
Igazából nem is értem, hogy a többi mellészöveg mit keres ott, szerintem, ezekkel tisztában van, aki össztelósat vásárol.
marmint a zsirzo?
ez egy eleg hetkoznapi ossztelos - mi a celod a bringaval? a felfuggesztest altalaban nem azert hasznaljak, mert olyan kenyelmes, hanem mert ugy maradnak a kerekek a foldon razosabb terepen
zsirzo nagyon ritka mostanaban - asszem egy gyartonal lattam. forgopontoknal ha tonkre megy az iparis csapagy, ki kell cserelni. a telot es a tagot meg szervizeltetni kell (mar ha nem ertesz hozza).
a 100as bringa az kb egy xc-maraton felhasznalasu, a 200as viszont mar downhilla terepre valo turabringak (trail, am, etc) 125-140mm rugouttal szoktak altalaban rendelkezni.
http://www.bikemag.c...pid-MG_5286.jpg
Inkább a tudás mint külsõ.
Ha tudtok valami hasonlóan forradalmi rugózású, strapabíró bringát, érdekel.
Kifejezetten tetszik, hogy egyszerû és okos módon oldották meg az általános rugózási problémákat, semmi bonyolult dizájn nincs benne.
Részletek:
terepfüggõ rugózás
rugóút hátul 100-200
zsírzóbemenet a nehezen elérhetõ részekhez
A design nem tudom, mennyire érdekes, az elsõ eléggé hajaz a kétezernyolcas Stumpjumper FSR-re, még ha a hátsó forgáspont az a keréktengelyen is van.
annyira nem kene, de nagyon erdekes design es koncepcio
titan mindegyik.
CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
A vitrinben mindegy.Elég kicsinek tûnik az áttétel, másrészt vagy excenteres tengelyes a hátsóagy, vagy épp kiadta a lánchosszt, ami hosszútávon nem a legjobb.
A sebesség mindent megold.