Jelentkezz be Regisztrálj
Kelly's Bakonyerdõ Maraton | Bakonybél
#861
Posted 2009. May 22. - 19:52
#862
Posted 2009. May 22. - 04:26
#863
Posted 2009. May 21. - 21:59
Medvehagymás rész? Konkrétan hol voltál?
A gázlók királya tavaly sem te voltál.
Réz-bükki árok.
Lehet, hogy nem voltam a gázlók királya, hiszen gyenge vagyok ügyetlen és félek.
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#864
Posted 2009. May 20. - 21:53
Medvehagymás rész? Konkrétan hol voltál?Én ma voltam a medvehagymás résznél ... mit mondjak kicsit tacsakos volt ... és elforgott a kerék, a Gázlókban van víz a kövek csúsznak. A lefelék ráznak, felfelé meg tekerni kell. Holnap bejárom a hosszú táv maradék részét.
A gázlók királya tavaly sem te voltál.
A sebesség mindent megold.
#865
Posted 2009. May 20. - 21:42
Nem kell sárgumi a pályára soha! Ha sok esõ van akkor a köveken kell menni , ahol nincsenek kövek ott meg a sárgumi sem segít...
Én ma voltam a medvehagymás résznél ... mit mondjak kicsit tacsakos volt ... és elforgott a kerék, a Gázlókban van víz a kövek csúsznak. A lefelék ráznak, felfelé meg tekerni kell. Holnap bejárom a hosszú táv maradék részét.
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#866
Posted 2009. May 20. - 08:30
A sebesség mindent megold.
#867
Posted 2009. May 20. - 07:08
#868
Posted 2009. May 20. - 06:45
ha marad a jó idõ akkor mennyit szára a páya?
#869
Posted 2009. May 19. - 21:39
akkor ahogy a kövek mennyiségét nézem a sárgumi is kizárva?
A képek megtévesztõek ... csak az a rész ilyen köves
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#870
Posted 2009. May 19. - 21:10
#871
Posted 2009. May 19. - 16:32
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#872
Posted 2009. May 19. - 09:24
A másik irányba fogunk indulni!
Fék nélkül, izomból kell átmenni a gázlókon és nem lesz gond.
http://www.georgespo.../palya_2009.jpg
Igazad van, ezt benéztem!
Viszont szívesen ott lennék, amikor belehasalsz az egyik átkelésbe... :-)
#873
Posted 2009. May 18. - 21:33
Fék nélkül, izomból kell átmenni a gázlókon és nem lesz gond.
http://www.georgespo.../palya_2009.jpg
A sebesség mindent megold.
#874
Posted 2009. May 18. - 21:21
Mivel most lesz elõször itt verseny, ezért nem tudom, hogy hogy honnan és hogyan lesz az indítás, de mindenki nagyon-nagyon vigyázzon.
Az útvonal - minden távon!!! - 6-szor vagy 7-szer kel át a Cuha-patakon!!!
Az út végig makadámköves, még a patakátkeléseknél is, ami rettenetesen tud csúszni!!!
Kb. 1,5 hónapja voltam arra utoljára, de viszonylag alacsony vízállásnál is mindenképpen vizes lesz a lábad, mert középtengelyig ér a víz.
Száraz láncolaj felejtõs, mert az elsõ 1 km-en elfogy a géprõl!!!
Azért mondom, hogy mindenki vigyázzon, mert az indítás valszeg jóval keskenyebb részrõl fog indulni, mint tavaly Barátin és nem lesz az elején emelkedõ, ami megszûri a mezõnyt!
A teljes mezõny egyben fog beleesni a viszonylag szûk völgybe, és a gázlókon nem mindenhol lehet átmenni!!!
Szóval figyeljük egymásra!!!
Adíos!
G.
#875
Posted 2009. May 17. - 15:11
#876
Posted 2009. May 17. - 14:37
Kb. szilvás középtávval egyforma nehézségû a hosszútáv. Alapvetõen a tavalyi Gyõrújbarát maraton hosszútávjának útvonalára épül az elsõ mászás és a Kõrisrõl Vinyéig vezetõ út.
Kezdem a rövidtáv leírásával.
Az elején kis aszfalt, aztán kezdõdik a mászás, nagyrészt lapos mászás megspékelve néhány rövid meredek mászással (talaj földút és kavicsos dózer), aztán egy rövid meredek lejtõ (a gyávák letolják) utána széles murvás úton 2-3km mászás (a közép és hosszútáv itt válik el a rövidtõl), a teteje kicsit hullámzik, rövid lejtõ, süppedõs kavicsos talajon kb 1km mászás, aszfalt kb 2 km, szántóföld mellett mászás kb 50m szint, Cuha-patak völgye végig lejt, kis sarazás, patakátkelések, cél.
Középtáv: fel a Kõrisre meredek nyomvályús földúton, ami késõbb kövesre vált (néhány helyen lejt egy kicsit, a teteje elég meredek), aszfalton lefelé kb 2km, aztán dózeron tovább, aztán egynyomos a végén meg lépcsõsor, (a hosszútáv itt válik el), kb 2km sík aszfalt, széles dózeren fel a Kõrisre (kb 7km) a vége aszfalt, meredeken le a Kõrisrõl kicsit köves (figyelni kell), becsatlakozik kb 1km-rel arrébb a rövid távba, mint ahonnan elvált.
Hosszútáv: ez egy +kör, az eleje dózer mászás, a tetejétõl aszfalt kb 20km és hullámzik, utána egy technikás patakparton bringázás és vissza a középtávba.
Semislickel is járható a pálya szárazon.
Azért ma arrafelé bóklászva nem ajánlom a semi-slicket. Vmi bazi nagy esõ szétmosta elég jól az utat a táv elsõ 2-3 km-én. Ott aki nem húz bele,az zárkózhat majd be a libasorba az egyszemélyes nyomvonalba. Ha meg nem,akkor az öklömnyi kiforgatott köveken bukdácsolhat.
Amúgy szuper a pálya, egy kalappal minden indulónak!!!
#877
Posted 2009. May 15. - 21:29
Kb. szilvás középtávval egyforma nehézségû a hosszútáv. Alapvetõen a tavalyi Gyõrújbarát maraton hosszútávjának útvonalára épül az elsõ mászás és a Kõrisrõl Vinyéig vezetõ út.És milyen nehézségû?Egy rövid pályaleírást írhatnál:D(elsõsorban engem a középtáv érdekelne)
Kezdem a rövidtáv leírásával.
Az elején kis aszfalt, aztán kezdõdik a mászás, nagyrészt lapos mászás megspékelve néhány rövid meredek mászással (talaj földút és kavicsos dózer), aztán egy rövid meredek lejtõ (a gyávák letolják) utána széles murvás úton 2-3km mászás (a közép és hosszútáv itt válik el a rövidtõl), a teteje kicsit hullámzik, rövid lejtõ, süppedõs kavicsos talajon kb 1km mászás, aszfalt kb 2 km, szántóföld mellett mászás kb 50m szint, Cuha-patak völgye végig lejt, kis sarazás, patakátkelések, cél.
Középtáv: fel a Kõrisre meredek nyomvályús földúton, ami késõbb kövesre vált (néhány helyen lejt egy kicsit, a teteje elég meredek), aszfalton lefelé kb 2km, aztán dózeron tovább, aztán egynyomos a végén meg lépcsõsor, (a hosszútáv itt válik el), kb 2km sík aszfalt, széles dózeren fel a Kõrisre (kb 7km) a vége aszfalt, meredeken le a Kõrisrõl kicsit köves (figyelni kell), becsatlakozik kb 1km-rel arrébb a rövid távba, mint ahonnan elvált.
Hosszútáv: ez egy +kör, az eleje dózer mászás, a tetejétõl aszfalt kb 20km és hullámzik, utána egy technikás patakparton bringázás és vissza a középtávba.
Semislickel is járható a pálya szárazon.
A sebesség mindent megold.
#878
Posted 2009. May 15. - 20:48
igazából ezért szemezek a középtávval, no meg a gázlók :love:
#879
Posted 2009. May 15. - 20:45
Igen, tudok és igen, egy részét bejártam.
És milyen nehézségû?Egy rövid pályaleírást írhatnál:D(elsõsorban engem a középtáv érdekelne)