érdekes az integrált nyeregcsõ... ki és mivel fogja azt méretre vágni?!Eurobike 2011: Funn, Acor, Cannondale, Marzocchi és Wheeler újdonságok
az acor cuccok eddig sem voltak rosszak, es baromi olcsok. mennyi lesz egy ilyen titan vaz?
Jelentkezz be Regisztrálj
Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#81
Posted 2011. September 28. - 11:39
#82
Posted 2011. September 28. - 09:20
az acor cuccok eddig sem voltak rosszak, es baromi olcsok. mennyi lesz egy ilyen titan vaz?
#83
Posted 2011. September 26. - 21:26
Mi a rák van oda heftelve? Gyári sörnyitó?
Eltaláltad!
#84
Posted 2011. September 26. - 21:11
#85
Posted 2011. September 26. - 21:03
#86
Posted 2011. September 26. - 19:58
#87
Posted 2011. September 21. - 14:00
#88
Posted 2011. September 21. - 13:57
az anyag egy dolog, egyes gyarto vazai nem veletlenul keresettebbek, egy jo geometriaban eleg sok tapasztalat van. nem hiszi el az ember, amig nem megy egy ilyen bringaval, hogy mekkora differencia. ha mar draga vazat veszek, akkor szvsz legyen minden oldalrol rendben.
Engem pl. nem izgat, hogy ki milyen geo-val dolgozik, mert megvan az elképzelésem a számomra tökéletes váz méreteirõl, csak kell valaki aki megvalósítja.
Mindenki jön, hogy rohadt sokat kísérleteznek a jó geo miatt. Nincsenek egetverõ különbségek, újdonságot már nem fognak feltalálni.
#89
Posted 2011. September 21. - 13:40
'Kínai' titán vázakban alkatrészekben nem gondolkoztok? Szerintem jó minõség, vagy legalábbis elfogadható, és gyári selejt mindenütt van... Olcsóbb lehetne, vagy a titánnál (is) nektek fontos a márka?
Idõrõl idõre kicist jobban belelátok a gyártási folyamatokba köztük a carbon és titán vázakba ...és meglepõdnétek hol'nem' készülnek titán vázak és hogy bizonyos nagy gyártók pl. Ukrajnában készítetteik a vázaikat...
Másik dolog meg aki titán vázat vesz nagyon nézze át az összes hegesztést különösen pl a középrész nyeregcsõ csatlakozásnál a körvarratot.
az anyag egy dolog, egyes gyarto vazai nem veletlenul keresettebbek, egy jo geometriaban eleg sok tapasztalat van. nem hiszi el az ember, amig nem megy egy ilyen bringaval, hogy mekkora differencia. ha mar draga vazat veszek, akkor szvsz legyen minden oldalrol rendben.
#90
Posted 2011. September 21. - 13:34
#91
Posted 2011. September 17. - 15:13
ez az amit csak a titán ad meg.Persze idõnként akad egy-egy hozzáértõ, aki hüledezik rajta 5-10 percet.
#92
Posted 2011. September 17. - 12:01
Elég hosszú a lista a speckó igények terén, így nem árt ha nem viszi bele a gyártó a saját kreativitását a geo-ba.
#93
Posted 2011. September 17. - 11:44
Idõrõl idõre kicist jobban belelátok a gyártási folyamatokba köztük a carbon és titán vázakba ...és meglepõdnétek hol'nem' készülnek titán vázak és hogy bizonyos nagy gyártók pl. Ukrajnában készítetteik a vázaikat...
Másik dolog meg aki titán vázat vesz nagyon nézze át az összes hegesztést különösen pl a középrész nyeregcsõ csatlakozásnál a körvarratot.
#94
Posted 2011. September 17. - 10:52
#95
Posted 2011. September 16. - 20:56
#96
Posted 2011. September 16. - 13:28
#97
Posted 2011. September 04. - 07:32
#98
Posted 2011. September 04. - 01:10
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#99
Posted 2011. September 04. - 00:12
Hogyan válassz kerékpárt? 7.rész - Bringa.hu
Fehérvárkerékpár :: Mit nyújt egy országúti bringa?
Amúgy még hozzáfûzném, hogy hatalmas a kúúl-faktora a titánnak. Mindenki simogatja, vizsgálja, kérdez róla, mikor meglátják. De nagy csodát nem kell mögé gondolni, egy alu vázzal is boldogan bringázhatsz.
#100
Posted 2011. September 02. - 20:54
szóval titán vs. alu, acél, Mg, C váz stb.
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány