
Jelentkezz be Regisztrálj

Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
#5741
Posted 2009. September 30. - 00:55


RAUH-Welt
B E G R I F F
#5742
Posted 2009. September 30. - 00:27

#5743
Posted 2009. September 29. - 19:51


Ja... meg az a barna(vagy lila?) szín sem tetszik a vázban.
#5744
Posted 2009. September 29. - 16:55

#5745
Posted 2009. September 26. - 16:46

#5746
Posted 2009. September 26. - 15:21


RAUH-Welt
B E G R I F F
#5747
Posted 2009. September 25. - 01:36

Aerodinamikailag kissé jobb, mint a hagyományos vázak, kevesebb a turbulencia (mondják a gyártók).
ezt elég nehéz elhinni...
#5748
Posted 2009. September 24. - 23:07

a "lyukas" géprõl pár infó:http://clientnews.so...antix-bike.html
Ez inkább csak reklám. A Le CYCLE augusztusi (390-es) számában van viszont egy teszt az országúti változatról, a Delta 7 Ascend nevûrõl. A viselkedését dicsérik ugyan, de langyosan, a verseny/sport/versenytúra kategóriákban mind 4/6-ot kapott, azaz egyikre sem ideális. Sokoldalúnak nevezik hát, rugalmas a váz, menõknek egy határon túl nem elég stabil, az eleje mozog túlságosan. Kiállva nem túl jó, ülve jól megy. Kényelmes. A kidolgozást is (a fonáson túl) bírálják.
A gyártók ,,örökélet'' garanciát adnak a vázra; a tesztelt példány Sram Reddel, Reynolds Attack karbon kerekekkel 9000 dollár. Ennél kevesebbért jobbat kapni. Az Iso Truss karbon-kevlár szerkezetet a helyi sérülésekre érzéketlennek ill. csõcsere nélkül is javíthatónak mondják. Két amerikai profit már bepaliztak; szó van Tour-os csapatról is. 150 munkaóra egy ilyen váz, titkos kézi (?!) szövögetéssel. Egy egyetemi munkából (Brigham Young Egy., Utah) alakult az egész. Aerodinamikailag kissé jobb, mint a hagyományos vázak, kevesebb a turbulencia (mondják a gyártók).
#5749
Posted 2009. September 24. - 21:37

Ez most úgy megtetszett.

Persze tennék rá egy lockolható tagot, meg a SID-re is rákötném a "rimótkontrolt".

#5750
Posted 2009. September 23. - 08:16

#5751
Posted 2009. September 22. - 08:27


Ráadásul a lyukas mégcsak nem is szép...
#5752
Posted 2009. September 22. - 00:13


ez egy bianchi, ami beágyazva nem hajlandó megjelenni, de attól még gyönyörû
http://www.flickr.co...ylaub/516526608

mindegyik instant get. úgyhogy bárki hozzám vághatja, 8napon túl gyógyulva sem fogok megsértõdni

#5753
Posted 2009. September 21. - 23:30

Hány gramm lehet az a váz?:chin:
Egy Scott Scale LTD-t kéne egy ilyen kiadásban csinálni...

Lenne vagy 800g... nem is tudom, hányadik lejtõnél csuklana össze. Bár, ha a súlylimitet mondjuk 55kg-ra teszik, akkor nem biztos.

Ezzel a géppel elindulni a szilvásváradmaraton:deszcz: idei futamán:D biztos lett volna vagy 30kg a csodamasina:ubytek:
Az idei Szilváson nem volt ragadós a sár... ha a 2008-as Crosskovácsin indult volna ilyennel valaki... na akkor.


#5754
Posted 2009. September 21. - 23:08

Ezzel a géppel elindulni a szilvásváradmaraton:deszcz: idei futamán:D biztos lett volna vagy 30kg a csodamasina:ubytek:
Gyárilag van rajta egy "fólia".
#5755
Posted 2009. September 21. - 22:05

Csak körbe kell tekerni alufóliával:D
vagy a térközöket kitölteni átlátszó akriláttal, esetleg szilikonnal..


#5756
Posted 2009. September 21. - 22:03

utána meg egy óra a bringamosóbanEzzel a géppel elindulni a szilvásváradmaraton:deszcz: idei futamán:D biztos lett volna vagy 30kg a csodamasina:ubytek:
#5757
Posted 2009. September 21. - 20:36

Ezt a Pinát szívesen kipróbálnám!Tuc ennél jobbat?

yep!
#5758
Posted 2009. September 21. - 20:27

#5759
Posted 2009. September 21. - 20:22

Ezzel a géppel elindulni a szilvásváradmaraton:deszcz: idei futamán:D biztos lett volna vagy 30kg a csodamasina:ubytek:hát nem is tudom:http://www.mensjourn...ns-101001_v.jpg
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#5760
Posted 2009. September 21. - 19:42
