Jelentkezz be Regisztrálj
Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
#5221
Írta 2010. január 20. - 21:56
azért én egy bontható támvillában gondolkodnék...
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#5222
Írta 2010. január 20. - 21:43
#5223
Írta 2010. január 20. - 21:36
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#5225
Írta 2010. január 19. - 21:24
vágom .)
ráadásul a zöld a triál verzió. 64et reteszel fordulatonként.
illene a zöld polarxre
nagyon fog a triálos, tényleg zavaró. 36 pontosból is van 18-as, és gurul mint az állat.
#5226
Írta 2010. január 19. - 19:07
Pont les...ajnálom. (...mert az esélyesebb váz egy Yasec, 26-os méretben.)nekem amugyis aranytalannak tunnek a 29esek, de a te meretedhez passolo S-es vaz nagy kerekkel meg butabban fog kinezni
Cicanaciba' is rémesen nézek ki, mégis felveszem az esetek többségében.
#5227
Írta 2010. január 19. - 19:05
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5228
Írta 2010. január 19. - 19:05
Én a Moratiba nem vágatok bele semmit.Vagy behegesztetsz a támvillába egy bontható csavaros kötést.
#5229
Írta 2010. január 19. - 19:04
#5230
Írta 2010. január 19. - 19:01
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5231
Írta 2010. január 19. - 18:52
Országútiba még elmenne, de nem hiszem hogy mtb-n tolerálná a rendes terephasználatot.shimano alfine raipidfire karral? tudom nem 14fokozat csak 8, de alternativa
Én inkább megvárom a másfél kiló alatti rendes váltókaros Rohloffot, vagy az Atom féle új XTR-t.
Vagy behegesztetsz a támvillába egy bontható csavaros kötést.A gond nem az agyváltó (én pontosan Alfine agyban gondolkodom), hanem bontható szíjat találni - ami tudtommal nincs...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5232
Írta 2010. január 19. - 18:49
shimano alfine raipidfire karral? tudom nem 14fokozat csak 8, de alternativa
ez az alfine mit bír terepen?
ilyen laza erdei túráktól lehet baja?
#5233
Írta 2010. január 19. - 18:44
A gond nem az agyváltó (én pontosan Alfine agyban gondolkodom), hanem bontható szíjat találni - ami tudtommal nincs...shimano alfine raipidfire karral? tudom nem 14fokozat csak 8, de alternativa
#5234
Írta 2010. január 19. - 18:41
Ezen én is elgondolkoztam már pár éve. De a markolatváltóval még mindig nem barátkoztam meg eléggé, és nem találtam bontható ékszíjat sem. Kíváncsian várom a fejleményeket!
shimano alfine raipidfire karral? tudom nem 14fokozat csak 8, de alternativa
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5235
Írta 2010. január 19. - 18:32
a.) Ha nem lesz bontható szíj, kénytelen leszek beszerezni egy vázat (is)...Ezen én is elgondolkoztam már pár éve. De a markolatváltóval még mindig nem barátkoztam meg eléggé, és nem találtam bontható ékszíjat sem. Kíváncsian várom a fejleményeket!
És Atom milyen véleményen lenne (van)?
b.) Tom véleménye ezügyben számomra irreveláns...
#5236
Írta 2010. január 19. - 18:25
Ezen én is elgondolkoztam már pár éve. De a markolatváltóval még mindig nem barátkoztam meg eléggé, és nem találtam bontható ékszíjat sem. Kíváncsian várom a fejleményeket!Idén szeretnék újítani szíjhajtást agyváltóval a Moratimra - ennyi.
És Atom milyen véleményen lenne (van)?Michael Thonet szerintem más véleményen lenne...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5237
Írta 2010. január 19. - 18:10
ranezesre az white industries...horroraras
vágom .)
ráadásul a zöld a triál verzió. 64et reteszel fordulatonként.
illene a zöld polarxre
#5238
Írta 2010. január 19. - 18:00
#5239
Írta 2010. január 19. - 17:52
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5240
Írta 2010. január 19. - 17:49
Nagyon baba. Azok után, hogy mindenféle ilyenolyan váltórendszert, bringát, kiegészítõt próbáltam, jó volt egy olyan bringával menni, amivel nem kell foglalkozni. Elöl hátul merev, Avid bowdenes fékek (ami nem tetszik, csak csöndben jegyzem meg), szigorú áttétel, furcsa girbegurba acélkormány.
Tekerésnél full csend, az acélváz és a 29" kisimít mindent, 1 sebesség, csak azzal kell törödni, hogy tipord, minél jobban... Nem mernék megesküdni, de úgy éreztem, hogy a Zalaegerszegen lévõ legdurvább lejtõn (itteni dhpálya) gyorsabban jöttem le, mint anno a versenygépemmel.
Ha egyszer lesz montim, SS lesz, és 80% hogy 29".
Hogy ne legyek totál off: A Whyte nagyon tetszik.