Azt árulja már el valaki, a 650B gravel miért jobb a 622-esnél? Mert ha a kisebb kerék fordulékonyabb mondjuk, akkor a 29-es monti miért is jobb minden másnál? De most komolyan.
ez egy közkeletű tévedés. ![]()
Azt árulja már el valaki, a 650B gravel miért jobb a 622-esnél? Mert ha a kisebb kerék fordulékonyabb mondjuk, akkor a 29-es monti miért is jobb minden másnál? De most komolyan.
ez egy közkeletű tévedés. ![]()
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Azt árulja már el valaki, a 650B gravel miért jobb a 622-esnél? Mert ha a kisebb kerék fordulékonyabb mondjuk, akkor a 29-es monti miért is jobb minden másnál? De most komolyan.
szép szép, de nekem ez az országútival montizunk kicsit olyan mint a kabrió range rover, vagy egy megemelt hasmagasságú ferrari.
kiváncsi vagyok mikor jönnek az össztelós országúti bringák, fox rugóstaggal, 32,5mm-es becsúszószárral (vagy már van?
)
a szine bejön
(de az a fél méter spacer a stucni alatt .........)
minden surly-n kötelező a spacer-tower. nélküle nem kelne fel a nap, vagy félúton megállna vagy ilyesmi. ![]()
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
jó, hát bocs, nekem akkor is nagyon tetszik.
Végre egy 27,5ös váz..és még szép is.
Még a végén eldobom a karbonváz mániám és átállok a másik oldalra
jó, hát bocs, nekem akkor is nagyon tetszik.
a szine bejön ![]()
(de az a fél méter spacer a stucni alatt .........)
Bikertigger módosította - 2020. október 03. - 23:01
Nahát, bike24-nél már rendelhető, és van is pár darab a vázból készleten. Meg olcsó is. Ja, nem.
álljon itt egy kvázi-tömegtermék, tegnap olvastam róla, alu majdnem karbon súlyban: https://www.speciali...Text=71721-7001
A szín pöpec, és ennél is gondolkodhatnék, hogy M vagy L, bár az L már iszonyú hosszúnak hangzik. (a Vitus 640 volt, mégis már 70-re gondoltam növelni a stucnit, valahogy nem tudtam eléggé hasalni rajta. Pedig nem vagyok az az igazán hasalós)
álljon itt egy kvázi-tömegtermék, tegnap olvastam róla, alu majdnem karbon súlyban: https://www.speciali...Text=71721-7001
A szín pöpec, és ennél is gondolkodhatnék, hogy M vagy L, bár az L már iszonyú hosszúnak hangzik. (a Vitus 640 volt, mégis már 70-re gondoltam növelni a stucnit, valahogy nem tudtam eléggé hasalni rajta. Pedig nem vagyok az az igazán hasalós)
ZolkoW módosította - 2020. szeptember 30. - 10:12
nem célom hogy feltétlenül 80-as stucnim legyen, de most 100-as van, az egy oldschoolabb XC gépbe szerintem elmegy. Szerintem a következő méret már nagy lett volna, akkora ugrás van főleg a nyeregcsőnél (480mm talán a 420 helyett). Mindenképpen határon vagyok, csak a M-esnél a felsőn, L-esnél az alsón... a Canyon méretezése passzolna tökéletesen, ahogy néztem
áj hír jú. :-) igen, a két méret közötti ugrás a legtöbb (az összes) gyártónál igazából két méretnyi ugrás, sajnos. gondolom, olcsóbb elveszteni pár vevőt, mint kellően sűrű méretsort gyártani.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
nem célom hogy feltétlenül 80-as stucnim legyen, de most 100-as van, az egy oldschoolabb XC gépbe szerintem elmegy. Szerintem a következő méret már nagy lett volna, akkora ugrás van főleg a nyeregcsőnél (480mm talán a 420 helyett). Mindenképpen határon vagyok, csak a M-esnél a felsőn, L-esnél az alsón... a Canyon méretezése passzolna tökéletesen, ahogy néztem ![]()
a 625mm a 19"-os unit hossza, amit én már határesetnek érzek, pedig 182cm vagyok és egysebi, ahol ugye kell kis plusz hossz. szóval tovább inkább már ne nyújtsák a vázakat. :-)
viszont ha neked kellene +10-20mm, hogy 100-as helyett 80-as stucnit használj, akkor lehet, hogy a mostani vázad kicsi, nem?
A mostanim 605/420mm. Ez majdnem tökéletes, lehetne inkább 610-615, de a 625 sem baj, akkor mehet rá a 80 körüli stucni, tudtommal valami ilyesmivel árulják, legalábbis nem 100-assal, az biztos. A nyeregvázcső nekem határon van, az csak azért lehetne néhány centivel magasabb, hogy több nyeregcső maradjon bent, így 2-3 centi van csak tartalékban, azt meg nem szeretem, ha alig áll ki a nycső a vázból. A motyót még így is össze tudom törni a felsőcsövön, ennél sokkal magasabbat nem akarok. Szerintem van is ráció a trail bicóknál elterjedt merevített nyeregvázcső+alacsony felsőcső kombóban, de ugye ezeket már 65 fokos villaszöggel párosítják, és nagy utakkal.
a 625mm a 19"-os unit hossza, amit én már határesetnek érzek, pedig 182cm vagyok és egysebi, ahol ugye kell kis plusz hossz. szóval tovább inkább már ne nyújtsák a vázakat. :-)
viszont ha neked kellene +10-20mm, hogy 100-as helyett 80-as stucnit használj, akkor lehet, hogy a mostani vázad kicsi, nem?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
A mostanim 605/420mm. Ez majdnem tökéletes, lehetne inkább 610-615, de a 625 sem baj, akkor mehet rá a 80 körüli stucni, tudtommal valami ilyesmivel árulják, legalábbis nem 100-assal, az biztos. A nyeregvázcső nekem határon van, az csak azért lehetne néhány centivel magasabb, hogy több nyeregcső maradjon bent, így 2-3 centi van csak tartalékban, azt meg nem szeretem, ha alig áll ki a nycső a vázból. A motyót még így is össze tudom törni a felsőcsövön, ennél sokkal magasabbat nem akarok. Szerintem van is ráció a trail bicóknál elterjedt merevített nyeregvázcső+alacsony felsőcső kombóban, de ugye ezeket már 65 fokos villaszöggel párosítják, és nagy utakkal.
Az l-es hossza az m-eshez? Nemár, így is olyan hosszú minden váz, mint egy vonat. Szinte alig találni "normális" vázát... ☹️
ZolkoW módosította - 2020. szeptember 30. - 08:16
tényleg nem rossz, de azért mégiscsak egy kisebb vagyon a karbon miatt (egyben kell venni, tudom, nem vázként..) , nem igazi pluszos, és akkor tetszene igazán, ha az L-es hosszával jönne az M-es magassága. Ennél a merevvillánál amúgy sokkal jobban kinézők is vannak, igaz, boostosban nem sok van eleve. (sírok, a R2-től meg eltűnt a Nineré is, mindkettő
)
Kifogások, de nem szerettem bele.
Károly utoljára mikor beszéltem vele egy osztrak bicajboltot vezetett
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->