Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
1748 hozzászólás a témában

#101
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.688 hozzászólás
1000ik alkalommal szólunk: a Gúgli neked is mûködik !:D
Hogyan válassz kerékpárt? 7.rész - Bringa.hu
Fehérvárkerékpár :: Mit nyújt egy országúti bringa?
Amúgy még hozzáfûzném, hogy hatalmas a kúúl-faktora a titánnak. Mindenki simogatja, vizsgálja, kérdez róla, mikor meglátják. De nagy csodát nem kell mögé gondolni, egy alu vázzal is boldogan bringázhatsz.
Marci

#102
Lopakodó

Lopakodó

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 283 hozzászólás
tessenek má mondani, hogy mi a yo a titán vázban? mit érdemes róla tudni pro és kontra(féktelenül :) )? Én csak annyit tudok a titánról, h kibeb***tt nehéz megmunkálni és ezért (is) olyan drága.

szóval titán vs. alu, acél, Mg, C váz stb.

A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány  B)


#103
Moratizo

Moratizo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 516 hozzászólás

Valakinek nincs "véletlenül" Morati (v más titán) tárcsakonzolos montis elsõ villája eladó? Esetleg ismerõse stb...
Ha igen dobjon egy privátot ;)


Írtam neked privit!
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius

#104
EMBER

EMBER

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.032 hozzászólás
Valakinek nincs "véletlenül" Morati (v más titán) tárcsakonzolos montis elsõ villája eladó? Esetleg ismerõse stb...
Ha igen dobjon egy privátot ;)
Just for fun.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül) :) Ne szólj szád nem fáj fejed.

#105
Moratizo

Moratizo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 516 hozzászólás

Neked bejött az élet!;)
Az országúti fejcsövén miért nincs embléma?


Ez egy jó kérdés és egy hosszú történet. Akitõl az országútit vettem úgy gondolta, hogy neki nem tetszik a Morati titán színe és ezért lefestette. Nekem pedig tetszik,és ezért helyre kellett állítani az eredeti állapotot. Nem volt egyszerû. Bringa szétszed darabokra, kromofágba áztat egy napig, majd gyöngyfúvó szaki keresés fújatás, matricázás stb... (ezekrõl már voltak itt képek a topikban)Szóval ezért nincs még vissza rakva az embléma.

Képek amit nem akartam belinkelni, de ha már szóba került:

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Kromofágozás után gyöngyfújás elõtt:
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius

#106
H.Zoli

H.Zoli

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.857 hozzászólás
Neked bejött az élet!;)
Az országúti fejcsövén miért nincs embléma?

#107
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
ejj bazz....nem szarral guritasz....

#108
Moratizo

Moratizo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 516 hozzászólás
Csoport képek:

Feltöltött kép

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius

#109
Gardner03

Gardner03

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 260 hozzászólás

Az avid fr5 karban 6-os csavarok vannak, a menet nélküli rész van elvékonyítva.


hopp, bocs, igazad van Jani, az elixir bilincses az fr5 szimpla, (pedig egész du. ezt markolásztam hazafele..) köszi!

#110
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Az avid fr5 karban 6-os csavarok vannak, a menet nélküli rész van elvékonyítva.


A sebesség mindent megold.

 


#111
Gardner03

Gardner03

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 260 hozzászólás
kulacstartó:4.90
féktest-adapter, váz-adapter:5.90 (5.85 használt)
féktárcsa: 4.90 (avidnál a csavarfejnél van egy kis váll 5.05)
Fékkar: 4.90 (Mindegyik)
kormánycsapágykupak:5.85 (használt)
stucni 4.90 (Fsa)
Hajtókar: 5.85 (xt 770 használt)
(ilyen butabiztos digitális tolómérõvel mértem.)

ezt meg csak úgy mert ide illik:
Feltöltött kép

#112
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
Ezek a titáncsavarok mennyire erõsek? meghúzásilag und felhasználásilag....

#113
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás
Titáncsavarokat szeretnék rendelni, de mivel nincs tolómérõm, ezért nem vagyok biztos a csavarátmérõkben. Hosszt tudok mérni.
A következõ csavarok átmérõje érdekelne:
Kulacstartócsavar, Avid féktestet adapterre és adaptert vázra/villára rögzítõ csavarok, féktárcsarögzítõ csavarok, Avid FR5 fékkar bilincs csavarja, Avid Elixir bilincs csavarja, kormánycsapágykupak csavarja, HT2-es XT hajtómû bal karját rögzítõ két csavar, stucni csavarok (4es fejû imbuszos).

#114
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
ControlTech TiMania Cockpit Kit ? First Look - BikeRadar
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#115
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

ha te mondod :)

mindenesetre én sem értem, hogy pl. a Moots miért csak rugózik. így is baromi nehéz és drága, beleférne egy jobb tag.
a Dean az 1" rugóútjával csillapít is, és több 1.1/4"-es is, szóval a rugóút sem indok. a Scapel meg kakukktojás, az a többihez képest nagyon sokat mozog


az ossztelosokon is altalaban ilyen a lock - gyakorlatilag hatekonyabban lehet propedallal tekerni, mint csillapitas nelkul folyamatosan pattogva az ulesben. keves helyen elonyosebb, akkor inkabb anyagaban legyen rugalmas.

#116
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Egy kis technika
Castellano Designs | Technology

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#117
kõcsirke

kõcsirke

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 585 hozzászólás

Csillapitas nelkul sokat nem er.


ha te mondod :)

mindenesetre én sem értem, hogy pl. a Moots miért csak rugózik. így is baromi nehéz és drága, beleférne egy jobb tag.
a Dean az 1" rugóútjával csillapít is, és több 1.1/4"-es is, szóval a rugóút sem indok. a Scapel meg kakukktojás, az a többihez képest nagyon sokat mozog

#118
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
Csillapitas nelkul sokat nem er.

#119
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
Hogy csillapítás van-e benne, az fõleg az így elérhetõ rugóút hosszától függ. Ahol van, ott már tagot építenek be, pl. Morati vagy Cannondale.

#120
kõcsirke

kõcsirke

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 585 hozzászólás
van pedig sok ilyen titánból, pl. Dean, Ibis, ATUM22, Syren, Morati stb. de a Salsa csinált ilyet szkandiumból, Ritchey meg Cr-Mo-ból. csillapítás nem nagyon van ezekben, tán a Moratiban rémlik, hogy van, de nem biztos. a Moots-ban nincs.

szerk: nem Syren, hanem Siren, és alumíniumból, meg Cr-Mo-ból építenek, csak a lemezdarab van titánból a hajtómû mögött. Cane Creek tag van bennük.