A váz közel 3 kg,szal a többin spóroltak sokat,de hogy mennyire masszív,azt nem tudom,gondolom pont ezért tanulmány.
Nem lehet +...i,de azért lehet próbálkozni!
Az úthossszt, én is sokallom, de a gép nagyon szép.


A váz közel 3 kg,szal a többin spóroltak sokat,de hogy mennyire masszív,azt nem tudom,gondolom pont ezért tanulmány.
Nem lehet +...i,de azért lehet próbálkozni!
A váz közel 3 kg,szal a többin spóroltak sokat,de hogy mennyire masszív,azt nem tudom,gondolom pont ezért tanulmány.
Nem lehet +...i,de azért lehet próbálkozni!
A váz közel 3 kg,szal a többin spóroltak sokat,de hogy mennyire masszív,azt nem tudom,gondolom pont ezért tanulmány.nem tom
sztem ahova kell 18 rugóút oda kell masszívság is. de 12 kilóba meg....1 bizonyos határon túl a fizikát nem lehet +...i
Canyon super enduro tanulmánygép! 18 centi út elöl hátul és ehhez 11.9 kg-s súly. Nekem kéne!
Canyon | Technology | Project Studies | Project S5
anti? ez már inkább high tech kütyü mint bringa
Aha, értem, csak kifejezetten elõnyös hogy felsõfogásban lehet finoman lassítgatni.When you’re riding on normal hoods, your index finger (longest and most powerful digit) is located near the pivot for the lever. That’s far from ideal. You can generate the most braking power by riding in the drops with your index finger near the tip of the lever blade, the farthest point from the pivot.