Jelentkezz be Regisztrálj
Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#41
Írta 2012. szeptember 13. - 19:47
Bár én közel 10 éve használom a karakoramot 80-as majd 80-120-as villával és köszöni szépen jól van!
#42
Írta 2012. szeptember 13. - 18:59
merevvillához tervezett vázhoz a teló párosítása tudtommal túlterhelheti a fejcsövet
És miért? Ha a beépítési magasság hasonló, akkor elképzelésem sincs, hogy hogyan.
#43
Írta 2012. szeptember 13. - 13:08
#44
Írta 2012. szeptember 13. - 11:31
#46
Írta 2012. szeptember 12. - 23:47
Haverom merev titán villával jár acél vázban (cc) de Õ nem akar telót, carbon villát meg fõleg nem. Akkor marad a titán villa.
Ja, neki is volt egy titán váza - és az is elég hamar eltört. Akkor ez 2bõl 2 !
Kell még indok, hogy neked telós legyen a vázad ?
#47
Írta 2012. szeptember 12. - 21:19
#48
Írta 2012. szeptember 12. - 19:20
A merev villás kérdésem továbbra is fennáll: érdemes titán villát venni, avagy karbon villa, avagy mindkettõ fos és legyen valami teló a vázban?
acélvázban acélvilla kombó megvan a háztartásban, köszöni szépen, sok éve elvan a crmo váz a p2-es villával, szerintem sosem fognak eltörni.
Viszont a titán villánál ha nem is a törés miatt, de pl a rugalmasság miatt mennyire számít bele az irányíthatóságba, komfortba a titán alapanyag. olvastam olyan véleményeket, hogy karbon villával határozottan jobb lett az irányíthatósága a bringának.
Ha egyszer összeállna a gép, fõként terepen használnám, ha annyival rosszabb - nekem vagy a váznak merev villával, akkor lemondok róla.
Ha "terepen" használod akkor egy jó minõségû telót tegyél a titánvázba. Egyébként mit értesz terepen?
#49
Írta 2012. szeptember 12. - 19:10
#50
Írta 2012. szeptember 12. - 18:20
Én azt gondolom, hogy ha náluk is profi hegesztõ ember dolgozik és az alapanyag nem rossz, ezenkívül átgondolt tervezés elõzi meg a gyártást akkor a tritonnál sem fognak csálé vázat kiadni a kezük közül. És remélhetõleg a tartósság is egy titánváztól elvárható szintet hoz.
Sosem volt még "custom" váz a kezeim között, sõt semmilyen nagyobb nevû gyártóé sem mint pl a moots, sõt még nagyon összehasonlító teszteket sem láttam. az biztos, hogy mootséknál a 4000$-ban igencsak meg kell fizetni a nevet is és azt is hogy amerikában más órabérért hegeszt a mesterember.
Nem tudom mivel tud többet egy csúcs titánváz ennél, persze alapanyag beli különbség simán lehet, kérdés megér-e annyit a csúcs váz.
az is biztos hogy egy kínai tömegtermék más kategória, ott nem vitás érhetik a kedves vásárlót mindenféle meglepetések..
És persze az is igaz, hogy 1000$ körül már lehet kapni használtan karbonvázat, de én még mindig azt mondom, hogy külföldrõl karbonvázat akkor sem fogok venni, mert csúnyán bele lehet nyúlni egy repedt darabba, amit aztán hadakozhat az ember, de az életben nem látja viszont a pénzét..
amennyire tudom karbonvázat javítani sem sok helyen tudnak, és nem is lehet mindent helyrehozni rajtuk.
Amúgy meg nincs 4000$-om vázra, így biztos, hogy nem veszek sem mootsot sem dekerfet. ez van.
Ha egyszer tényleg meglesz a triton váz, majd beszámolok milyen és az évek meg majd eldöntik jó vásárt csináltam-e.
A merev villás kérdésem továbbra is fennáll: érdemes titán villát venni, avagy karbon villa, avagy mindkettõ fos és legyen valami teló a vázban?
acélvázban acélvilla kombó megvan a háztartásban, köszöni szépen, sok éve elvan a crmo váz a p2-es villával, szerintem sosem fognak eltörni.
Viszont a titán villánál ha nem is a törés miatt, de pl a rugalmasság miatt mennyire számít bele az irányíthatóságba, komfortba a titán alapanyag. olvastam olyan véleményeket, hogy karbon villával határozottan jobb lett az irányíthatósága a bringának.
Ha egyszer összeállna a gép, fõként terepen használnám, ha annyival rosszabb - nekem vagy a váznak merev villával, akkor lemondok róla.
#51
Írta 2012. szeptember 12. - 15:19
#52
Írta 2012. szeptember 12. - 14:06
Azért a látatlanban karbonváz vételre csúnyán rá lehet fázni.
#53
Írta 2012. szeptember 12. - 12:35
#54
Írta 2012. szeptember 12. - 10:55
Nekem IBS titán vázam volt, az is orosz titánból készült. De sajnos elrepedt....Szerintem az én hibám is, merev villával nyúztam évekig terepen. 5 évet bírt. A kínaitól én is félnék, arra biztosan nem adnék pénzt.
Amúgy, ami titán, az nagyrészt orosz anyag. A NASA is orosz titánt vásárol, mivel nekik van a legtöbb a világon. Most volt egy film, hogy a kémrepülõikhez használt titán is az oroszoktól jött - amikkel aztán õket figyelték meg.
Igazából az elhatározás már megszületett, jönni fog a titánváz, ha sziveskedik válaszolni az e-mailemre a tritonos ember.
Titán merev villával gondoltam használni, de sok helyen inkább karbont javasolnak helyette, meg amit te is írsz hogy elrepedt a váz miatta (tuti hogy a merev villa miatt?)
Ezügyben szivesen fogadok tanácsot, hogy titánvilla-karbonvilla-vagy ne merevvilla legyen? Szeretném ha a váz sokat kibírna..
#55
Írta 2012. szeptember 12. - 07:27
#56
Írta 2012. szeptember 12. - 01:12
Amúgy, ami titán, az nagyrészt orosz anyag. A NASA is orosz titánt vásárol, mivel nekik van a legtöbb a világon. Most volt egy film, hogy a kémrepülõikhez használt titán is az oroszoktól jött - amikkel aztán õket figyelték meg.
#57
Írta 2012. szeptember 11. - 23:35
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#58
Írta 2012. augusztus 30. - 16:31
Erõsen elgondolkodtam, hogy mégsem canyon bringát vegyek
Ti mit gondoltok, megér kb 1100 dollárt egy ilyen váz+villa?
Vagy úgy általában, milyen lehet ez a titán váz? A varratok elég profi munkát feltételeznek, kérdés, hogy az anyagminõség milyen.
#59
Írta 2012. július 16. - 19:43
#60
Írta 2012. július 14. - 09:40
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül) Ne szólj szád nem fáj fejed.