Ez a hajlított villa annyira csótányos, hogy már majdnem tetszik
Jelentkezz be Regisztrálj

Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
#481
Írta 2020. október 19. - 21:56

#484
Írta 2020. október 12. - 11:13

67°
http://stoogecycles.co.uk/framesets/
A váz-villa nekem is tetszik, csak a konkrét építés, a karbon nyeregcsővel és a sok drága cuccal eléggé over the top. Egy ilyen bringát ki sározna össze nyugodt szívvel?
én nem, valószínű... de a 203-as tárcsát még inkább nem értem, viszont a hajtómű, na, az nagyon tetszik, taposnám...
#485
Írta 2020. október 12. - 10:44

http://stoogecycles.co.uk/framesets/
A váz-villa nekem is tetszik, csak a konkrét építés, a karbon nyeregcsővel és a sok drága cuccal eléggé over the top. Egy ilyen bringát ki sározna össze nyugodt szívvel? 😁
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#486
Írta 2020. október 12. - 10:24

nem igazán az én ízlésem szerinti, de egészen figyelemreméltó a bicaj, illetve a részletekre való odafigyelés és az összeépítéssel tökörészés. (végülis egész hamar kész lett, egy másik fazon ugyanezen fórumon talán 2-3 évig építgetett valami titán airborne-t, a végén majdnem meglincselték már. ...és még csak nem is lett akkora pornkönig a végeredmény.)
Már harmadjára nézem át ezt a topikot, szerintem fantasztikus ez a bringa, nekem nagyon tetszik.
A bmx kormányt nem értem, de ez biztosan az én hiányosságom, illetve fekete gumikkal kérném, maximum krém színű oldalfalas feketével.
Milyen fejcsőszöge lehet ennek a váznak, hogy ilyen trail értékű villával viselkedik jól? Nagyon ijesztő ez a mértékű előrehajlás, de biztosan bírja, nagyon jól átgondoltnak/tervezettnek tűnik az egész vázszett.
Alig várom, hogy végre én is nekiállhassak, de még nem jött el az én időm, még mindig nem...
#487
Írta 2020. október 12. - 08:29

hű, az a megszorítós megoldás nem tudom, meddig bírja majd.. túl sok állítási lehetőséget sem adhat, meg érdekes lehet egyenesbe állítani a kereket, ha a váz ellen kell feszíteni, de a nyereg alapján úgy látom, a párhuzamosság nem szempont
#489
Írta 2020. október 11. - 14:23

nem igazán az én ízlésem szerinti, de egészen figyelemreméltó a bicaj, illetve a részletekre való odafigyelés és az összeépítéssel tökörészés. (végülis egész hamar kész lett, egy másik fazon ugyanezen fórumon talán 2-3 évig építgetett valami titán airborne-t, a végén majdnem meglincselték már. ...és még csak nem is lett akkora pornkönig a végeredmény.)
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#490
Írta 2020. október 06. - 19:10

Szép az az Orbea, semennyire nem látszik, hogy akksit integráltak a vázba. Canyon bűnranda...
#491
Írta 2020. október 06. - 19:08

Ez nem olyan, hogy csak addig, amíg eladják? Én eddig ahány ilyen ebike-os figurával találkoztam, egyik sem szakadt le 25-nél. Pár napja komplett bélelt motorosszerkóban nyomatták itt Kamaraerdőn, felfelé a vízmosásosban, csikorgó fékekkel.
gondolom kikodolt motorral... jol megbuntetnem oket. gyk krosszmotoroznak az erdoben.
itt szerencsere ez nem jellemzo, messzirol latszik, hogy ebikeal erek be vkit az aszfalton - szigoruan 25kmh oraval, 40es pedalfordulattal csak vezerlik a motort.
reszemrol ugyis csak jobb pillanatomban tudok 26-27es atlagot tobb tizkmes szakaszon alacsony pulzussal sikon, traktorgumival annyi se lenne, a 25kmh eleg nekem. felfele es a barom szembeszelben meg nem szall el a pulzus, erre kellene, 120-130 bpm kozott szoktam tekerni.
#492
Írta 2020. október 06. - 16:33

Köszönöm a válaszokat mindenkinek, próbálok naprakész lenni.
Még egy kis olvasnivaló, a nagyok hogy gondolják:
Niner: https://ninerbikes.c...h-one-is-better
Shimano: https://bike.shimano...t-for-you-.html
Cyclingweekly: https://www.cyclingw...vel-bike-448130
- Rabbit kedveli ezt
#493
Írta 2020. október 06. - 14:46

