Jelentkezz be Regisztrálj
XII. Specialized Maraton | Szilvásvárad
#1981
Írta 2009. június 04. - 10:00
#1982
Írta 2009. június 04. - 09:34
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#1983
Írta 2009. június 04. - 09:28
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1984
Írta 2009. június 04. - 09:21
Egyszer kapunk használható kulacsot én meg ottfelejtettem az asztalon gulyásevés közben:mybad:
//Ha valaki marékolt többet az otthagyottakból megköszönnék egyet,a köv maratonon vendégem lenne egy bambira.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#1985
Írta 2009. június 03. - 23:25
Nem kéne sírni a fekbetét elkopása miatt, hanem ésszel kéne vásárolni (ergo vizes, saras versenyre nem megyünk organikus/mûgyantás betéttel).
Nekem pl. az a mindig szidott kék BBB nem kopott el a hosszún, kb a fele még megvan, másnak a gyári istenített Avid gyári is elkopott vasig a középtávon és nem hobbit volt (mindegyik új betét volt) És én sokat fékezek lefelé .... az Avidos ember állítólag keveset!
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#1986
Írta 2009. június 03. - 23:21
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1987
Írta 2009. június 03. - 22:24
Hátha olajcsere óta elvette ez a marci már a swinger3 meg a reva kedvét az olajgyûrûktõl .
Kaját kevesen méltattátok, nekem nagyon jól esett; akárcsak a tûz szereléskor .
off: Élesen látom a jövõt... 29es kerék, fullmerev, agyváltó, juicy3, 1,8-1,9es apróbütykös gumi... ('Edzõ' és aszfaltgépnek ami sárban versenygéppé avanzsálódna.)
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#1988
Írta 2009. június 03. - 21:46
Ezért mentem merevvillával.Nekem a SID úgy beázott, lucskosodott, hogy alig mozgott. Szétszedtük, újraolajozás, újra-/súlyrafújás... jobb, mint újkorában! Az elsõ fékpofa nullára kopott. Kb. ennyi volt. Ja... és én csak rövidtávon indultam:D.
Sehol sem hiányzott a teló.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1989
Írta 2009. június 03. - 21:27
persze, értelek, de Janit úgy értettem, hogy az egész hosszú távos mezõnyre gondolt. erre írtam, hogy vannak akik lassabban, de messzebbre jutnak.
Ja ez így van, õk zsírból mennek, nem gerincvelõbõl ...
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#1990
Írta 2009. június 03. - 21:27
köszgrat
gondolom, a dugi vizlelõhelyekre nagyon nem volt szükséged...
hát nem, a kulacsaimat sem kellett újratölteni
nem, én a 32.-re gondoltampersze, értelek, de Janit úgy értettem, hogy az egész hosszú távos mezõnyre gondolt. erre írtam, hogy vannak akik lassabban, de messzebbre jutnak.
Inkább az a gond, hogy túl sokat fékeznek.Nem kéne sírni a fekbetét elkopása miatt, hanem ésszel kéne vásárolni (ergo vizes, saras versenyre nem megyünk organikus/mûgyantás betéttel).
A sebesség mindent megold.
#1991
Írta 2009. június 03. - 21:22
persze, értelek, de Janit úgy értettem, hogy az egész hosszú távos mezõnyre gondolt. erre írtam, hogy vannak akik lassabban, de messzebbre jutnak.Andris, nem azért, de Jávorkúton még mögöttem volt a Master 1 középtáv 3. helyezettje, és nem mentem nyélen mert pár kili még volt nekem vissza
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1992
Írta 2009. június 03. - 21:17
entének igaza van ám! van aki rááll egy tempóra és azzal végignyom akár egy 24 órást, de rövidebb távon se tud jelentõsen gyorsabb lenni.
vinyén "hosszú" távon mentem, ami a szilvás középtávjának felel meg kb., ha van kedved hasonlítgathatod az eredményeket
hibalista:
monoblokk ipari csapágya - kipucolva, bezsírozva; fékpofák - erõsen kopottakká váltak, a dt hátsó agyba még nem néztem bele, de muszáj lesz úgy hiszem...
Andris, nem azért, de Jávorkúton még mögöttem volt a Master 1 középtáv 3. helyezettje, és nem mentem nyélen mert pár kili még volt nekem vissza
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#1993
Írta 2009. június 03. - 21:09
#1994
Írta 2009. június 03. - 21:08
gondolom, a dugi vizlelõhelyekre nagyon nem volt szükséged...
kóricáltunk reggel az asszonnyal a rajtban, hát, nagyon nem lettem volna jókedvû, ha idõben nevezek, s elindulok, pedig szeretem a hideget, retyót..de lehet, öregszem, mert csak külön-külön
:-)
#1995
Írta 2009. június 03. - 21:00
7:27:31mennyit mentél most, Jani?
De lehetett volna 5-10perccel gyorsabb is, azt hittem Dantéék már nagyon elmentek, aztán megálltam szerelni, mögöttem meg a közelben nem volt senki.
A sebesség mindent megold.
#1996
Írta 2009. június 03. - 20:59
Az elsõ fékpofa nullára kopott.
Kb. ennyi volt. Ja... és én csak rövidtávon indultam:D.
#1997
Írta 2009. június 03. - 20:54
#1998
Írta 2009. június 03. - 20:52
A sebesség mindent megold.
#1999
Írta 2009. június 03. - 20:40
entének igaza van ám! van aki rááll egy tempóra és azzal végignyom akár egy 24 órást, de rövidebb távon se tud jelentõsen gyorsabb lenni.Bocs, de k.rvára nem mindegy. Õ még versenyezni jött és nem túrázni. Az a 32. hosszútávos középtávon simán a legjobb 10ben lenne.
A szemetelést én sem támogatom.
vinyén "hosszú" távon mentem, ami a szilvás középtávjának felel meg kb., ha van kedved hasonlítgathatod az eredményeket
hibalista:
monoblokk ipari csapágya - kipucolva, bezsírozva; fékpofák - erõsen kopottakká váltak, a dt hátsó agyba még nem néztem bele, de muszáj lesz úgy hiszem...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2000
Írta 2009. június 03. - 20:27
Azért nem olyan gyors ott mindenki, csak kitartó.az elsõ 10. kicsit túlzás nem? 20 reálisabbnak tûnik, amúgy a mondandóddal egyetértek.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]