Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
Started by
Kisherceg
, 2009. April 23. 22:18
#3901
Posted 2011. January 16. - 22:12

Jah, megvan... "Fun and fast to ride over any distance and stands out in a crowd!"...
#3902
Posted 2011. January 16. - 21:53

Az a Speci... wow!
Viszont az ilyen bringákat, mint ez a Giant, nagyon nem értem... ezt mire használja a tulajdonos? Országútizásra? Minek kell ahhoz tárcsafék? Túrázni? Minek kell hozzá full Dura Ace, meg Reynolds kerék?
Vagy egyszerûen sok a pénze...
Viszont az ilyen bringákat, mint ez a Giant, nagyon nem értem... ezt mire használja a tulajdonos? Országútizásra? Minek kell ahhoz tárcsafék? Túrázni? Minek kell hozzá full Dura Ace, meg Reynolds kerék?
Vagy egyszerûen sok a pénze...
#3903
Posted 2011. January 16. - 21:06

#3904
Posted 2011. January 14. - 22:52

#3905
Posted 2011. January 14. - 21:20

#3906
Posted 2011. January 14. - 21:07

#3907
Posted 2011. January 14. - 20:47

#3908
Posted 2011. January 11. - 19:56

#3909
Posted 2011. January 11. - 00:25

#3910
Posted 2011. January 10. - 23:59

én biztos nem a hmûvet cseréltem volna, xtr-re amig crossride - ok a kerekek.
amúgy tecc
amúgy tecc
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3911
Posted 2011. January 10. - 23:43

#3912
Posted 2011. January 10. - 21:30

A villára meg a tagra kb. 2800 g jön ki, ami reális. Pedállal meg már 12 kg felett van. Viszont a 700 grammos külsõk 95 grammos belsõvel az elsõ lejtõn kidurrannak. Szóval a 180 mm-t nem tudod kihasználni. Tanulmánynak viszont hasznos.
#3913
Posted 2011. January 10. - 20:54

A váz közel 3 kg,szal a többin spóroltak sokat,de hogy mennyire masszív,azt nem tudom,gondolom pont ezért tanulmány.
Nem lehet +...i,de azért lehet próbálkozni!
Az úthossszt, én is sokallom, de a gép nagyon szép.


#3914
Posted 2011. January 10. - 20:52

A váz közel 3 kg,szal a többin spóroltak sokat,de hogy mennyire masszív,azt nem tudom,gondolom pont ezért tanulmány.
Nem lehet +...i,de azért lehet próbálkozni!
végülis a dawg-ból is lehetne 10 kilóst bringát építeni, sid-del, meg 1300 grammos keréxettel....

"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3915
Posted 2011. January 10. - 20:49

A váz közel 3 kg,szal a többin spóroltak sokat,de hogy mennyire masszív,azt nem tudom,gondolom pont ezért tanulmány.nem tom
sztem ahova kell 18 rugóút oda kell masszívság is. de 12 kilóba meg....1 bizonyos határon túl a fizikát nem lehet +...i
Nem lehet +...i,de azért lehet próbálkozni!

#3916
Posted 2011. January 10. - 20:47

Canyon super enduro tanulmánygép! 18 centi út elöl hátul és ehhez 11.9 kg-s súly. Nekem kéne!
Canyon | Technology | Project Studies | Project S5
nem tom
sztem ahova kell 18 rugóút oda kell masszívság is. de 12 kilóba meg....1 bizonyos határon túl a fizikát nem lehet +...i

"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3917
Posted 2011. January 10. - 20:33

Canyon super enduro tanulmánygép! 18 centi út elöl hátul és ehhez 11.9 kg-s súly. Nekem kéne! 
Canyon | Technology | Project Studies | Project S5

Canyon | Technology | Project Studies | Project S5
#3918
Posted 2011. January 10. - 09:22

azért a Speci romboló sem rossz
Team Heavy Pedal - Szeged
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#3919
Posted 2011. January 10. - 08:52

Fúú de brutál ez a Canyon. Amikor vázat kerestem az üléscsõ miatt húztam ki õket, még most sem tetszik olyan mint egy szögletesre csiszolt baseball ütõ. De ezen felül jöhetne..
11:38:11 IM 2012
#3920
Posted 2011. January 10. - 01:11
