http://picasaweb.goo...758438229733586
http://picasaweb.goo...758441127708674
ezeket is elfogadnám
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
Indította
Kisherceg
, 2009. április 23. 22:18
#5901
Írta 2009. május 25. - 15:54
#5902
Írta 2009. május 23. - 13:22
kõcs: a lapiernél elõbb vernéd oda az alját mint a tulfolyót..
proji: retekre meg felverõdésre gondoltam
#5903
Írta 2009. május 23. - 08:05
#5904
Írta 2009. május 22. - 13:04
#5905
Írta 2009. május 22. - 11:00
kõcs: a lapiernél elõbb vernéd oda az alját mint a tulfolyót..
na én is valamit
na én is valamit
I don't care how it pedals
#5906
Írta 2009. május 21. - 17:49
#5907
Írta 2009. május 21. - 15:45
#5908
Írta 2009. május 20. - 17:05
#5910
Írta 2009. május 20. - 00:27
#5911
Írta 2009. május 19. - 23:37
#5912
Írta 2009. május 19. - 23:16
Egyszer próbáltam ugyanilyen koncepciót, csak épp az outi fékkar nem annyira jön össze a V-fékkel...
#5913
Írta 2009. május 19. - 23:04
#5914
Írta 2009. május 19. - 23:00
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5915
Írta 2009. május 13. - 19:19
#5916
Írta 2009. május 10. - 21:11
#5917
Írta 2009. május 10. - 19:46
Ez még a prototípus változat - a piacra került kivitel így néz ki: http://www.lapierre-...it-cadre-dh-920tényleg dögös, de a rugóstag túlfolyójának nem tudnék rosszabb helyet elképzelni
Problémádat pedig vitasd meg Nico Vouilloz-val, és mond meg neki, hogy nem ért a dolgokhoz.
De vékonykának tûnik.
Egy DH gépnek nem az a jellemzõje, hogy "zártszelvénybõl készült betondarab.":D
#5918
Írta 2009. május 10. - 19:36
#5919
Írta 2009. május 10. - 19:24
tényleg dögös, de a rugóstag túlfolyójának nem tudnék rosszabb helyet elképzelni