ez egy ebike
elgondolkodom rajta, hogy egy ilyen kellene a jovoben a ket tekeros bico helyett. egy ossztelos kepessegeit sose tudnam kihasznalni, outin meg nem latom ertelmet a 25kmh limit miatt. hegyenvolgyon at turazasra kis pulzussal pont jo lenne.
canyonek kicsit tanulhatnanak toluk, hogy lehet ilyen gnomul kinezo bringat tervezni.
Ez nem olyan, hogy csak addig, amíg eladják? Én eddig ahány ilyen ebike-os figurával találkoztam, egyik sem szakadt le 25-nél. Pár napja komplett bélelt motorosszerkóban nyomatták itt Kamaraerdőn, felfelé a vízmosásosban, csikorgó fékekkel.
#494
Írta 2020. október 06. - 14:05

ez egy ebike elgondolkodom rajta, hogy egy ilyen kellene a jovoben a ket tekeros bico helyett. egy ossztelos kepessegeit sose tudnam kihasznalni, outin meg nem latom ertelmet a 25kmh limit miatt. hegyenvolgyon at turazasra kis pulzussal pont jo lenne.
canyonek kicsit tanulhatnanak toluk, hogy lehet ilyen gnomul kinezo bringat tervezni.
- Rabbit kedveli ezt
#495
Írta 2020. október 06. - 00:17

#496
Írta 2020. október 05. - 20:45

Ez egy klassz mindenes, egészen szép építés. Villanyakból persze vágtam volna még vissza és a stucni is fura valahogy (vagy a váz kicsi ennyire, azért ilyen?), de összességében ez egy használható, nem túl kényes és jó ár-érték aránnyal bíró monti lehet. Vagy gravel bájk. Esetleg mindkettő.
https://www.mtb-news...ibc-user-f_t_l/
zscs módosította - 2020. október 05. - 20:47
#497
Írta 2020. október 05. - 20:22

Jaj, ezt benéztem, újra fogalmaznám a kérdést. Ha a montin a 26-oshoz képest jobbak a nagyobb és/vagy ballonosabb kerekek, a gravelen miben jobb a kisebb? Ballonosságban nem lehet, hisz 40-42 mm-t mindkettő.
nemtom', szerintem csak a választás lehetőségét adják meg vele.
montin szerintem a 26 is jó lett volna (volt) 2,3-2,5 körüli gumikkal. mondjuk nekem bejön a 650B.
gravelen amúgy a 650b-nél inkább 40mm< szokott lenni, az 622-nél meg ilyen 34-38mm, nem?
edit: itt megy a gittrágás a témával kapcsolatban, ha esetleg kimaradt volna.
Kisherceg módosította - 2020. október 05. - 20:23
- Rabbit kedveli ezt
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#498
Írta 2020. október 05. - 19:15

El Risitas nem olasz, hanem spanyol: en.wikipedia.org/wiki/El_RisitasAero gravel? Persze hogy már ki van találva. Tessék:
Azonnal megjavította a legjobb idejét vele.
(szerintem ezt is a sírva röhögős olasz "mérnök" találta föl, mivel már végzett a montis fejlesztésekkel)
blash módosította - 2020. október 05. - 19:15
#499
Írta 2020. október 05. - 17:36

@Herceg: nagyon tetszik!
Off:
A 650b kereket használva "rendes" gravel külsővel (és nem 2.1-es külsővel) ami legyen 40-es csökken az átlépési magasság valamelyest.
Én továbbra is tartom viszonylag tisztességes gravel tapasztalat alapján, hogy fantasztikus gépezet. Nem most találták fel mert az CX bringával is lehetett terepen menni (mentem is), de rengeteget finomítottak és jöttek szükséges alkatrészek hozzá. A testhelyzet, kormányfogások, gyorsíthatóság nagyon jó. Felfelé is imádtam. Szerintem innen jött, hogy nekem merev mtb kell (ha 1 darab bringám lehet, akkor az mtb a hazai körülmények között itt BP környékén). Rengeteg országban ami komolyabb piac (USA, AU, SWE, stb) jó sok kavicsos út van, sok-sok ezer km. Iszonyatosan jó lehet ezeken tekerni. Ismerek olyat aki kiköltözött az USA-ba és totálisan megváltozott az addigi országúti kerékpár + top Campa szett nézete. Egyrészt elhagyta a top Campat és még az Ultegra-t is jobbnak találta (ezzel most lesz haragosom ), másrészt a gravel lett a kedvenc. Végtelen hosszú tűzoltósági útvonalak vannak kint gyönyörű tájakon keresztül, piszok jól lehet azokon edzeni.
- Rabbit kedveli ezt
#500
Írta 2020. október 05. - 17:14

Azt árulja már el valaki, a 650B gravel miért jobb a 622-esnél? Mert ha a kisebb kerék fordulékonyabb mondjuk, akkor a 29-es monti miért is jobb minden másnál? De most komolyan.
Talán a 650B-s gravel kerékre ballonosabb gumit rakhatsz ugyanabba a vázba. Mint a 27,5+ ducigumi helyére berakhatod a keskenyebb gumis 29es kereked.
Valahol itt lehet a kutya elásva.
- Rabbit kedveli ezt