mit talaltam - fura, hogy ennyi fele montijuk volt egy evre.
Nem csak abban az évben. Személyes kedvencem 1999.
Gyönyörű gépek voltak akkor is...
https://www.dropbox....tain99.pdf?dl=0
mit talaltam - fura, hogy ennyi fele montijuk volt egy evre.
Nem csak abban az évben. Személyes kedvencem 1999.
Gyönyörű gépek voltak akkor is...
https://www.dropbox....tain99.pdf?dl=0
Ohhó, első keréktámasz. Ez elkerülte a figyelmem, igazad van. Elnézést kérek.
Ugyan már, ezért ne kérj elnézést.
Biztos csak a fotó csal, de a 28-as merülős kék sid szarabbul áll abban a vázban, mint az újabb 32-es a másikban. A monoblokk mindkettőnél feljebb van a hátsó tengelynél.
Nem tudom a beépítési magasságokat, de a 32-es "új" sid-et lehetett 80 mm-re állítani.
OFF: a probike-ban fővesztés terhe mellett tilos a vitrinnek támasztani a kecskét, nem? :-)
Én úgy nézem, hogy egy vonalban vannak (az is lehet, hogy nem), de azt még vedd figyelembe, hogy az első kerék kb.+1-2 cm feljebb van a talajtól, a keréktámasz emeli...
Biztos csak a fotó csal, de a 28-as merülős kék sid szarabbul áll abban a vázban, mint az újabb 32-es a másikban. A monoblokk mindkettőnél feljebb van a hátsó tengelynél.
Nem tudom a beépítési magasságokat, de a 32-es "új" sid-et lehetett 80 mm-re állítani.
OFF: a probike-ban fővesztés terhe mellett tilos a vitrinnek támasztani a kecskét, nem? :-)
jójójó, ezt a proharder bringás topicjából "loptam", elvileg valamelyik pesti (?) bolt munkatársáé.túltárgyaltuk, gyenge poén volt.
...és akkor ON:
parts bin special
mondjuk a V-fék+tárcsafék kombó bénácska...
Jé és ennek "normális" színe van.
Egyébként tetszik, de ez a teló nem illik bele, a geo végett sem.
Nekem ez tetszik még...
Nekem szintén van egy 1996-os Woodlands-szem. Ez már lehet, Schwinn-Csepel éra, hirtelen nem tudom. Reynolds ATB 500 vagy hasonló csövekből van a váz, egész szép az állapota. Csak az alu nyeregcső r*hadt bele a vázba (dörzsárazni se mertem, 15 éve így van). Még minden az eredeti rajta, Shimano Alivio váltás, Alivio kanti fékek. Első nyári melós, ~3-havi keresetemből vettem anno.
Az volt az egyetlen normális vázuk, a főcsövek reynolds 500-asak, rendes vastag, ejtőpapucsos, Nem is itt készültek Csepelen, itt csak varratos szénacél szemeteket tudtak hegeszteni. Voltam gyakorlaton a szerelősoron, az oktatónk átjárt pálinkázni a hegesztőkhöz, fixen piáltak.
Ez a "tuningolt" példány már a lemezpapucsos (váltófül sincs rajta, csak dinamótartó), hazai produktum, olyan is.
Hopp, Klein:
Inkább így, mint ahogy az amcsi videókban szokták, rátaknyolnak hátra valami platnit. Attól kész vagyok.
Rabbit módosította - 2021. március 25. - 16:41
Talán még annyit fűznék hozzá a Csepel bringához, hogy nem volt igazán koncepció a bringa építés során.
Számomra értelmezhetetlen az XTR hátsó váltó mellett a "filléres" V-fék (talán Tektro/AlHonga).
De mondhatnám ezt a Ritchey WCS nyereg vs noname acél stucnira is.
Nincs egy kiegyensúlyozott rendszer, összhang az alkatrészek között.
Mondjuk elve a vázon lévő (feltételezem még eredeti) láncvillavédő matrica is erről tanúskodik,
hogy újkorában ez egy Shimano Tourney-val szerelt bringa lehetett, ami abszolút összhangban van a váz "képességeivel".
Amire a gyártó is szánta eredetileg, hobby kategória, városba, parkba, fagyizni..stb.
Erre a vázra bőven elég lett volna az Altus kategória is. Főleg a mostani, váltásban már simán hozza egy kb. 20 évvel ezelőtti Deore LX szintet is. - Szerintem.
Ennyi.
jójójó, ezt a proharder bringás topicjából "loptam", elvileg valamelyik pesti (?) bolt munkatársáé.túltárgyaltuk, gyenge poén volt.
...és akkor ON:
parts bin special
mondjuk a V-fék+tárcsafék kombó bénácska...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Talán még annyit fűznék hozzá a Csepel bringához, hogy nem volt igazán koncepció a bringa építés során.
Számomra értelmezhetetlen az XTR hátsó váltó mellett a "filléres" V-fék (talán Tektro/AlHonga).
De mondhatnám ezt a Ritchey WCS nyereg vs noname acél stucnira is.
Nincs egy kiegyensúlyozott rendszer, összhang az alkatrészek között.
Mondjuk elve a vázon lévő (feltételezem még eredeti) láncvillavédő matrica is erről tanúskodik,
hogy újkorában ez egy Shimano Tourney-val szerelt bringa lehetett, ami abszolút összhangban van a váz "képességeivel".
Amire a gyártó is szánta eredetileg, hobby kategória, városba, parkba, fagyizni..stb.
Erre a vázra bőven elég lett volna az Altus kategória is. Főleg a mostani, váltásban már simán hozza egy kb. 20 évvel ezelőtti Deore LX szintet is. - Szerintem.
Ennyi.
A gs200as woodlands bennem is nagyon megmaradt, de ez tenyleg olyen ronda volt? Az elso montimrol nincs kepem (91es), de a masodikrol mar igen (98), az mai szemmel is teljesen vallalhato.
Az a 98-as fekete Schwinn Csepel, már az Adrenalin széria volt. -szerintem
A fekete színű, full Deore LX-el, a sárga Rock Shox Indy SL -el nagyon ütősre sikeredett.
Szép kiállású paripa volt.
Én néztem, érdekes
. Shimano Tourney
![]()
![]()
Geo: de ez valami hatalmas méret, tévedek? Gondolom nem a 16"-os modellnek van ilyen kiállása.
Hát így ránézésre is, minimum 20, de inkább 21-es lesz ez a váz.
Nekem szintén van egy 1996-os Woodlands-szem. Ez már lehet, Schwinn-Csepel éra, hirtelen nem tudom. Reynolds ATB 500 vagy hasonló csövekből van a váz, egész szép az állapota. Csak az alu nyeregcső r*hadt bele a vázba (dörzsárazni se mertem, 15 éve így van). Még minden az eredeti rajta, Shimano Alivio váltás, Alivio kanti fékek. Első nyári melós, ~3-havi keresetemből vettem anno.
zscs módosította - 2021. március 25. - 13:34
szerintem is "régies" a geo, viszont lehet ám, hogy tök jó kényelmes. ami nem hátrány...
khm, a váltás/hajtás szettet néztétek rajta? vagy annyira nem jó poén?
Hogy a viharba ne néztem volna az alkatrészeket.
Szándékosan nem írtam rá semmit, de ha már szóba került.
Az én magán véleményem és ízlésem szerint, ez a kerékpár mindennel szembe megy.
Egy ilyen vázra teljesen értelmetlen felső kategóriás cuccokat ráaggatni.
Pl. egy jó középkategóriás vázra, ahhoz "illő" váltórendszert raknék.pl: Shimano Deore vagy SLX váltórendszert...stb.
Én nem szeretek több szintet ugrani. Klasszikus példa hátul virít az XT elől meg ott az Alivio.
Max egy szintet: XTR/XT vagy XT/LX(SLX); SLX/Deore...és így tovább
De nyilván ahány ember, bringás annyi féle szempont, elvárás..stb.
De a bicó gazdája pont xarik a tendekre meg minden egyébre, úgy építi ahogy neki tetszik. Jól teszi!
szerintem is "régies" a geo, viszont lehet ám, hogy tök jó kényelmes. ami nem hátrány...
khm, a váltás/hajtás szettet néztétek rajta? vagy annyira nem jó poén?
Én néztem, érdekes . Shimano Tourney
Geo: de ez valami hatalmas méret, tévedek? Gondolom nem a 16"-os modellnek van ilyen kiállása.
karakoram módosította - 2021. március 25. - 13:28
Jesszusmária! Ezek az "ortopéd" geometriák a 90-es évek elejéről, az őrületbe tudnak kergetni.
Kisebb méretben még vállalható volt a geo.
92-93 körül oda is voltam érte, a full Shimano 200GS szettel szerelt Woodlansért.