Jelentkezz be Regisztrálj
Hol készült a kerékpárom; ki a tulajdonosa a márkának?
#261
Posted 2009. July 18. - 20:47
#262
Posted 2009. July 18. - 13:43
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#263
Posted 2009. July 18. - 12:28
es szerintem a milyen bringat vegyek topikban kellene kerdezoskodnod, mert az a gyanum azert erdekel ennyire a marka mert epp most tervezel venni egy ilyet? viszont akkor ez itt offtopik.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#264
Posted 2009. July 18. - 12:21
#265
Posted 2009. July 18. - 12:20
És a minõségükrõl lehet valamit tudni?!!
Engem speciel az fy6500 tipus érdekelne.
Nagyon jó kis gépek voltak, még ma is találkozom, javítok ilyeneket. Mivel az akkori Shimano forgalmazó gyárttatta, ezért a felszereltsége is jó. Sajnos már csak öreg darabokat lehet találni belõlük. Ami eszembe jut az a Bronco, meg a Cherokee.
Edit: nem tudom, hogy most te a hazai márkát nézegeted, vagy a külföldit?
Mert ennek:
http://www.2radlalle...e/detail?id=126
semmi köze a magyarhoz.
#266
Posted 2009. July 18. - 12:17
A Cheyenne az ex Velotrade házi márkája volt. Sajnos megszûnt. A váz távolkeletrõl jött, az összeszerelést ha jól tudom hazánkban végezték.
És a minõségükrõl lehet valamit tudni?!!
Engem speciel az fy6500 tipus érdekelne.
#267
Posted 2009. July 18. - 11:32
#268
Posted 2009. July 18. - 11:02
#269
Posted 2009. June 22. - 21:00
#270
Posted 2009. June 16. - 11:56
Az IH jelenlegi tartozása a fõ hitelezõ felé 4 millió USD, a különbözõ beszállítók felé pedig 17 millió USD.
#271
Posted 2009. June 13. - 10:33
Egyébként sokan hiányoznak róla.
#272
Posted 2009. June 13. - 10:30
#273
Posted 2009. June 02. - 19:39
#274
Posted 2009. June 02. - 19:36
#275
Posted 2009. June 02. - 19:34
#276
Posted 2009. June 02. - 18:53
a tipped az kb helyes. de ezen nem kell meglepodni, ha gitart veszel vagy autot vagy akarmit amit tomegtermelnek egy gyarban kulfoldon akkoris pont ugyanigy mukodik a dolog. a gyarto profittal adja el az importornek, az importor profittal adja el a kiskereskedonek, es o profittal adja el neked.
mavic mar jopar eve Romania. [nem minden modell]
RAUH-Welt
B E G R I F F
#277
Posted 2009. June 02. - 18:50
#278
Posted 2009. June 02. - 18:47
#279
Posted 2009. June 02. - 18:41
"Sajnos" sokszor a "Made in" felirat se fedi le igazán a valóságot. Megveszik vagy legyártatják a távol-keleten a nyers vázat, behajózzák a márka hazájába, kap festést, matricázást, felszerelik az alkatrészeket, és mindjárt "Made in Austria, Made in Spain, stb." kerékpár lesz a a tajvani/kínai/vietnámi/indonéz/stb. vázból. Az árakról nem beszélek, mert néhányan gutaütést kapnának, ha meglátnák, mibõl, és hogy jön ki egy neves márka kerékpárjának az ára.
Egyszer talán, kellõ elõkészítés után "papírra vetek" egy eklatáns példát.
Légyszíves vesd akkor papírkára, hogy mi mennyibe kerül!
Akkor már a Ktm se Európai, hanem Tajvani csodás:(
Maradt a kontinensen Scott és az Author:)
Annyit mégis csak elárul, hogy attól még, hogy Ázsiai a termék lehet jó sõt jobb is. Mert ugyanis mindegyik bicikli onnan származik vagy legalább az alkatrészei. Ritka a Eu-s gyártás, de az annak horror ára van:(
Az elõállítás költségei egy 150 eft-os bringának, ha tippelnem kéne 30 e ft+ a szállítás és a profit, és a kereskedõnek meg kitudja kiknek. Ez csak egy tipp, szal akkor mégis mennyi???
#280
Posted 2009. June 02. - 18:38
azért az hogy minek mennyi a nyers elõállítási költsége, azért nem ennyire egyszerûahogy olvastam pl egy cc-s fox villa elõállítási költsége olyan 30-40 ezer körül mozog
persze nem kell sajnálni a gyártókat
mellesleg az általad említett 30-40 K az jó eséllyel jócskán kevesebb mint a fele.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való