Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
Indította
gyigyu
, 2002. július 08. 22:10
#561
Írta 2009. április 28. - 12:04
a rugo karakterisztikaja szerintem inkabb fugg a kialakitastol, mint az anyagtol
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#562
Írta 2009. április 28. - 11:09
a titánrugónak kicsit más a karakterisztikája, mint az acélnak, ugye? miben különböznek a súlyon kívül?
köszi
köszi
#563
Írta 2009. április 25. - 00:32
nem olvastam vegig a sztorit csak amit ott a kep alatt irnak
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#564
Írta 2009. április 24. - 23:19
pontosabban: nem azért vágta szét, mert úgyis kap egy újat kedvezményesen, hanem mert a litespeed ezt a feltételt szabta.
#565
Írta 2009. április 24. - 10:54
90kg-ig ajanljak ezt a titan csodat, szal a 70-nel meg jo vagy. viszont ez is millios kategoria, ott van also sorban hogy ajanlott fogy. ar $9995. ami azert kicsit huzos.
maggi: eszrevettek hogy meg van repedve, es nem garancialis, mivel nem elso tulajdonos. viszont a litespeed ajanlott neki egy uj vazat kedvezmenyes aron, szal ezt meg szetfureszeli es centir-allvanyt csinal belole.
maggi: eszrevettek hogy meg van repedve, es nem garancialis, mivel nem elso tulajdonos. viszont a litespeed ajanlott neki egy uj vazat kedvezmenyes aron, szal ezt meg szetfureszeli es centir-allvanyt csinal belole.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#566
Írta 2009. április 24. - 10:47
hát kb.
sztem hányinger
de neked mind hanyinger ami nem fekete vagy szurke:D
sztem kurvajo
#567
Írta 2009. április 24. - 10:46
az ott egy litespeed obed
bõvebben itt:
http://www.flickr.co...in/photostream/
http://www.flickr.co...in/photostream/
nem nagyon tudok angolul....miert vagjak szet?
#568
Írta 2009. április 24. - 10:03
#569
Írta 2009. április 24. - 09:31
Ebben egyetértünk, de ránézésre is stabilabb, mint mondjuk EZ (ez nem is bringa, ez valami morbid humor inkább)
Amúgy sztem nem véletlen hogy pl a Tour-on a linkeltnél jóval nehezebb gépekkel indulnak (úgy értem nem csak a UCI szabályozás miatt). Iszonyat teljesítmény van a pedálokon napokon-heteken keresztül, azt egy ilyen könnyû gép fizikailag nem bírná sztem (még ha mondjuk nem is egy gépet használ a versenyzõ a verseny ideje alatt).
Amúgy sztem nem véletlen hogy pl a Tour-on a linkeltnél jóval nehezebb gépekkel indulnak (úgy értem nem csak a UCI szabályozás miatt). Iszonyat teljesítmény van a pedálokon napokon-heteken keresztül, azt egy ilyen könnyû gép fizikailag nem bírná sztem (még ha mondjuk nem is egy gépet használ a versenyzõ a verseny ideje alatt).
#570
Írta 2009. április 24. - 08:53
Ezaz, hogy az alkatrészek egy része a használható kategóriában van, de pl a kerekek a hajtókar a stucni, gondolom a kormány is súlyhatáros. Szóval már nem egészen a használható kategória én legalábbis 70kgot nyomok, de nem merném nyugodtan használni, folyton az utat nézném, hol van a kátyú
#571
Írta 2009. április 24. - 08:38
Gondolom pont az volt a lényeg hogy _használható_ bringát alkossanak, ami nagyon könnyû, nem pedig egy abszolút rekordert, ami viszont magától összecsuklik. Sztem penge és jobb irányvonal ez, mint a 2kg-os szarok milliókért. (Más kérdés hogy mondjuk egy Boonen ezt is összehajtaná...)
#572
Írta 2009. április 24. - 07:10
ugy ennyi kilo, hogy full hasznalhato valtasrendszer van rajta, bandazs vegig a kormanyon, es -minimalisan de- parnazott nyereg. ja es M-es meret
ugyanakkor könnyebb nyeregcsõ nyereg villa használatával még 100-200g ot le lehetne ugrasztani róla.
Más kérdés, hogy ha jól látom Edge kerekek vannak benne M5ös agyakkal vagy esetleg Extralite-tal fûzve, azokat meg itthon lehetetlenség lenne használni.
De azért elfogadnám.
#573
Írta 2009. április 24. - 00:48
volt mar?
everti eagle
Weighing in at only 5.17kg (11.4lbs) the Eagle is the lightest production bike we have ever offered. In fact, it is the lightest road worthy bike we know of...
http://www.evertibikes.com/eagle.htm
ugy ennyi kilo, hogy full hasznalhato valtasrendszer van rajta, bandazs vegig a kormanyon, es -minimalisan de- parnazott nyereg. ja es M-es meret
everti eagle
Weighing in at only 5.17kg (11.4lbs) the Eagle is the lightest production bike we have ever offered. In fact, it is the lightest road worthy bike we know of...
http://www.evertibikes.com/eagle.htm
ugy ennyi kilo, hogy full hasznalhato valtasrendszer van rajta, bandazs vegig a kormanyon, es -minimalisan de- parnazott nyereg. ja es M-es meret
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#574
Írta 2009. április 15. - 13:25
az ott egy litespeed obed
bõvebben itt:
http://www.flickr.co...in/photostream/
http://www.flickr.co...in/photostream/
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#575
Írta 2009. április 09. - 08:47
Ja, mintha orrba vágták volna...
De hát valahol rövidebbnek kell lennie, elvégre egy 29er nem egy kinagyított mtb...
Az a villa komoly passzív rugózással bírhat!
De hát valahol rövidebbnek kell lennie, elvégre egy 29er nem egy kinagyított mtb...
Az a villa komoly passzív rugózással bírhat!
#576
Írta 2009. április 08. - 23:14
a szinosszeallitas nem lenne rossz, de nekem ezek a nagykerekuek sose jottek be. plusz az az ultrahosszu villa benne a rovid fejcsovel es rovid stucnival...
nem szep bringa osszkepet ad.
ha a tulajnak igy kenyelmes akkor viszont igy van jol, csak az aranyok miatt nekem nemgyerebe igy ranezesre.
nem szep bringa osszkepet ad.
ha a tulajnak igy kenyelmes akkor viszont igy van jol, csak az aranyok miatt nekem nemgyerebe igy ranezesre.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#577
Írta 2009. április 08. - 22:45
Csak mert nem fekete az egész? Szerintem szép.
Sõt, le merem fogadni, Magginak is tetszik!
Sõt, le merem fogadni, Magginak is tetszik!
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960