Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
Indította
Kisherceg
, 2009. április 23. 22:18
#5221
Írta 2010. február 09. - 08:57
koca itt nem értelem van hanem érzelem
gyönyörûen egybe van csiszolva az összes varrat ami nekem inkább furcsa az a sok közölés illetve a hosszú stucni. Mástól vehette a tulaj a vázat, nem a gyártótól?
#5222
Írta 2010. február 09. - 00:31
Azt a piros izét a homlokcsõ után mire véljem?
growroll vagy mi a neve neki. gondolom a méretet lehet variálni különbözõ közdarabokkal... valami díjat nyert vele vagy öt éve
#5223
Írta 2010. február 09. - 00:22
támvilla csatlakozása fú de furcsa. (nem szép sztem.) meg mi értelme van egyáltalán? :chin: az ok hogy sárférõ hely van, de az lenne amugy is...
#5224
Írta 2010. február 08. - 23:29
#5225
Írta 2010. február 08. - 23:13
Úgy alakult, hogy gyerekbringát is nézegetnem kell nemsokára. Az a tricikli minden kritériumnak megfelel
. Az alatta lévõ meg nekem
Team Heavy Pedal - Szeged
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#5226
Írta 2010. február 08. - 23:13
yasec outiban a kéket zölddel helyettesíteném, és õ lenne a tökéletes patrióta bicaj...(meg a hátsó felnit is)
szerk
nem outi, cyclocross
szerk
nem outi, cyclocross
#5227
Írta 2010. február 08. - 23:08
#5228
Írta 2010. február 08. - 23:04
#5229
Írta 2010. február 08. - 23:00
attól még veszettül csini
Tényleg csini?
Akkor nekem ízlésficamom van, de én ennél a felsõcsõnél ocsmányabbat még életemben nem láttam.
#5230
Írta 2010. február 08. - 22:56
egy duplát szerintem is megérdemelne. de így is lennék az a tibor aki pörgeti ezt az egytányért.
#5231
Írta 2010. február 08. - 22:55
#5232
Írta 2010. február 08. - 22:39
nem azt mondom hogy rosszul teszi hogy nincs rajta egy tripla vagy akar dupla hajtomu. csak ertetlenkedek
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5233
Írta 2010. február 08. - 22:35
de tulképp egy ilyen 10-12-t mozgó fullival egy 38-39es nagytányérral meg egy 11-36-os sorral teljesen jó el lehetne lenni. mer ha jó erõben van a polgár ahol 38/36-ban nem megy fel, ott már lehet érdemesebb tolni 
de ha lesz bringám biztos 40/27 es hmû lesz rajta hamarost
de ha lesz bringám biztos 40/27 es hmû lesz rajta hamarost
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5234
Írta 2010. február 08. - 22:25
szerintem is.
meg az jutott még eszembe, hogyha mondjuk SS lenne, az mennyivel értelmesebb...
ez nyilván nem egy WCup-címre pályázó emberke gépe, hanem egy kényelmes, trendi örömbringa (úgy értem örömbringa, mint egy singlespeed, de a plusz pár fokozat miatt mégis kevésbé feszes).
meg az jutott még eszembe, hogyha mondjuk SS lenne, az mennyivel értelmesebb...
ez nyilván nem egy WCup-címre pályázó emberke gépe, hanem egy kényelmes, trendi örömbringa (úgy értem örömbringa, mint egy singlespeed, de a plusz pár fokozat miatt mégis kevésbé feszes).
#5235
Írta 2010. február 08. - 22:20
azért tán hagyjuk már a tulajnak eldönteni hogy neki mi a jó...
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5236
Írta 2010. február 08. - 22:17
háh, mer nem emlékeztek az alivio " microdrive" -ra
asszem 38-as nagytányérja volt
asszem 38-as nagytányérja volt
#5237
Írta 2010. február 08. - 22:11
#5238
Írta 2010. február 08. - 15:57
#5239
Írta 2010. február 08. - 14:18
semmi baj vele, csak szerintem egy ilyen bringaval eleg hamar kiporgeti a tibor a 34-11et
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5240
Írta 2010. február 08. - 14:09

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére







