Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Cube tulajdonosok ide!
Indította
rob
, 2008. december 11. 23:52
#161
Írta 2009. április 09. - 16:40
Ooo, képzeljétek tegnap láttam egy Cube Elite hpc-t! Legalábbis asszem, nem tudom hogy hpt, vagy hpc, ilyen fehér és narancs szerû volt, bár ez se biztos, csak a fehér, mert nem láttam jól. Elsõre fel se tûnt, aztán nézem, a döbbenettõl kb 10 másodpercel utána esett le, meg az is h köszönnöm kellett volna. Mindig ez van...
Pont ma próbáltam bukót, hervisbe: Fuji sisak 10.000, x-fact sisak 3.500 és festésre, anyagra, vastagságra, máretre, teljesen ugyan az. Nem hasonlít, hanem egyszerûen megegyezik, kivétel h a fujinak kb egy centivel laposabb a kialakítása. Hát ki érti ezt? Sajan nem volt teljesen feketében, ih most ez elnapolva. Szombaton meg megyek a bakonyba tesómmal Király!
Pont ma próbáltam bukót, hervisbe: Fuji sisak 10.000, x-fact sisak 3.500 és festésre, anyagra, vastagságra, máretre, teljesen ugyan az. Nem hasonlít, hanem egyszerûen megegyezik, kivétel h a fujinak kb egy centivel laposabb a kialakítása. Hát ki érti ezt? Sajan nem volt teljesen feketében, ih most ez elnapolva. Szombaton meg megyek a bakonyba tesómmal Király!
#162
Írta 2009. április 07. - 20:59
Ne a rendõr miatt vegyél bukót! HANEM A SAJÁT BIZTONSÁGOD MIATT!!!! Kavics! ne legyél felelõtlen! Haverom sem hordott, a fülét kellett visszavarni!
Sztem nem kell erõltetni azt az közösségi izét, elvagyunk mi itt is!
Sztem nem kell erõltetni azt az közösségi izét, elvagyunk mi itt is!
" A Cube el van vetve! "
#163
Írta 2009. április 07. - 18:33
Jha, egy jobb villa nem árt, bár én is csak akkor cseréltem mikor már visszavették garanciálisan A rendõr meg király, sajna azt hallottam h nemsokára kötelezõ lesz a bukósisak, nekem meg se lámpa, se mellény, se bukó, hát asszem így marad a: rendõr, tünés! vagy hasonló , bár egy bukó lehet majd nem árt... Am faterom is volt rendõr, legalább õket talán nem építik annyira le mint máshol gyárakban. Itt Gyõrbe a fél város az Audiban dolgozik, aztán már sok ismerõsömet elbocsájtották, januárba leálltak 1 hónapra
Ja, és nekem holnap van az uccsó tanítási nap, aztán már csak jövõ hét szerdán megyek újra Asszem egyik nap kinézek a Bakonyba, vagy v.hova messzebb, ha már jó idõ is van.
Am mi ez az új "közösség" izé? Kellene nekünk is egy Cube-os, pl egy olyan cube-os logóval (...your life vagy the world is a cube, stb)
Ja, és nekem holnap van az uccsó tanítási nap, aztán már csak jövõ hét szerdán megyek újra Asszem egyik nap kinézek a Bakonyba, vagy v.hova messzebb, ha már jó idõ is van.
Am mi ez az új "közösség" izé? Kellene nekünk is egy Cube-os, pl egy olyan cube-os logóval (...your life vagy the world is a cube, stb)
#164
Írta 2009. április 06. - 22:57
Na jooo csak elkeztem albikat nézni és a rendör fizumbol nme hiszem hogy megengedhetnék budán egyet még egy sráccal meek fel tehát ketten nem tudunk 100-200 ezreket fizetni egy albiért.Amugymeg nem érdekel ha kicsit gázos is lessz átmenni pesten miskolcon is belefutottam már pár joképü soförbe csak megoldom majd azt is de ennyire még nem siessünk elör eha budán lezsek akkor muszáj lezs ugyis ott nézni kecot mostmár lassan csak megmonják hogy meik kerületbe kerülök remélem és akkor okosabb leszek
viszont ha fent leszek akkor mindenféleképpen keressük egymást ok?
Ajj a cangád naon tuti lett most nézegetek miskolcon egy ugyanilyet csak az fekete és vörös a felirat fuu áhh hibátlan 300 ra van leárazva de az még odébb van hogy befektessek egy komolyyabba egyenlöre jo böven az aim sött semmi baja pár cuccot cserélekrajta majd folyamatosan ahogy lesz zsé elöször föleg villa aztán váltok fékek és szépen a többi de lehet hogys nem lessz egy fillérem se:)
viszont ha fent leszek akkor mindenféleképpen keressük egymást ok?
Ajj a cangád naon tuti lett most nézegetek miskolcon egy ugyanilyet csak az fekete és vörös a felirat fuu áhh hibátlan 300 ra van leárazva de az még odébb van hogy befektessek egy komolyyabba egyenlöre jo böven az aim sött semmi baja pár cuccot cserélekrajta majd folyamatosan ahogy lesz zsé elöször föleg villa aztán váltok fékek és szépen a többi de lehet hogys nem lessz egy fillérem se:)
CUBE... your life!!!
#165
Írta 2009. április 06. - 20:02
Van bizony! Igazság szerint, ne azt nézd, hogy melyik kerület, hanem, hogy pest vagy buda....Pestrõl kijönni sokkal gázosabb...
" A Cube el van vetve! "
#166
Írta 2009. április 04. - 20:36
Nem bánoom
Amugy vanna joféle helyek pesten?vagyis gondolom hogy a budai hegyekbe vannak jofélék viszont még a kerületet nem tuom hogy meikbe melozok majd még csak annyit mondtak hogy BRFK.Nme tuom mikor lesz már meg a kerület de lassan jo lenne mert kecot is ugy kéne nézni
Amugy vanna joféle helyek pesten?vagyis gondolom hogy a budai hegyekbe vannak jofélék viszont még a kerületet nem tuom hogy meikbe melozok majd még csak annyit mondtak hogy BRFK.Nme tuom mikor lesz már meg a kerület de lassan jo lenne mert kecot is ugy kéne nézni
CUBE... your life!!!
#167
Írta 2009. április 04. - 18:28
Rendör leszek
Húúú, akkor mindig veed fogok tekerni!
" A Cube el van vetve! "
#168
Írta 2009. április 04. - 01:24
#169
Írta 2009. április 03. - 18:35
Nha, késsz. Igaz ragasztva lett, mert így olcsóbb, gyorsabb és egyszerûbb is volt. Am kenda belsõ volt benne, semmi szalag, és egy tüske bökte ki, pici apró lyukat csinált. Mit melózol, vagy mit tanulsz, ha szabad kérdeznem?
#170
Írta 2009. április 03. - 14:47
Még vagy 1 honapig miskolcon leszek amig befejezem a sulit utána megyek fel pestre mert ott fogok melozni
CUBE... your life!!!
#171
Írta 2009. április 03. - 11:29
Huhh, köszi, akkor ma veszek egy auto szelepes, majd az eladó megmonnya mekkorát, sztem 45, bár fene se tudja. Van v.mi amit tudnom kéne mielött nekilátok? Asszem kell v.mi szelepcsavaró izé, a régi szelepsapkám olyan volt, lehet veszek egyet, majd az eladónál megérdeklõdök mindent, csak összejön... Ja és rákérdezek a latexra, de sztem marad a Schwalbe.
#172
Írta 2009. április 02. - 18:47
Az autószelep úgy mûködik, hogy a tömlõ nyomása (amire esetleg egy rugó is rásegít) egy tû alakú zárótestet szorít a szelepülékhez: ezzel tartja nyomását a tömlõ. A szelep akkor van nyitva, ha a zárótest valamely alkalmas tárggyal be van nyomva: ez történik pumpálás, nyomásmérés vagy a leeresztés során. Manapság a legtöbb kerékpártömlõ autószeleppel rendelkezik. Ennek elõnye, hogy belsõnket az üzemanyagtöltõ-állomásokon is könnyedén fel tudjuk pumpálni, megmérve annak nyomását is.
Hagyományos szelepek a régebbi (például Csepel) kerékpároknál fordulnak elõ, és több, szétszedhetõ részbõl állnak: a (külsõ) szelepház egy kúpos szeleptestet tartalmaz, amely félig azon belül, illetve kívül helyezkedik el és egy anyával szorítható a szelepházhoz. A szeleptest a külsõ végén egy furattal rendelkezik, ahonnan pumpáljuk, a belsõ végén pedig két oldalsó furattal, amelyekre azonban egy szelepgumi van ráhúzva: pumpálás során a bemenõ levegõ úgy kerül a tömlõbe, hogy a belsõ furatoknál szétfeszíti a szelepgumit, a tömlõ pedig úgy tartja meg nyomását, hogy a szelepgumit a szeleptesthez nyomja. A hagyományos szelepek elõnye szerelhetõségükben rejlik: ha ereszt a belsõnk, akkor - mielõtt nekilátnánk a foltozásának - próbálkozhatunk az anya meghúzásával, vagy a szelepgumi cseréjével (így utóbbi esetben csak újra fel kell pumpálnunk a belsõt). Hátránya, hogy az autószelepes belsõkkel szemben üzemanyagtöltõ állomásokon nem pumpálható, és kialakítása miatt a tömlõ belsõ nyomása sem mérhetõ.
Az autó- és hagyományos szelepek külsõ átmérõje megegyezik: egyazon abroncsra (felnire) tehát minden további nélkül szerelhetjük (a megfelelõ méretû) bármelyik szeleppel rendelkezõ belsõket. Nem úgy a szingószelepes belsõknél: a szingószelep átmérõje ugyanis kisebb, mint a másik kettõé. Ezért fõleg kis szélességû abroncsoknál alkalmazzák (például versenykerékpároknál), mivel a kisebb átmérõjû furata kevésbé gyengíti az abroncsot. A szingószelep mûködése egyébként az autószelepére emlékeztet: azonban a tû alakú zárótest úgy zár, hogy egy kis csavarral a szelepházhoz van szorítva: pumpálás elõtt ezt a csavart ki kell lazítani.
Sajnos mindhárom szelephez más és más pumpatömlõ-csatlakozás szükséges, a szingószelepes belsõket azonban megfelelõ „adapter” segítségével autószelepes pumpákkal is felfújhatjuk. A szelepsapkák nem nélkülözhetetlen részei a szelepeknek: szerepük csak annyi, hogy megakadályozzák a szennyezõdések szelepbe kerülését (így igazából akkor van jelentõségük, ha erõsen szennyezett környezetben kerékpározunk).
Hagyományos szelepek a régebbi (például Csepel) kerékpároknál fordulnak elõ, és több, szétszedhetõ részbõl állnak: a (külsõ) szelepház egy kúpos szeleptestet tartalmaz, amely félig azon belül, illetve kívül helyezkedik el és egy anyával szorítható a szelepházhoz. A szeleptest a külsõ végén egy furattal rendelkezik, ahonnan pumpáljuk, a belsõ végén pedig két oldalsó furattal, amelyekre azonban egy szelepgumi van ráhúzva: pumpálás során a bemenõ levegõ úgy kerül a tömlõbe, hogy a belsõ furatoknál szétfeszíti a szelepgumit, a tömlõ pedig úgy tartja meg nyomását, hogy a szelepgumit a szeleptesthez nyomja. A hagyományos szelepek elõnye szerelhetõségükben rejlik: ha ereszt a belsõnk, akkor - mielõtt nekilátnánk a foltozásának - próbálkozhatunk az anya meghúzásával, vagy a szelepgumi cseréjével (így utóbbi esetben csak újra fel kell pumpálnunk a belsõt). Hátránya, hogy az autószelepes belsõkkel szemben üzemanyagtöltõ állomásokon nem pumpálható, és kialakítása miatt a tömlõ belsõ nyomása sem mérhetõ.
Az autó- és hagyományos szelepek külsõ átmérõje megegyezik: egyazon abroncsra (felnire) tehát minden további nélkül szerelhetjük (a megfelelõ méretû) bármelyik szeleppel rendelkezõ belsõket. Nem úgy a szingószelepes belsõknél: a szingószelep átmérõje ugyanis kisebb, mint a másik kettõé. Ezért fõleg kis szélességû abroncsoknál alkalmazzák (például versenykerékpároknál), mivel a kisebb átmérõjû furata kevésbé gyengíti az abroncsot. A szingószelep mûködése egyébként az autószelepére emlékeztet: azonban a tû alakú zárótest úgy zár, hogy egy kis csavarral a szelepházhoz van szorítva: pumpálás elõtt ezt a csavart ki kell lazítani.
Sajnos mindhárom szelephez más és más pumpatömlõ-csatlakozás szükséges, a szingószelepes belsõket azonban megfelelõ „adapter” segítségével autószelepes pumpákkal is felfújhatjuk. A szelepsapkák nem nélkülözhetetlen részei a szelepeknek: szerepük csak annyi, hogy megakadályozzák a szennyezõdések szelepbe kerülését (így igazából akkor van jelentõségük, ha erõsen szennyezett környezetben kerékpározunk).
" A Cube el van vetve! "
#173
Írta 2009. április 02. - 16:51
Oks! köszi, azt fogom tenni, lehet holnap tekerek is mert jó idõ kezd lenni, te meg épülj fel minél elõbb! Egyébként hadkérdezzem meg mi az h a szeleptípus auto, hagyományos vagy szingo és 35 vagy 48 mm-es kell?
#174
Írta 2009. április 01. - 20:46
Hmmm... nincs ötletem. Azért megnézetném, ha nem múlik. Mert kis bajból lesz nagy.
Máté85! Te merrefelé orientálódsz?
Máté85! Te merrefelé orientálódsz?
" A Cube el van vetve! "
#175
Írta 2009. április 01. - 19:32
Éééértem, köszi válaszokat, Bakony jöhet, Kõris hegy már régi tervem, persze a túrista úton A hátsó kerék menet közben észre se vettem, csak mikor végeztem tekeréssel, leszálltam megpörgettem a kereket hátrafelé, szal pedál nem ment, aztán halk roszogást hallottam, mintha homok örlõdne. Kísértetiesen hasonlított a csapágyasra, olyat is hallottam már, és sztem ez nem az volt, mert nem küzködött, meg nem hinném h csapágy, mivel 1 órát tekertem kb 5-20 cm-es porba, és eddig sose roszogott, nem csapágyas, nem is erõltettem, semmi leütés, vagy sok használat, igaz nem tom miért lesz csapágyas v.mi :D
Am lehet most akkor csak sima belsõt veszek, vagy esetleg latex, majd meglátjuk. Ja és a Schwalbe belsõkkel nekem sincs gondom, teljesen jók, nem tudom meyik belsõ bírna ki egy akácerdõt :D Persze vigyáztam, úgytûnik nem eléggé, valami biztosan elkerülte a figyelmem, dehát így tanul az ember
Am lehet most akkor csak sima belsõt veszek, vagy esetleg latex, majd meglátjuk. Ja és a Schwalbe belsõkkel nekem sincs gondom, teljesen jók, nem tudom meyik belsõ bírna ki egy akácerdõt :D Persze vigyáztam, úgytûnik nem eléggé, valami biztosan elkerülte a figyelmem, dehát így tanul az ember
#176
Írta 2009. április 01. - 18:19
Máté85! Már hogy a bánatba! Itt a helyed köztünk!
Kavics!Felniszalag meg alapból van....a hátsó kerék roszogott a homoktól....ezt kifejtenéd?
Én így elsõre nem a hátsó kereket mondanám, mert az agyak meg úgy általában minden rendesen tömítve vannak. Nekem a tippem a lánc. mert ha az port kap rendesen, akkor elõfordulhat, hogy ropog. ki kell tisztítani, és leápolni.
Kavics!Felniszalag meg alapból van....a hátsó kerék roszogott a homoktól....ezt kifejtenéd?
Én így elsõre nem a hátsó kereket mondanám, mert az agyak meg úgy általában minden rendesen tömítve vannak. Nekem a tippem a lánc. mert ha az port kap rendesen, akkor elõfordulhat, hogy ropog. ki kell tisztítani, és leápolni.
" A Cube el van vetve! "
#177
Írta 2009. március 31. - 16:26
Srácok ha lesz ilyen bükki tekerés remélem nekem se felejtetek el szólni:)
CUBE... your life!!!
#178
Írta 2009. március 30. - 20:42
Bármikor, ha defekted van sajnos télleg át kell nézni a külsõt is. A foltozással nekem semmi bajom nincs, ha csak úgy megyegetsz akkor tökéletes megoldás. A pótbelsõ azért legyen nálad, mert ha felütésest kapsz, ott már nem segít a foltozás....
Amúgy én Decathlonos belsõt használok pótbelsõnek. Most ugyebár a schwalbe belsõ van benne Eddig semmi bajom nem volt velük.
Kavics! Egyébként ezért szeretnénk egy hosszú hétvégés bükki Cube-os tekergõzést, hogy mindannyian belekóstoljunk Magyarország egyik legszebb vidékének lehetõségeibe!
Csak Hami most el van tûnve!
Amúgy én Decathlonos belsõt használok pótbelsõnek. Most ugyebár a schwalbe belsõ van benne Eddig semmi bajom nem volt velük.
Kavics! Egyébként ezért szeretnénk egy hosszú hétvégés bükki Cube-os tekergõzést, hogy mindannyian belekóstoljunk Magyarország egyik legszebb vidékének lehetõségeibe!
Csak Hami most el van tûnve!
" A Cube el van vetve! "
#179
Írta 2009. március 30. - 14:30
hallottam még ilyen csíkról is, vagy mirõl amit a belsõ-külsõ közé raksz...
...a hátsó kerék roszogott a homoktól
Jah, ez a felniszalag, amit írsz. Ha jól tudom, ez inkább a becsípõdõs
belsõ-kilyukadástól véd. De szerintem hogy ilyennek alapból kellene
a bringán lévõ kerékben lennie, vagy tévedek?
Egyébként jah, léteznek mindenféle megerõsített oldalfalú külsõk is,
de azok általában már drágábbak.
Zeezoltano:
Te ugye voltál a Merkapt-os évadnyitón, és ott készült az avatar-képed,
nem?
Tom
Csak simán 1x. Max 2x.
Csak simán 1x. Max 2x.
#180
Írta 2009. március 29. - 20:33
Uh köszi, az belefér, és a fújás nem gond, már megszoktam régi bicónál Hallottam h van ilyen folyadék, amit belerakok aztán megtalálja a lyukat..., bár nekem ez a foltozós dolog sose tetszett annyira, de ha jó, akkor az is jó. Aztán hallottam még ilyen csíkról is, vagy mirõl amit a belsõ-külsõ közé raksz, meg asszem vannak borsos áron ilyen erõsebb lyukadásálló külsõk, esetleg belsõk, bár azt most nem akarok :S Ez a latex dolog tetszik, ti mit használtok? Kell v.mi, mert erre csak akácos van, :(, a bakony az igazi, csak az azér egy 45 perc kocsikázás, így meg csak 15, meg látom h milyen az idõ, bár arra ott az idokep.hu Na jó, köszi a választ, még várom az ötleteket
kavics
Ja, és most jutott eszembe h a hátsó kerék roszogott a homoktól (mivel errefelé a dombok homokból vannak :S), azt szétkapjam kitisztítsam, vagy csak kívülrõl, vagy kikopik?
kavics
Ja, és most jutott eszembe h a hátsó kerék roszogott a homoktól (mivel errefelé a dombok homokból vannak :S), azt szétkapjam kitisztítsam, vagy csak kívülrõl, vagy kikopik?