Jelentkezz be Regisztrálj

Üzenőfal
#4461
Írta 2011. április 04. - 12:37

hossza?
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4462
Írta 2011. április 04. - 11:41

Köszi, de pl ami engem konkrétan érdekelne: két számjegyû fõútvonalon lehet-e zsdalni ha tábla nem tiltja. Nappal kell-e a láthatósági lakott területen kívül. Szóval a szabályok amik a bringásra vonatkoznak.
lehet, még egy számjegyûn is ha tábla nem tiltaj
rossz látási viszonyok közt, igen amúgy nem
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4463
Írta 2011. április 04. - 11:38

Fogadni mertem volna rá, hogy rugóstagról van szó.olyan technológia kéne, ami közelben megoldható, egyszerû, értem ezalatt, h nem kerüla javitás többe, mint maga a rugóstag

A sebesség mindent megold.
#4464
Írta 2011. április 04. - 11:36

Hydroforming? Egy rúd dinamitot bele, vagy bedugózni és felpumpálni étolajjal.
olyan technológia kéne, ami közelben megoldható, egyszerû, értem ezalatt, h nem kerüla javitás többe, mint maga a rugóstag

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#4465
Írta 2011. április 04. - 11:34

Köszi, de pl ami engem konkrétan érdekelne: két számjegyû fõútvonalon lehet-e zsdalni ha tábla nem tiltja. Nappal kell-e a láthatósági lakott területen kívül. Szóval a szabályok amik a bringásra vonatkoznak.
Lehet. Nem.
A sebesség mindent megold.
#4466
Írta 2011. április 04. - 11:33

Frissen végzett gépész kollegák illetve hallgatók!!
Adott egy alu vékonyabb falu henger, ami a helytelen megfogásnak köszönhetõen, enyhén behorpad, kb fél négyzetcenti, horpadás nem éri el az 1mm-t
Ki milyen technológiát javasol a hiba orvoslására? forgácsolás kizárva, belsõ felület nem sérülhet, nem vékonyodhat
Hydroforming? Egy rúd dinamitot bele, vagy bedugózni és felpumpálni étolajjal.
#4467
Írta 2011. április 04. - 11:33


nah jó ez azért nem a vékony lemez fajta, falvastagság 3mm körüliKeress olyan mûhelyt, ahol jégkáros autókat javítanak.
--Trifo
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#4468
Írta 2011. április 04. - 11:32

Keress olyan mûhelyt, ahol jégkáros autókat javítanak.Frissen végzett gépész kollegák illetve hallgatók!!
Adott egy alu vékonyabb falu henger, ami a helytelen megfogásnak köszönhetõen, enyhén behorpad, kb fél négyzetcenti, horpadás nem éri el az 1mm-t
Ki milyen technológiát javasol a hiba orvoslására? forgácsolás kizárva, belsõ felület nem sérülhet, nem vékonyodhat
Ez pl ilyen: http://www.horpadas-...szolgaltatasok/
avagy egy másik: http://horpadas.hu/jegkar-javitas.html
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#4469
Írta 2011. április 04. - 11:31

#4470
Írta 2011. április 04. - 11:30

Adott egy alu vékonyabb falu henger, ami a helytelen megfogásnak köszönhetõen, enyhén behorpad, kb fél négyzetcenti, horpadás nem éri el az 1mm-t
Ki milyen technológiát javasol a hiba orvoslására? forgácsolás kizárva, belsõ felület nem sérülhet, nem vékonyodhat
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#4471
Írta 2011. április 04. - 11:29

#4472
Írta 2011. április 04. - 11:05

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#4473
Írta 2011. április 04. - 10:39

Én viwszont gazdagabb lettem egy fék nélküli fexiven a hétvégén. Nem loptam, vettem

--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#4474
Írta 2011. április 04. - 10:32

Eddig is pillanatnyi elmezavarra hivatkozva összelehetett csomózni bárkinek a lépét a májával
Van valahol egy jól összeszedett bringás kresz ami alapján lehet tudni mikbe köthetnek bele a jardok?
nem feltétlen a paragrafusok érdekelnek hanem a kivonat.
nem kivonat de annyira nem hosszú :
A kerékpárra vonatkozó üzemeltetési mûszaki feltételek
116. §
(1) A kerékpárt fel kell szerelni
a) könnyen kezelhetõ, megbízható kormányberendezéssel,

c) hangjelzõ berendezéssel, amely csak csengõ lehet,
d) egy elõre fehér, vagy kadmiumsárga fényt adó lámpával,
e) egy hátra piros fényt adó, sötétben, tiszta idõben legalább 150 méter távolságról látható helyzetjelzõ lámpával,
f) hátul egy vagy két, szimmetrikusan elhelyezett, nem háromszög alakú, piros színû fényvisszaverõvel,
g) legalább az elsõ keréken legalább 1 db borostyánsárga színû, mindkét oldal felé hatásos oldalsó fényvisszaverõvel (küllõprizmával).
A g) pontban elõírt fényvisszaverõt a kerékpárokra 1991. évi december hó 31. napjáig kell felszerelni.
(2) A kerékpárt fel szabad szerelni
- elöl fehér,
- oldalán borostyánsárga,
- mindkét oldali lábpedálon elöl és hátul borostyánsárga fényvisszaverõvel, továbbá a kerékpár bal oldalán elhelyezett szélességjelzõvel, amely elõre fehér, hátra piros színû fényvisszaverõt tartalmaz.
(3) A kerékpárra felszerelt fényvisszaverõknek sötétben, tiszta idõben - olyan jármûbõl, amelynek távolsági fényszórója azt megvilágítja - 150 méterrõl észlelhetõnek kell lenniük.
(4) A kettõnél több kerekû és 0,80 méternél szélesebb kerékpárt mindkét oldalon fel kell szerelni az (1) bekezdés d)-f) pontjában említett világító, illetõleg fényjelzõ berendezésekkel. Ezek a berendezések a jármû legszélsõ pontjától 0,15 méternél távolabb, egymáshoz pedig 0,60 méternél közelebb nem lehetnek.
(5) A kerékpárra gyermekülés oly módon szerelhetõ fel, hogy az ülés és a rajta ülõ gyermek a vezetõt a kilátásban és a vezetésben ne akadályozza, a kerékpár világító- és jelzõberendezéseit ne takarja. Az üléshez kapaszkodót és lábtartót is fel kell szerelni. Az ülés, a kapaszkodó és a lábtartó nem lehet összefüggésben a kormányzott kerékkel, illetoleg az azzal együtt elforduló szerkezettel.
(6) A kerékpárhoz kapcsolható legfeljebb 0,70 méter széles és legfeljebb 70 kilogramm össztömegû, egytengelyû, két nyomon futó vontatmány (kerékpár utánfutó).
(7) A kerékpár utánfutót fel kell szerelni
a) hátul egy, az utánfutó középsíkjában, vagy attól balra, az úttest szintje felett legalább 0,35 méter és legfeljebb 0,60 méter magasságban elhelyezett piros színû, háromszög alakú - a pótkocsira elõírt - fényvisszaverõvel,

(8) A kerékpár lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lenni, hogy a lámpák együtt legyenek be- és kikapcsolhatók.
(9) A kerékpár világító és fényjelzõ berendezéseit a következõképpen kell elhelyezni:
a) Az (1) bekezdés
- d) pontjában említett lámpát,
- e) pontjában említett hátsó (piros színû) helyzetjelzõ lámpát és
- f) pontjában említett hátsó (piros színû) fényvisszaverõ(ke)t,
valamint a (2) bekezdésben említett elsõ (fehér) fényvisszaverõt a kerékpár hosszirányú függõleges felezõsíkjában úgy, hogy
- az úttesthez 0,35 méternél közelebb,
- a lámpák az úttesttõl 0,90 méternél távolabb,
- a fényvisszaverõk az úttesttõl 0,60 méternél távolabb ne legyenek.

c) A (2) bekezdésben említett szélességjelzot úgy, hogy az a kerékpár hosszirányú függõleges felezõsíkjától balra 0,30-0,40 méterre és az úttest szintjétõl 0,35-0,60 méterre legyen.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4475
Írta 2011. április 04. - 10:30

Bszki, én is arra voltam ma, kár, hogy nem épp akkor.
szerintem teged hagytak volna szepen elgurulni...
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4476
Írta 2011. április 04. - 08:24


Van valahol egy jól összeszedett bringás kresz ami alapján lehet tudni mikbe köthetnek bele a jardok?
nem feltétlen a paragrafusok érdekelnek hanem a kivonat.
#4477
Írta 2011. április 04. - 07:05

Másrészt egy karóval is agyon tudom verni, meg az spd cipõmmel is ha arról van szó, hogy megtámad.

#4478
Írta 2011. április 04. - 06:58

#4479
Írta 2011. április 04. - 06:57

#4480
Írta 2011. április 03. - 23:51
