõknek.De jó hogy nem mindenki tahó,mert roncsderbit sem lenne mindig jó nézni,elöl egy villogó SC-al.
#2003
Posted 2010. June 04. - 10:29

Inkább egy "tahó" aki versenyt csinál, mint egy 70 körig fix tempó, vigyázzunk a gumikra típus, szerintem. A taktikához meg a pilótának sok köze nincs. Kellõ agresszivitás?
Félreértés ne essék, kedvelem Buttont.
A Ferrari utoljára a Berger, Alesi párossal volt szimpatikus, elõtte meg Capellivel.

A Ferrari utoljára a Berger, Alesi párossal volt szimpatikus, elõtte meg Capellivel.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#2004
Posted 2010. June 04. - 10:02

Hamilton a csapatra volt durcás nem Buttonra szerintem. Szóltak neki, hogy csavarja le a motort Buttonnak meg 3körrel késõbb szóltak hogy te is csavard le, közben "véletlenül" megelõzhette volna, szerintem Hamilton emiatt a csapatra volt mérges, ezeddig mindenki õt pátyolgatta a McLarennél, most meg hirtelen másodhegedûs lett volna, ha elbírta volna az önérzete. Tény hogy Button közelebb lett volna így a tabella legelejéhez.
Webber meg egy tahó. Annak viszont örülök, hogy Button normálisan tud menni, végre kiderült hogy nem csak alákerült egy jó autó tavaly, tényleg top pilóta kellõ agresszivitással, jó taktikai érzékkel.
Ja és öröm nézni a Ferrari-t a középmezõny elején.
Massanak nem hosszabbítanék szerzõdést, kipróbálnám Bruno Senna-t vagy valamelyik gyors fiatalt. Alonso mellett sokat tanulhat egy jó istállónál.
Webber meg egy tahó. Annak viszont örülök, hogy Button normálisan tud menni, végre kiderült hogy nem csak alákerült egy jó autó tavaly, tényleg top pilóta kellõ agresszivitással, jó taktikai érzékkel.
Ja és öröm nézni a Ferrari-t a középmezõny elején.

#2005
Posted 2010. June 04. - 00:08

szerintem van ra esely hogy Webber helyett leigazoljak Kimit jovore.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2006
Posted 2010. June 03. - 22:21

Nem egy jégember,az biztos.Raikönnen mentalitása tetszett.Tette a dolgát,hol jól,hol kevésbé jól,de nem hisztizett.És közben magasról tett mindenkire.Rebesgetik hogy visszatér,de szerintem nem sok esély van rá.
Hamilton a mentalitásában még nem profi.Szerintem hiba volt egy másik bajnokot mellé tenni.Õ elsõ számú szeret lenni.Persze a Mclarennél mindkét pilóta egyenlõ,de Hami még egyenlõbb szeretne lenni.
Hamilton a mentalitásában még nem profi.Szerintem hiba volt egy másik bajnokot mellé tenni.Õ elsõ számú szeret lenni.Persze a Mclarennél mindkét pilóta egyenlõ,de Hami még egyenlõbb szeretne lenni.
#2007
Posted 2010. June 03. - 21:40

mondjuk az igaz, hogy picit tul erzekeny a srac lelke
nem tudom mennyire fog neki megartani ez a kielezett szitu hosszutavon.
nem tudom mennyire fog neki megartani ez a kielezett szitu hosszutavon.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2008
Posted 2010. June 03. - 21:12

ahogy durcáskodott Hamilton a futam végén lehet, hogy itt sem alakul ki nagy barátság
Aki Buttonnal nem tud kijönni,az senkivel nem fog.Ha minden kötél szakad,bedobja ,majd,hogy "persze,mert én színesbõrû vagyok".
#2009
Posted 2010. June 03. - 18:06

ahogy durcáskodott Hamilton a futam végén lehet, hogy itt sem alakul ki nagy barátság
Team Heavy Pedal - Szeged
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#2010
Posted 2010. June 03. - 13:23

Ja tényleg,és nem is volt valami gyümölcsözõ a kapcsolatuk.
Na szóval,újra egy ilyen csapattársat kívánok neki.

Na szóval,újra egy ilyen csapattársat kívánok neki.
#2011
Posted 2010. June 03. - 11:23

Hamilton volt mar Alonso csapattarsa
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2012
Posted 2010. June 03. - 08:52

Ilyet sem láttam még,homokon F1 autózni.Milyen gumit tesznek fel ilyen körülményekre?
A Dominik
Kiderült,a Webber Vettel ütközés elõtt már jóval gyorsabb volt Vettel autója,mint csapattársáé.Egy körrel az eset elõtt W.kérte a csapatot,lassítsák le Vettelt,de ezt nem tehették,mert nyakukon voltak a Mclarenek.Ha ez tényleg így volt,akkor meg Webbernek el kellett volna engednie Vettelt,és nem izmozni.
A Button Hamilton elõzést jó párszor visszanéztem.Hát nem Hamiltonon múlott,hogy nem végezték ki õk is egymást.Remélem Hamilton egyszer majd Alonso csapattársa lesz,akkor majd nem apellálhat csapattársa elõzékenységére.

