támvilla csatlakozása fú de furcsa. (nem szép sztem.) meg mi értelme van egyáltalán? :chin: az ok hogy sárférõ hely van, de az lenne amugy is...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
Started by
Kisherceg
, 2009. April 23. 22:18
#5221
Posted 2010. February 09. - 00:22

támvilla csatlakozása fú de furcsa. (nem szép sztem.) meg mi értelme van egyáltalán? :chin: az ok hogy sárférõ hely van, de az lenne amugy is...
#5222
Posted 2010. February 08. - 23:29

#5223
Posted 2010. February 08. - 23:13

Úgy alakult, hogy gyerekbringát is nézegetnem kell nemsokára. Az a tricikli minden kritériumnak megfelel
. Az alatta lévõ meg nekem

Team Heavy Pedal - Szeged
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#5224
Posted 2010. February 08. - 23:13

yasec outiban a kéket zölddel helyettesíteném, és õ lenne a tökéletes patrióta bicaj...(meg a hátsó felnit is)
szerk
nem outi, cyclocross
szerk
nem outi, cyclocross
#5225
Posted 2010. February 08. - 23:08

#5226
Posted 2010. February 08. - 23:04

#5227
Posted 2010. February 08. - 23:00

attól még veszettül csini
Tényleg csini?
Akkor nekem ízlésficamom van, de én ennél a felsõcsõnél ocsmányabbat még életemben nem láttam.
#5228
Posted 2010. February 08. - 22:56

egy duplát szerintem is megérdemelne. de így is lennék az a tibor aki pörgeti ezt az egytányért.
#5229
Posted 2010. February 08. - 22:55

#5230
Posted 2010. February 08. - 22:39

nem azt mondom hogy rosszul teszi hogy nincs rajta egy tripla vagy akar dupla hajtomu. csak ertetlenkedek

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5231
Posted 2010. February 08. - 22:35

de tulképp egy ilyen 10-12-t mozgó fullival egy 38-39es nagytányérral meg egy 11-36-os sorral teljesen jó el lehetne lenni. mer ha jó erõben van a polgár ahol 38/36-ban nem megy fel, ott már lehet érdemesebb tolni 
de ha lesz bringám biztos 40/27 es hmû lesz rajta hamarost

de ha lesz bringám biztos 40/27 es hmû lesz rajta hamarost
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5232
Posted 2010. February 08. - 22:25

szerintem is.
meg az jutott még eszembe, hogyha mondjuk SS lenne, az mennyivel értelmesebb...
ez nyilván nem egy WCup-címre pályázó emberke gépe, hanem egy kényelmes, trendi örömbringa (úgy értem örömbringa, mint egy singlespeed, de a plusz pár fokozat miatt mégis kevésbé feszes).
meg az jutott még eszembe, hogyha mondjuk SS lenne, az mennyivel értelmesebb...
ez nyilván nem egy WCup-címre pályázó emberke gépe, hanem egy kényelmes, trendi örömbringa (úgy értem örömbringa, mint egy singlespeed, de a plusz pár fokozat miatt mégis kevésbé feszes).
#5233
Posted 2010. February 08. - 22:20

azért tán hagyjuk már a tulajnak eldönteni hogy neki mi a jó...
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5234
Posted 2010. February 08. - 22:17

#5235
Posted 2010. February 08. - 22:11

#5236
Posted 2010. February 08. - 15:57

#5237
Posted 2010. February 08. - 14:18

semmi baj vele, csak szerintem egy ilyen bringaval eleg hamar kiporgeti a tibor a 34-11et
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5238
Posted 2010. February 08. - 14:09

#5239
Posted 2010. February 08. - 13:57

a Yetin csak en nem ertem az egy tanyert elol? :chin:
nem vagy vele egyedül,biztos nem volt otthon hammerschmidt

#5240
Posted 2010. February 08. - 13:53

a Yetin csak en nem ertem az egy tanyert elol? :chin:
a hatulja az 575-omnek is ugyanigy nez ki amugy
a hatulja az 575-omnek is ugyanigy nez ki amugy

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F