Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
Indította
gyigyu
, 2002. július 08. 22:10
#141
Írta 2011. július 28. - 13:22

Yeti ARC az már van titánból is ?? akkor nagyon lemaradtam. Én még az alunál és újabban carbon gépeknél tartok.
Marci
#142
Írta 2011. július 28. - 11:03

Salzkammergut Trophy-n az expón fogtam egyet, nem nagyon nézegette senki, így az eladó nagyon készséges volt. Gyõzködött, hogy a 3600 euro nem sok érte, mert életfogytig garanciás
Mondjuk a középrészt nem fogtam, milyen kellene bele, haverom valami USA BB-t magyarázott.
Volt ott pár titán csoda: Nicolai Lefty-vel, Yeti ARC, Lynskey 29-er Lefty-vel és zárásnak egy Litespeed Sewanee.

Volt ott pár titán csoda: Nicolai Lefty-vel, Yeti ARC, Lynskey 29-er Lefty-vel és zárásnak egy Litespeed Sewanee.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#143
Írta 2011. július 27. - 22:25

" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#146
Írta 2011. július 05. - 22:39

További gyártók, ha valaki még titánlázban égne..
Falkenjagd (horrordrága) Eriksen (szintén) Baum , Serotta, Titus, Rewel.
A Rewel sem rossz, Matuzék egész korrekt áron adják (a honlapjuk szerint)
Titanium - Link page
Szerintem a neves gyártók közül válasz, a linkelt oldalon találsz néhányat. Amit keresel "egyszerû letisztult váz" azt a régebbi típusokban találod meg, természetesen használtan. (Moots,Dean,Litespeed,Seven,Merlin,Morati:))
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#147
Írta 2011. július 05. - 21:59

Serottát próbáltam (2008-ban) párszor, Dura Ace-szel szerelt klasszikus váz - egy barátomé, üti-veri évek óta, földhöz csapkodta, úgy mutatta, hogy mindent kibír. Fõleg persze megy vele, napi 30 mérföld esténként és ismét embernek érzi magát. A saját élményeimet nem részletezem, mert nem igazi teszt volt, hanem csak mentem vele pár kört (az akkori - sõt a mostani - nagyszámú biciklimnél jobb volt: a minõség a fontos).[...]
További gyártók, ha valaki még titánlázban égne..
Falkenjagd (horrordrága) Eriksen (szintén) Baum , Serotta, Titus, Rewel.
A Rewel sem rossz, Matuzék egész korrekt áron adják (a honlapjuk szerint)
#148
Írta 2011. július 05. - 20:57

vegulis, ha tenyleg hosszu idore veszed... minden mas elobb fog kimulni. viszont a szabvanyok valtozasai ugyanugy elavulta tehetik sajnos.
#149
Írta 2011. július 05. - 20:51

Nálam úgy látszik most érett be ez a titán téma.. eddig nem nagyon nézegettem õket úgy mint potenciálisan szóbajöhetõ vázak, talán az ára miatt, de valami egyszerû letisztult vázat szeretnék venni (ha már Yasec cserbenhagyott) az aluvázak marha drágák, tömegterméket meg nem akarok venni, kézenfekvõ, hogy a titán felé fordultam, meg az ebay-t is vizslatom hátha felbukkan egy modern tárcsás Klein váz
. Ami viszont elriaszt az az áruk, valamint hogy ezt nem lehetne sehol otthagyni, sõt ilyen szempontból lehet jobb lenne valami olcsóbb aluvázas gépet venni, versenyezni is szeretnék majd vele.
További gyártók, ha valaki még titánlázban égne..
Falkenjagd (horrordrága) Eriksen (szintén) Baum , Serotta, Titus, Rewel.
A Rewel sem rossz, Matuzék egész korrekt áron adják (a honlapjuk szerint)

További gyártók, ha valaki még titánlázban égne..

Falkenjagd (horrordrága) Eriksen (szintén) Baum , Serotta, Titus, Rewel.
A Rewel sem rossz, Matuzék egész korrekt áron adják (a honlapjuk szerint)
11:38:11 IM 2012
#150
Írta 2011. július 05. - 20:21

Anno rá voltam "feszülve" a titán vázra. Legjobb árban a Van Nicholas és a Lynskey merev vázai vannak, valamint az általad felsoroltakon kívül a Cotic Soda.
http://www.cotic.co.uk/product/soda
http://www.cotic.co.uk/product/soda
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#151
Írta 2011. július 05. - 18:56

Tudtok valamit a Kocmo-ról? Nekem úgy rémlik régebben Németországban gyártották a vázaikat, mostanra viszont nézegettem a honlapjukat és szerintem kínai tucat titánvázakat matricáznak. Semmi extra megoldás, ronda eldolgozatlan hegesztések..
KOCMO - Products
Milyen titángyártók vannak, akik nem aranyárban dolgoznak?
Ezeket néztem:
Van Nicholas, Moots, Dean, Mawis, Crisp, Seven, Kocmo, Litespeed, Lynskey, IF .
KOCMO - Products
Milyen titángyártók vannak, akik nem aranyárban dolgoznak?
Ezeket néztem:
Van Nicholas, Moots, Dean, Mawis, Crisp, Seven, Kocmo, Litespeed, Lynskey, IF .
11:38:11 IM 2012
#152
Írta 2011. június 20. - 22:27

#153
Írta 2011. június 16. - 07:45

mintha csak a dontesen mulna, hogy akarok e egyet
egy 29er moots vagy lynskey vazat barmikor szivesen elfogadnek, de meg hasznaltan sem lesznek elerheto arban. maradnak a kommersz anyagok.

