Jelentkezz be Regisztrálj
XII. Specialized Maraton | Szilvásvárad
#2001
Írta 2009. június 03. - 20:19
#2002
Írta 2009. június 03. - 19:54
xtr elsõ agy egyik fele
sunrace hátsóagy (ezen legalább nem lepõdtem meg)
xt váltógörgõk
shimano integrált középcsapágy mindkét fele
fox teló egyik oldala
fékbovdenek
Szerencsére mindegyik javítható.
Ja és nem használtam nagynyomásút.
a kmc láncon meg még verseny után is rajta maradt a gyári kenõanyag (ragacs) ...
Bocs, de k.rvára nem mindegy. Õ még versenyezni jött és nem túrázni. Az a 32. hosszútávos középtávon simán a legjobb 10ben lenne.Ha nem szerezte meg valaki azt az alapot, hogy az elején vitézkedjen a mezõnynek, akkor nem mindegy, hogy 32. vagy csak 38.-ként ér célba?
A szemetelést én sem támogatom.
A sebesség mindent megold.
#2003
Írta 2009. június 03. - 19:22
#2004
Írta 2009. június 03. - 19:09
#2005
Írta 2009. június 03. - 19:06
Egy év kitartó mosás után szétksptam a 200-as XT agyakat a két egymással szembefordított tõmítés 100%-osan zárt, szétszedésnél a tiszta gyári! zsíban maszatoltam.
A monoblokkal sem volt még problémám. Az egyedüli amit teljesen zsírtalnít a nem megfelelõ tömítettségû kormánycsapágy , valamint a lánc.
#2006
Írta 2009. június 03. - 18:44
és Mcgywer jól mondja, én is ezt tapasztaltam, hogy általában annyi trutyi nem megy bele az alsó-középkategóriásnál jobb cuccokba, amit egy gyors szétszedés-kipucolás-zsírozás/olajozással ne lehetne eltávolítani.
a bûnõs a magasnyomású, és hogy sokan esztelenül használják - spriccelnek összevissza vele, lentrõl felfele mosnak (végülis logikus...), a gumit lemossák, de a fogassort nem, stb...és elég sokan bizony adnak rendesen a csapágyaknak is, és szépen benyomják a tömítéseken a kívül felhalmozódott sarat. nem emlékszem olyan alkalomra -akár itthon, akár maratonon-, amikor szükségem lett volna 5 percnél többre egy bringa mosáshoz. igen, nem csillogott villogott, de sár nem volt rajta, és ebben az 5 percben benne van az is, hogy lemosom a lábam, kimosom a kulacsot/cipõt/mezt/miegyebet, amin még sok sár van. a bringát meg úgyis felrakom a tetõre és utazik még jópár kilométert, akkor meg mindegy...itthon meg letörlöm, szétszedem, karbantartom, és örülök.
kéne a kärchernek csinálnia ilyen plakátot a mosóhoz, hogy hogy is haználja, illetve zsetonnal mûködne, és 5-7 percnél többet senki nem kapna.
az elsõ ránézéses lánccsere (kcisit rozsdás, a csapoknál nem forog akadásmentesen) valószínûleg csak annyi, hogy brigéciolban vagy lakkbenzinhígítóban jó alaposan kimosod (régi fogkefe!), és aztán nagyon jó minõségû olajjal szemenként beolajozod. az meg, hogy pont itt nyúlt meg annyira, hogy cserélni kell - hát ilyenek a láncok, valószínûleg fél éven belül úgyis cserélned kellett volna szerintem...
racsnidolgoog lehetséges, de ott is csak bizonyos fogaskerekek kophattak el, és nem az egész...de ezért érdemes venni valami olcsóbb racsnit, amivel edzel, meg egy jót versenyekre, és cserélgetni õket.
#2007
Írta 2009. június 03. - 17:37
Ma bevittem kedvenc kerékpárboltomba a bicót a verseny után.
Így elsõ ránézésre lánc, racsni csere XT agyak teljesen beálltak, valószínûleg a középrész is, természetesen teljes újrabovdenezés. Kb 15 ezerbe kerül a hétvége, de lehet hogy még több lesz. :-(
Elég esélytelennak tartom, hogy akár a hosszútáv alatt elkopjon egy fogaskeréksor. Lánckopást még mondjuk el tudom hinni, fõleg ha nem olajoztad meg rendesen, bovdenezés is ha valami "alap fos", de az XT agyak beázását furcsállom. Elég korrekt tömítésük van, ha normálisan meg volt tömve zsírral az agy, akkor csak nagynyomású mosóval tudot bemosni a retket meg a vizet a csapágyakig.
#2008
vendég_fac€_*
Írta 2009. június 03. - 16:51
Ha veszel egy Nivát vagy egy Defendert akkor az használható sáros körülmények közt is. Szerintem a Niva meg a Defi megfelel egy mtb-nek a bringák közt.a Te autód jeges, csúszós úton is ugyanúgy használható, mint száraz aszfalton?
Teljesen lehangoló, hogy ilyen körülmények közt milyen nagy az amortizáció és leginkább az, hogy a monoblok nemigazán tisztítható vagy a csapágyazása nem szabvány:(
#2009
Írta 2009. június 03. - 16:41
a Te autód jeges, csúszós úton is ugyanúgy használható, mint száraz aszfalton?
Az enyém simán! csak tudni kell vezetni és ezért van a téligumi
#2010
Írta 2009. június 03. - 16:19
a Te autód jeges, csúszós úton is ugyanúgy használható, mint száraz aszfalton?Tényleg ne menjünk bele, de mi a sz@rért kérik el azt a sok pénzt, ha nem lehet arra használni, amire ki van találva?! Hegyi kerékpározásra használatos alkatrész, neeem?! Nem szárazra, meg vizesre, meg... Hm?!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2011
Írta 2009. június 03. - 16:00
én errõl tavaly +kérdeztem az egyiket aki rendszeresen az élbolyban végez. egy laza mosollyal azt bírta válaszolni hogy úgyis összeszedik.
Gondolom az illetõ a s@ggét sem törli ki; legközelebb úgyis olyan lesz...
#2012
Írta 2009. június 03. - 15:56
én errõl tavaly +kérdeztem az egyiket aki rendszeresen az élbolyban végez. egy laza mosollyal azt bírta válaszolni hogy úgyis összeszedik.?!
A másik, meg ahogy olvastam meg láttam is, az a rengeteg zselé, meg Ca-Mg tabletták, meg ilyenek. A hosszú nyomvonala tele (értsd: TELE) volt szemetelve ilyeneknek a csomagoló papírjával! Ez milyen dolog? :"!
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2013
Írta 2009. június 03. - 15:52
Na, ON.
#2014
Írta 2009. június 03. - 15:37
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#2015
Írta 2009. június 03. - 15:30
...rengeteg zselé, meg Ca-Mg tabletták, meg ilyenek. A hosszú nyomvonala tele (értsd: TELE) volt szemetelve ilyeneknek a csomagoló papírjával! Ez milyen dolog? :no: Meg egyáltalán...
Külhonban ha eldob (az itatózónán kívül) egy darab papírt a "profi" azon percen kizárják. Ha itt is lenne ilyen szankció biztos vissza tudná dugni a zsebébe a szemetet.
#2016
Írta 2009. június 03. - 15:22
Szerintem ebbe nem kéne belemenni, de azért egy kicsit mégis;): fõként nem azért vesznek "drága XT cuccokat" az emberek, mert a másik nem bírja sárban, hanem azért, mert az szebb/könnyebb/felsõkategóriás(/esetleg a hátsó váltó a 7-es Tourney helyett 9-es) stb.
Tényleg ne menjünk bele, de mi a sz@rért kérik el azt a sok pénzt, ha nem lehet arra használni, amire ki van találva?! Hegyi kerékpározásra használatos alkatrész, neeem?! Nem szárazra, meg vizesre, meg... Hm?!
A másik, meg ahogy olvastam meg láttam is, az a rengeteg zselé, meg Ca-Mg tabletták, meg ilyenek. A hosszú nyomvonala tele (értsd: TELE) volt szemetelve ilyeneknek a csomagoló papírjával! Ez milyen dolog? :no: Meg egyáltalán... Ha nem szerezte meg valaki azt az alapot, hogy az elején vitézkedjen a mezõnynek, akkor nem mindegy, hogy 32. vagy csak 38.-ként ér célba?
Olyan csúfosan megszívatnak a marketinggel és a divattal, amilyen nagyra tömik a tárcájukat a "fejlesztõk-feltalálók"!
#2017
Írta 2009. június 03. - 14:22
Szerintem ebbe nem kéne belemenni, de azért egy kicsit mégis;): fõként nem azért vesznek "drága XT cuccokat" az emberek, mert a másik nem bírja sárban, hanem azért, mert az szebb/könnyebb/felsõkategóriás(/esetleg a hátsó váltó a 7-es Tourney helyett 9-es) stb.
Tényleg ne menjünk bele , de egyébként igazad van, kinek mik az igényei , és mire van pénze.
Na igen.
De az idei Szilvás logót ki a p...a rajzolta/tervezte?
És ki az aki jóváhagyta???
Azonnal monnyon le!
:lol1:, kérdezd meg a szervezõt.
#2018
Írta 2009. június 03. - 14:19
szerintem is szépen fejlõdnek a maratonok, valóban lenne még min csiszolni, de nekem így is jó, amúgy ha nincs sár és esõ, teljesen tutti minden 2002-ben fele ennyi dolog nem volt, ahhoz képest tényleg nagy a változás.
Na igen.
De az idei Szilvás logót ki a p...a rajzolta/tervezte?
És ki az aki jóváhagyta???
Azonnal monnyon le!
#2019
Írta 2009. június 03. - 14:08
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#2020
Írta 2009. június 03. - 13:15
rájöttem, nem érdemes drága Xt cuccokat venni horror pénzért, az olcsóbb kategória is bírja ám ugyanúgy!
Szerintem ebbe nem kéne belemenni, de azért egy kicsit mégis;): fõként nem azért vesznek "drága XT cuccokat" az emberek, mert a másik nem bírja sárban, hanem azért, mert az szebb/könnyebb/felsõkategóriás(/esetleg a hátsó váltó a 7-es Tourney helyett 9-es) stb.