A Dominik
Kiderült,a Webber Vettel ütközés elõtt már jóval gyorsabb volt Vettel autója,mint csapattársáé.Egy körrel az eset elõtt W.kérte a csapatot,lassítsák le Vettelt,de ezt nem tehették,mert nyakukon voltak a Mclarenek.Ha ez tényleg így volt,akkor meg Webbernek el kellett volna engednie Vettelt,és nem izmozni.
A Button Hamilton elõzést jó párszor visszanéztem.Hát nem Hamiltonon múlott,hogy nem végezték ki õk is egymást.Remélem Hamilton egyszer majd Alonso csapattársa lesz,akkor majd nem apellálhat csapattársa elõzékenységére.
#2013
Posted 2010. June 01. - 22:53

igazabol itt jon ki hogy a RB-nel nincs 1es/2es szamu pilota. ami nem egy jo rendszer, de legalabb tobbnyire eredmenyes.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2014
Posted 2010. June 01. - 21:17

#2015
Posted 2010. June 01. - 20:46

Csapatfõnök válasza:HÜLYEGYEREK,ELÕZD MEG!Mennyit sivítana Alonso a rádióba, hogy elõttem van Felipe, mit csináljak?

#2016
Posted 2010. June 01. - 13:17

Dózer szívembõl szóltál..
Én Horner szavait is úgy értelmezem, hogy hagyjanak teret a versenyzõk egymásnak ergo Webbernek le kellett volna húzódnia.. aztán meglátjuk hogy tudnak elfordulni mint a mclarennél.
Persze úgy is lehet értelmezni, hogy Vettelnek olyan helyre szabad beugrani elõzni, ahol van elég hely, de ez már nekem nyakatekert kicsit. Szerintem jó ez a mostani felállás, meg gazgaságosabb is, egy autóba is ugyanannyi billió dollárt kell beletolni akkor már inkább legyen kettõ/ csapat, (vagy rögtön 3 mint azt egy idõben pletykálták)

Persze úgy is lehet értelmezni, hogy Vettelnek olyan helyre szabad beugrani elõzni, ahol van elég hely, de ez már nekem nyakatekert kicsit. Szerintem jó ez a mostani felállás, meg gazgaságosabb is, egy autóba is ugyanannyi billió dollárt kell beletolni akkor már inkább legyen kettõ/ csapat, (vagy rögtön 3 mint azt egy idõben pletykálták)
#2017
Posted 2010. June 01. - 11:16

Webbert bajnoknak!
Lehetne olyan pontozás, hogy csak a csapatból jobb eredményt elérõ pilóta kapja meg a pontját. Mennyit sivítana Alonso a rádióba, hogy elõttem van Felipe, mit csináljak?


"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#2018
Posted 2010. May 31. - 22:27

Talán jobb lenne,ha egy csapatnak csak egy autója lenne.Nem tesz jót a versenynek,ez a vigyázunk egymásra móka.Ha Wettel és Vebber nem egy csapatban lennének,szerintem nem is ütköznek,mert akkor nincsenek elvárások a másikkal szemben,hanem mindegyik csak annyit enged meg magának,amennyit a másiktól képes kierõszakolni.És Button sem vett volna vissza Hamilton visszaelõzése után.Vagy más pontszámítási rendszer kéne,amivel kevésbé lehet taktikázni csapaton belül
Elnézve a Red Bullosok idei bénázását,kinézem belõlük,hogy nem õk lesznek a bajnokok.Vettelt szeretném bajnoknak látni,de ha nem õ lesz,akkor Buttont.
Elnézve a Red Bullosok idei bénázását,kinézem belõlük,hogy nem õk lesznek a bajnokok.Vettelt szeretném bajnoknak látni,de ha nem õ lesz,akkor Buttont.
#2019
Posted 2010. May 31. - 22:23

sztem van Button elég okos ahhoz, hogy nyerjen a végén, az autó jó, megbízható és mivel McLaren, egyre csak jobb lesz
de webber is megérdemelné a lassan évtizedes szerencsétlenség sorozata után
most jó autóban van ás 4 pole egymás után már nem véletlen. ha ezt innen elcseszi a redbull, akkor télleg lámák
de webber is megérdemelné a lassan évtizedes szerencsétlenség sorozata után


#2020
Posted 2010. May 31. - 21:03

ha Button iden is vilagbajnok lesz, akkor le a kalappal elotte, es akkor Vettel es Webber is egy lama.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F