#154
Írta 2011. június 15. - 22:02

A német bike magazin rövid cikke:
Titan-Hardtails
A tõzsde szédeleg, az olaj ára az egekbe szökik, a dollár zuhan. Autómodellek 4 éves ütemben megújulnak, számítógépek minden pár hónapban. A karbon vázak esetében gyakran már a következõ õszi vásár idején egy idejétmúlt modellen ülsz. Legfõbb ideje,- kis szusszanásnyi idõre megállni. Mély lélegzetet venni. És konzervatív, tartós értékeket újra felidézni. Aranyat például. Vagy titánt.
ITT AZ IDÕ A VISSZATÉRÉSRE
Megérett az idõ a titánium visszatérésére, ezen a véleményen van a szakmát néhány jól ismerõ szakember. A 90-es évek közepén minden jelentõs gyártó modellpalettáját egy titán keményfarúval koronázta. A hadiiparból ismert anyag a legmagasabb emocionális jelentõséggel bírt és egyszerûen státuszszimbólumnak számított. A hullám apadt a nagy volumenû alu vázak villám gyorsaságú piaci sikerével, a karbon korszak beköszöntével a titán teljesen visszaszorult. A sors iróniája: Pont most hárítanak a gyártók titán bringákkal, hogy a fekete mûanyag áradat ellenében felmutassanak egy terméket, mely individualitást sugároz, megtestesíti a tartósságot és ennek tetejében még van néhány olyan erénye, melyek bizonyos rémséges kimenetelû történet egyáltalán meg sem történté tesznek. A titán bringás nem aggódik, hogy, esésnél,vagy szállításnál horpad a váza mint a scandium, vagy hogy pláne törik, mint a karbon. A titán vázak extrem ellenállóak: nem kopik róla a lakk, nem rozsdásodik a heggesztési varrat és az ismételten leesõ lánc is teljesen hidegen hagyja a jobb láncvillánkat. A mai egyszer használatos termékeket propagáló társadalmunkban alig van még termék, melyek javítása még megéri. A "tartósság" címszó alatt a titán kimagaslik. Szükség esetén újra hegeszthetõ. A következõ oldalakon egy áttekintést szeretnénk bemutatni, a kezdõknek ajánlott modelektõl kezdve egészen a nemes kézzel készült hagyományõrzõ modellekig.....
Morati 1.1 kettõ darab:
Titan-Hardtails
A tõzsde szédeleg, az olaj ára az egekbe szökik, a dollár zuhan. Autómodellek 4 éves ütemben megújulnak, számítógépek minden pár hónapban. A karbon vázak esetében gyakran már a következõ õszi vásár idején egy idejétmúlt modellen ülsz. Legfõbb ideje,- kis szusszanásnyi idõre megállni. Mély lélegzetet venni. És konzervatív, tartós értékeket újra felidézni. Aranyat például. Vagy titánt.
ITT AZ IDÕ A VISSZATÉRÉSRE
Megérett az idõ a titánium visszatérésére, ezen a véleményen van a szakmát néhány jól ismerõ szakember. A 90-es évek közepén minden jelentõs gyártó modellpalettáját egy titán keményfarúval koronázta. A hadiiparból ismert anyag a legmagasabb emocionális jelentõséggel bírt és egyszerûen státuszszimbólumnak számított. A hullám apadt a nagy volumenû alu vázak villám gyorsaságú piaci sikerével, a karbon korszak beköszöntével a titán teljesen visszaszorult. A sors iróniája: Pont most hárítanak a gyártók titán bringákkal, hogy a fekete mûanyag áradat ellenében felmutassanak egy terméket, mely individualitást sugároz, megtestesíti a tartósságot és ennek tetejében még van néhány olyan erénye, melyek bizonyos rémséges kimenetelû történet egyáltalán meg sem történté tesznek. A titán bringás nem aggódik, hogy, esésnél,vagy szállításnál horpad a váza mint a scandium, vagy hogy pláne törik, mint a karbon. A titán vázak extrem ellenállóak: nem kopik róla a lakk, nem rozsdásodik a heggesztési varrat és az ismételten leesõ lánc is teljesen hidegen hagyja a jobb láncvillánkat. A mai egyszer használatos termékeket propagáló társadalmunkban alig van még termék, melyek javítása még megéri. A "tartósság" címszó alatt a titán kimagaslik. Szükség esetén újra hegeszthetõ. A következõ oldalakon egy áttekintést szeretnénk bemutatni, a kezdõknek ajánlott modelektõl kezdve egészen a nemes kézzel készült hagyományõrzõ modellekig.....
Morati 1.1 kettõ darab:

" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#155
Írta 2011. május 13. - 21:37

#156
Írta 2011. május 06. - 13:50

" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#157
Írta 2011. május 01. - 19:29

#158
Írta 2011. március 14. - 08:55

Mi az a vastag zöld csõ ami keresztbefut egy kertben? Szõnyegporoló?
Szép géppark gratulálok.

Szép géppark gratulálok.
11:38:11 IM 2012
#159
Írta 2011. március 13. - 20:28

#160
Írta 2011. március 09. - 21:53

a saját érdekedben remélem, hogy ezeket a képeket csak a neten találtad.
Annyi közöm van a bringához, hogy a tulajdonosa tõlem vette az M-bar kormányt. Én már régen kértem fotókat a Moratiról de csak most kaptam meg. Engedélyével töltöttem fel ide. (nem a netrõl)

" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius