Jelentkezz be Regisztrálj

Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#461
Posted 2009. June 29. - 21:19

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#462
Posted 2009. June 29. - 20:44

Srácok én csak azt nem értem, hogy bár mászni lehet ilyen áttétellel, de a tett színhelyét megközelíteni?
Csak azért kérdem, mert magam is terepezek hébe-hóba az SSel (32/15) és nyilván elég korlátozott a mászási lehetõség, ugyanakkor síkon ez nagyon kényelmes és ezzel együtt elég lassú. Akkor milyen lehet azzal ami a képen van?
29"-es kerékhez kisebb áttételt szoktak feltenni, hogy ugyanolyan nehéz legyen tekerni mint mondjuk 32×16-tal egy 26"-ost.
#463
Posted 2009. June 29. - 18:43

nem azt mondtad h utálod az ss-t? :chin:
így van. értelmetlenségnek tartom montin az ss-t, de attól még mutatni mutathatok szép bicót nemde?

#464
Posted 2009. June 29. - 17:29

Csak azért kérdem, mert magam is terepezek hébe-hóba az SSel (32/15) és nyilván elég korlátozott a mászási lehetõség, ugyanakkor síkon ez nagyon kényelmes és ezzel együtt elég lassú. Akkor milyen lehet azzal ami a képen van?
#465
Posted 2009. June 29. - 17:19

http://www.deanbikes...aham_Side_1.jpg
jó az a lánckerék hátul
http://www.deanbikes..._Rear.Close.jpg
nem azt mondtad h utálod az ss-t? :chin:
#466
Posted 2009. June 29. - 12:55

Hát, nem tudtam rávenni magam.Nem innen vitte el valaki?

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#467
Posted 2009. June 29. - 11:11


#468
Posted 2009. June 28. - 19:29

jó az a lánckerék hátul

http://www.deanbikes..._Rear.Close.jpg
#469
Posted 2009. June 26. - 19:35

#470
Posted 2009. June 24. - 23:49

#471
Posted 2009. June 24. - 23:49

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#472
Posted 2009. June 24. - 23:47


RAUH-Welt
B E G R I F F
#473
Posted 2009. June 24. - 15:59

#474
Posted 2009. June 23. - 23:02



RAUH-Welt
B E G R I F F
#475
Posted 2009. June 23. - 23:00

nem akarok unnepronto lenni, meg semmi beszologatos inditekom nincsen, pusztan kivancsisagbol: miert jo ket [tobb?] ennyire hasonlo bringat tartani? igy ranezesre eleg kicsi a kulonbseg a ketto kozott es tulajdonkeppen ahol az egyik elmegy ott a masik is.
Értem én

#476
Posted 2009. June 23. - 22:36

RAUH-Welt
B E G R I F F
#477
Posted 2009. June 23. - 22:05

mind a ket morati a tied ami ott az utolso kepen van?
Igen mindkettõ, a titános "gépparkba" a Kona Explosif is beletartozna alkatrészei révén. A Kona most kicsit szét van kapva. A Morati villa került az 1.1-be, a Konába meg az aprón hirdetett Sibex villa. Az is jól áll neki.


#478
Posted 2009. June 23. - 09:33

#479
Posted 2009. June 23. - 07:44

jópofa lett a morati. én mondjuk nem tettem volna rá a drótos avidokat (fõleg nem CL tárcsákkal). tettem volna bele vmi normális telót 80-90mm úttal (pl foxot vagy rebát), V-fékeket és kerámiás mavic felniket pl xtr agyra fûzve.
alig várom, hogy rájöjj, nagy neked a váz és eladd nekem.
Én kibírnám ezekkel a 240-es DT agyakkal is:p Úgyis lesz CL-es avid tárcsa...
Szép bringák! :beer:
#480
Posted 2009. June 23. - 00:35

RAUH-Welt
B E G R I F F